Vanhasta eroon!

Aloittaja Mama, 09.01.2020 10:28

« edellinen - seuraava »

Mama

Taas joulun mentyä tuntuu mukavalta kun saa viedä viimeisetkin joulun rippeet pois näkyvistä! Yleensä oon samantien saanut inspiksen aloittaa kaikesta turhasta tavarasta siivoamisen, kaappi tai laatikko kerrallaan. Tänä uutena vuotena on ollut vahvasti mielessä että jos aloittaisikin siivoustalkoot omasta mielestäni . Myöhemmin  sitten ehkä enemmänkin intoa tyhjentää muutakin turhaa tavarana!  Jos rauhassa miettisi Herran edessä mitä Herra haluaisi minun mielestäni ja elämästäni siivota, että tulisi tyhjää tilaa ihan uusillekin asioille!  Minä tykkään kirjoittaa erilaisia listoja kynällä paperille ajatteluni tueksi.  Veikkaan että voi tulla montakin asiaa listalle. Pyydetään että Herra itse kirkastaa ne asiat ja luo uutta!

Mama

Pikkuhiljaa olen taas tyhjentänyt kaappeja .tuossa eteisessä odottaa iso kassillinen vaatteita menossa odottamaan uutta kotia kirpparille. Miten ihmeessä ihminen voi vuodessa kerätä noin paljon turhaa vaatetta! Joko liika pieniä tai liika suuria.paljon kirppareilta  tai muuten halvalla!!  On tuo kroppakin kyllä muuttunut vuodessa! Uskomatonta!

Anniina

Minulle käy toisinaan siten, kun alan etsiä jotain tavaraa kaapeistani, niin siinä sivussa löydän sellaisia tavaroita, joita en edes muistanut minulla olevankaan.
KR 1933/-38
1Joh. 4:10 Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

Mama

Anniina, juuri tuota olen yrittänyt miehelle kertoa!  Mitä enemmän säilyttää tavaraa kaapissa, käy juuri noin! Ei muista eikä löydä juuri sitä tavaraa jota juuri sillä hetkellä tarvitsisi. Sitten menee kauppaan ja ostaa uuden. Oikeasti sellainen ei ole mitään oikeaa säästäväisyyttä! Elämä on vain tukalampaa kun kaikkea pitää aina etsiä  esim vaatteita ahtaasta vaatehyllystä johon on tungettu liikaa tavaraa! Parempi vähän näkyvillä!