Kiitos

Aloittaja Leena, 25.02.2017 11:05

« edellinen - seuraava »

Leena

Paavali kirjoitti kirjeen filippiläisille vankilassa. Kirjettä on sanottu ilokirjeeksi.
Heti kirjeen alussa hän kirjoittaa: Kiitän Jumalaani aina kun muistan teitä,
aina kun rukoilen teidän puolestanne.
Me saamme kiittää tänään perheestämme, ystävistämme, naapureistamme...
Ja saamme kiittää Herraa, kun rukoilemme heidän puolestaan.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16