Uni

Aloittaja Mama, 16.10.2018 11:16

« edellinen - seuraava »

Mama

Heräsin eilen unesta joka tuntui muulta kuin tavalliselta painajaiselta.   Olin menossa häihin. Olin jo juhlapaikalla kun pelästyin kun näin sukkani. Paksut huonot polvisukat, saumat vinossa, täysin sopimattomat muuten hyvään juhla-asuuni! Olin ollut niin kiireissäni muissa hommissa etten ollut ehtinyt ja huomannut  siistiä myös jalkojani ! Tunsin heti että Herra halusi puhua . Jeesushan halusi pestä nimenomaan opetuslastensa jalat, vaikka olivat muuten puhtaat!   Kiitos Herra että itse puhut ja muistutat meitä tulemaan eteesi puhdistettavaksi ja kuulemaan tahtosi päivittäin , jos en itse tajua mikä pielessä!

Mama

Tuli mieleen vähän huvittava juttu.  Tänään oli aikaa niin otin kaapista vaatekoppia ja taas vähensin paljon, osan vien kirpparille, osan suoraan roskiin, eivät kelpaa kenellekään. Sukkakoppaa selatessa lopuksi katsoin mitä löysin käyttökelpoisia sukkia talveksi: kaksi paria!!  Muut rikki tai  kutistuneet pieneksi.   Siis uusia sukkia ostamaan!  (Onkohan tämä Herran huumorintajua?)