Myrsky kaadutti puun

Aloittaja armahdettu syntinen, 11.09.2020 08:32

« edellinen - seuraava »

armahdettu syntinen

Eilen unessa näin myrskyn. Siten heräsin ja nousin. Uni pääsi kokonaan unohtumaan. Iltapäivällä piti ajaa keskustaan mutta siellä oli autojono. Ihmettelin mikä jonottaa. Huomasin muutaman metsämiehen joka sahasi moottorisahalla paksun ja pitkän puun. Se kaatui ajokaistalle. Yhtäkkiä uni muistui mieleeni ja sehän puhui myrskystä. Mietin ihmetellen kuinka uni tiesi myrskystä.

Voiko Jumala puhua unen kautta? Miksi se oli tärkeä Herralle että puhui siitä minulle? Tämä ei ole ollut ensimmäinen kerta. On noita kertoja, ja herättyäni olen ihmetellyt ja miettinyt, yhteensattumako vai se oli Herran puhetta unen kautta?



Jumala on konkreettisesti ilmaantunut ja näyttänyt Elämän Sanat minulle.

Mama

Itselläni ei ole kuin muutama kokemus tuosta, mutta tiedän että moni kristitty näkee unia , joilla selvästi jokin tarkoitus. Ainahan se ei selviä, mutta joskus Herra haluaa todistaa, että Hänellä kaikki tapahtumat tiedossa ja hallussa, vahvistukseksi meille!   Minulla muutama tällainen kokemus isoista asioista. Joskus voi olla varoituskin, Herra kyllä avaa jos tarpeen. Kyllähän suuri osa on ihan tavallisia , omasta mielestä tulevia unia.Jätetään Herralle tämä.