Lastenlapset

Aloittaja Maire, 17.01.2017 09:24

« edellinen - seuraava »

Leena

Lapsenlapset olivat käymässä viikon loppuna. Olin ajatellut antaa pienet tuliaiset. Olin laittanut ne pöydälle, niin ennen kuin ehdin antaa,homma tajuttiin,pojille pikkuautot ja tyttärelle koira. Käytiin aika pian tulon jälkeen ruokapöytään,kun heillä oli ollut pitkä ajomatka. Niin hämmästykseni oli suuri,kun pojat alkoivat katsella tauluja seinillä ja kysellä niistä kaikkea. minulla on esimerkiksi kesätuuli-niminen taulu,niin se herätti mielenkiintoa. Toinen pojista näki siinä muurahaisia. Vähän myöhemmin hän nimesi oman lempparitaulunsa,sellaisen hedelmiä sisältävän taulun.
Meillä on parvekkeella lasten leikkikaluja,niin he kantoivat ne sisälle ja alkoivat tehdä kaikenlaisia rakennelmia. Samalla he tekivät muistiinpanoja keltaisille tarralapuille ja kiinnittivät ne kaapin oveen. Olen antanut vieläkin olla ne muistona heidän käynnistään.
Oli mukava, kun lapset käyttivät mielikuvitustaan leikeissä.
poikien harmitus oli iso,kun en antanut hakea parvekkeelta lisää leikkikaluja,ettei heidän siskonsa herää kesken unien.
Siihen tulikin avuksi heidän äitinsä antama vinkki,että katsotaan yle areenasta lasten ohjelmia.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Maire

Minä olin hoitamassa eilen lastenlasta. Piirrettiin ja leikittiin kauppaa. Mulla vain ollut niin voimaton olo useamman päivän, mutta jaksoin kumminkin. Ilmeisesti flunssa kiertää, kun on limaa ja korvaa vihloo välillä.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Mökillä on pomppupaikka siis tramboliini ja lastenlapset pomppivat siinä. Yksi 9v ja sitten kesällä 5v täyttävät serkukset ja 3v. Kaikki tyttöjä. Yksi satutti vähän polviaan...sai istua sitten mummin sylissä ja siunasimme polvia, niin hetken päästä pääsi jo kävelemään ja uudestaan pomppimaan. Eniten kyyneleitä aiheutti se, ettei voinut koko ajan pomppia.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Leena

Oltiin lapsenlapsen synttäreillä. samalla jäätiin muutamaksi päiväksi hoitohommiin.
Oli niin mukavia hoitopäiviä, kun paneuduttiin lasten kanssa leikkimään. Oli kaupantekoa. oli jalkapallo-ottelun seuraamista. yhdessä ruokailua. Niin iloisella ja hyvällä mielellä saatiin palata kotiin.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Maire

Minäkin olin tänään lapsenlapsen 5-vuotis synttäreillä. Tämä tyttö pitää niin kauniista. Ihanaa, että iloitsee myös vaatteista <3
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.