En jaksa enää

Aloittaja Kirsikka, 05.12.2019 11:44

« edellinen - seuraava »

Kirsikka

Taloudellinen ahdinko on lyönyt minuun totaalisesti kanveesiin :'(.Koko syksyn olen ollut tiukoilla, mutta nyt kun joulu tulossa, rahaa ei jäljellä yhtään. Ja vielä jäi pari dead line- laskuakin maksamatta. Olen pyytänyt apua Jumalalta jaksamiseen ja viime aikoina myös ihan konkreettiseen taloudelliseen apuun - Ihmeeseen. Tuntuu kuin rukouksiani ei kuultaisi :(. Tiedän kyllä, että Jumalalla omat suunnitelmansa, mutta nyt en vaan jaksa. En jaksa uskoa, en jaksa tai oikeammin osaa enää rukoillakaan.

Siksi pyytäisin teitä, rakkaat ystävät, rukoilemaan, etten tekisi itselleni mitään lopullista. Voimia tähän tilanteeseen ja ennen kaikkea uskoa siihen, että Jumalalle kaikki on mahdollista.  Jospa Jumala osoittaisi jonkun henkilön tai tahon, joka pystyisi lainaamaan minulle rahaa. Siis Ihmeen. Niin kuin oli Jeesus-lapsen syntymäkin.

Leena

Sinulle on yksityisviesti
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16