Junaliput

Aloittaja Leena, 09.06.2020 20:17

« edellinen - seuraava »

Leena

Oli luvattu, että tänä aamuna saa ostaa netistä junalippuja 14.6. eteenpäin, klo 9 alkaen.
Tulin koneelle, että saan lippuhankinnat heti tehtyä. Mutta ei onnistunut.
Jonkin ajan kuluttua tuli tieto, että päivittämiseen menee arvioitua kauemmin aikaa.
Lopulta näytti käyvän osto mahdolliseksi. mutta ei....
Joka kerta, kun pääsin niin pitkälle, että paikkojen varaaminen olisi ollut jäljellä, tuli teksti,että tekninen vika. kokeile myöhemmin.
Lähes kahden tunnin jälkeen sain liput tulostettua. Nyt illalla kerrottiin, että ollut VR:llä ongelma, joka kesti puoleen päivään asti.
Mietin meidän elämäämme. Meillä on aukoton yhteys Pyhään Isään jeesuksen, meidän Vapahtajamme kautta.
Jeesus kuoli ristillä meidän kaikkien puolesta.
Hänelle saamme tunnustaa syntimme, Jeesus puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
Ja meillä on yhteys taivaalliseen Isään.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16