Jeremia 33:2,3

Aloittaja Maire, 02.04.2017 21:42

« edellinen - seuraava »

Maire

En tiedä, onko kellään muulla sellaista tapaa, että kuljettaa raamatunjakeita mukanaan tai kokonaisia raamatunlukuja. Joskus olen tulostanut jonkun luvun ja laittanut liimattavan muovin päälle ja kuljettanut sitä käsilaukussa. Opetellut ulkoa tai lukenut uudelleen ja uudelleen ja näitä on voinut olla neljäkin samaan aikaan käsilaukussa. Nyt vaihdoin käsilaukun vanhaan limen vihreään..kevättä tuomaan ;) Siivosin myös lompakon ja sieltä tuli tälläinen lappu, jonka olen käsin kirjoittanut.
Jeremia 33:2 "Näin sanoo Herra: Minä olen luonut kaiken. Minä päätän ja toteutan kaiken tahtoni mukaan, sillä minä olen Herra.
3 Huuda minua avuksesi, niin minä vastaan sinulle. Minä ilmoitan sinulle suuria ja ihmeellisiä asioita, joista et mitään tiedä.


Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Tätiruskea

Kiva idea kuljettaa mukana, ja tosi mahtavia ovat lauseetkin! Voisi opetella ulkoa.

Sonja

Minulla oli joskus puhelimessa talletettuna raamatun lauseita, kulkivat sillä tavalla mukana. Kun puhelin jossain vaiheessa vaihtui, jäi laittamatta mitään mutta kyllä se hyvältä turvaa ja voimaa antavalta tuntuu, kun voi lukea milloin tahansa niitä lauseita.
Taidan taas laittaa puhelimeen tai lapulle, kun sopiva kohta osuu kohdalle.

Mama

Nythän tämä on hyvä kun yleensä luen ja kirjoitan tänne sinappiin puhelimella, kaikki nämä jakeet , tosi hyvät, ovat helposti näkyvissä!!

Leena

Sain yhdessä kirkkoillassa 2 mannalappua, jotka on helppo laittaa vaikka lompakkoon.
1) Snl. 3:5-6
Älä jätä elämääsi oman ymmärryksesi varaan, vaan turvaa koko sydämestäsi Herraan.
Missä kuljetkin, pidä hänet mielessäsi, hän viitoittaa sinulle oikean tien.
2) Jes. 43:1,5
Älä pelkää. Minä olen lunastanut sinut. Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun. Älä pelkää, minä olen sinun kanssasi.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Sonja

On hyvinkin monta Raamatun kohtaa, jotka ovat tuntuneet puhuttelevilta mutta tuossa Leena on laittanut yhden rakkaimmista eli Jes.43:1,5
Älä Pelkää. Minä olen lunastanut sinut. Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun. Älä pelkää, minä olen sinun kanssasi.
Tämä kohta oli ensimmäisiä minua koskettaneista. Olen tuntenut jonkinlaista kelpaamattomuutta, riittämättömyyttä ja olen helposti huolta kantava, ikäänkuin turvatonta oloa tuntenut, vaikka en ole yksin ollut.
Uskoon tuleminen on tuonut sellaista turvaa ja rakkauden tunnetta minulle, ettei sitä voi verrata suoraan mihinkään mitä elämässä olen kokenut.