Miksi ihmeisiin ei enään uskota?

Aloittaja Oikean asian puolesta, 11.02.2020 00:10

« edellinen - seuraava »

Oikean asian puolesta

Huomaan usein kun keskustelen esim. uskossa olevan äitini kanssa, että kun tulee vastoinkäymisiä ja olosuhteet hankaloituvat, että hän ei niissä tilanteissa luota, että Jumala on jokaisen kriisin yläpuolella ja Hän voi pelastaa hukkuvan vaikka kuinka näyttäisi toivottomalta.

Itse olen pelastunut Herran ansiosta, monesta kuoleman vaarasta. Olen saanut nähdä kuinka minusta pidetään huolta vaikka olen käynyt läpi aivan hirveitä asioita.

Monesti tuntuu että tilanne on ihan toivoton, kunnes aurinko alkaa taas paistaa. Kumpa sitä muistaisi vaikeina hetkinä kuinka monet pattitilanteet ovatkin korjaantuneet.

Ihmeitä tapahtuu edelleen eikä mikään rukous ole turha.  :-* Siksi en halua itse luopua toivosta silloinkaan kun lääkäri ei vaikka anna toivoa. Lääkärin mukaan minunkaan ei olisi pitänyt selvitä ja tässä saan olla kirjoittamassa teille ihanille siskoille ja veljille.

Mama

Kiitos rohkaisevasta kirjoituksestasi! Mietin että joitakin Herra kuljettaa tosi kovia teitä, jolloin ihmeetkin ovat todella isoja  ja ne myös havaitaan.  Oon täällä monesti kirjoittanut arkipäivän pienistä ihmeistä, joita koen melkein joka päivä!  Kun kerron niistä, moni läheinen ajattelee että sattumaa ja vain hengellisten kaiken! Joku vuosi sitten Herra antoi tehtäväksi kirjoittaa joka päivä vihkoon yhden ihmeen jonka muistin tapahtuneen. Kun olin sitten kirjoittanut monta kuukautta, ihan vain murto-osan niistä "pienistä" ihmeistä, otin kopiot vihostani ja annoin perheelleni , Äidilleni ja sisarelleni  kirjoitukseni joulupaketissa!  Siinä oli paljon perheenkin yhteistä "historiaa". Pyydän että Herra vieläkin koskettaisi niiden kautta läheisiäni!

Oikean asian puolesta

Voi, että aivan ihana idea tuo vihkoon kirjoittaminen! Olet varmasti suuri valo läheistesi keskellä ja tuomassa sitä Toivoa. <3

Olen todella saanut ihmeitä kokoa ja nähdä omassa elämässäni. Olen selviytynyt monistä vaikeuksista, ja yksi monista ihmeistä mm. Herra pelasti minut vakavasta hirvikolarista, jossa ajoin autoa ja hirvi tuli ikkunasta sisään suoraan kuskin puolelta. Muistan kokeneeni lämpöä ja jollain tavalla turvaa. Kun poliisi tuli paikalle, hän vain ihmetteli kasaan mennyttä autoa ja kuinka olin hengissä ja selvinnyt tästä.
On ollut useita kuoleman vaaroja ihan jo lapsuudessani, kun koin väkivaltaa. Meidän perheessämme oli aivan hirveä isähahmo/isäpuoli ja sitä joutui kestämään koko lapsuuden ja teiniaikojakin.

Kun sitten rakas äitini pääsi tästä vaarallisesta kumppanistaan eroon, rukoilin hänelle ihanaa puolisoa joka olisi äitini arvoinen ja kohtelisi häntä aina hyvin eikä tekisi hänelle pahaa. No Jumala kuuli tässä yllättävän nopeasti rukoukseni ja äidilleni saapui prinssi toiselta puolelta Suomea ja oli valmis tulemaan isäksi meidän rikkinäiseen perheeseemme ja ovat olleet jo 14 vuotta!!<3

Kyllä nämä asiat ovat elämääni mullistaneet. <3 Sekä minä että äitini ja nuorempi sisareni selvittiin vaikka aina siitä ei ollut takeita.

Tätiruskea

Ihanaa kuulla! 😊 Kyllä Herra pitää huolen omistaan!