Hengästyminen

Aloittaja Mama, 25.01.2017 23:11

« edellinen - seuraava »

Mama

Vähän säikähdin tänään kun koiralenkillä, kesto kymmenen minuuttia,huomasin hengästyväni enemmän kuin yleensä! Olisi ehkä kannattanut raahata itsensä ulos vähän useammin viime viikkoina!!! Pitäiskö huolestua? Miten Tätiruskea on jaksanut motivoitua??

Tätiruskea

Joulun aikaan oli tekosyinä kiireet repsahdukseen, mutta nyt ei ole ollut tekosyitä! Olen pakottanut itseni lenkille ja salille säännöllisest, ja kyllä se vähitellen aina tuottaa tulosta. -Toki on aina erilaisia päiviä. Joskus ei vain kulje eikä jaksa eikä oikein keksi syytä miksi. Sitten vain täytyy huilata ja palata asiaan!

Maire

#2
Koirat meillä pakottaa lenkille. Mutta sunnuntaina alkaa Glorian agitreenit ja pitäisi olla jonkinlaisessa kunnossa, muuten en pysy koiran vauhdissa. Olen vähän yrittänyt kauko-ohjaukseen, mutta enempi olisi pitänyt opettaa siihen. Puoli vuotta iskias vaivasi oikeassa jalassa ja kun tuntui, että parempi, niin maalausteline hajosi maalatessa ja iso poikkipuu putosi polvelle ja sitten vielä se kaatuminen mökin pihassa. Agiradalla tulee just niitä kääntöjä ja vääntöjä polveen, niin rasitus kova.
Mökin autotallista löytyi meidän vanha kuntopyörä ja olen aloittanut sillä maalaamisen välillä treenaamaan.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.