Nauraminen

Aloittaja Maire, 27.02.2017 09:55

« edellinen - seuraava »

Maire

Kaipaan niin nauramista. Mun äiti nauroi, ei kuitenkaan ihan viimeisinä vuosina. Hymy kait hyytyi sairauksien myötä. Joskus näen sisartani, niin nauramme, mutta harvemmin meilläkin yhdessä naurua. Läheisen ystävän kanssa matkoilla nauroin. Mun mies ei naura, eikä hänen sukunsa eikä meidän pojat. Onko sekin perinnöllistä? Olen sanonut, että nauru ei maksa mitään. En tarkoita sellaista ilkeilyä vaan harmitonta huumoria, sellaista mikä ei loukkaa ketään. Jopa Pyhällä Hengellä on huumoria. Oletko huomannut, etteivät kaikki ihmiset naura, vaikka eivät mitenkään onnettomia olisikaan ;D
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Tätiruskea

Tosi on. Tuleekohan se kodin ilmapiiristä vai mistä? Jotkut näkevät huumoria tavallisissakin tapahtumissa. Nauravaiset ystävät keventävät elämää ja lievittävät stressiä, osaispa itsekin enemmän.

Mama

Mun täytyy myöntää että tuossa huumoriaSiassa sain jumalalta mitä pyysinkin ,eli huumorintajuisen miehen Joskus vain tuntuu että sitä on vähän liikaakin! Oma isäni osasi kyllä nAuraakin joskus mutta perusvire oli aina totinen ja loukkaantuva!  Tuntuu että omanmieheni rinnalla elämä on paljon keveämpää ja iloisempaa! Ei heidä kään lapsuudenkodissakaan kaikki nauraneet!

Maire

Sunnyn kanssa treenaaminen on hauskaa ja monta kertaa on saanut nauraa.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Leena

Nauru on niin vapauttavaa. Miehen kanssa on katsottu nyt lauantai-iltaisin brittikomediaa Pokka pitää. Se on niin koomista, että viime lauantainakin nauroin niin,että vesi tuli silmistä.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Maire

Sisko kävi mun syntymäpäivän merkeissä ja saimme yhdessä nauraa, vaikka oli raskaitakin asioita ja rukoilla yhdessä.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Leena

Nauru on hoitavaa.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16