Oma kappale, palaute tervetullutta!

Aloittaja Erva, 22.11.2018 16:02

« edellinen - seuraava »

Erva

Tein kaverin kanssa kappaleen, kaikki palaute on tervetullutta! Kiitos jo etukäteen ja olkaa siunattuja! :)  :thumbup:


On vain Jeesus

Sävel: Jetro Perho
Sanat: Erno Lesonen

https://www.youtube.com/watch?v=Q79wvmrK-5A

Turoinen

Moi  :)

Luonteva biisi. Sulla on hyvä tulkinta laulussa. Näppäilet sujuvasti kitaraa. Kappaleen aikana tuli rauha ja upposin tekstiin sekä melodiaan. En tuntenut oloani pitkäveteiseksi. Hienoa, että olet antanut lahjasi lahjan antajan käyttöön ja ylistät Häntä.

Vaihtarina sinulle mun uusin: https://youtu.be/OscCGVnpl10
T. Turo

Leena

Iloitsin siitä, että oli selkeä sanoma, että vain Jeesus voi pelastaa.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Mama

Tykkäsin kovasti!  Selvästi sanoma Isältä. Hyvä se myös sana "avaimet lukkoihin.."   Mukavan rauhallinen, sympaattinen!

Mama

Hei!  Asia vaivasi mua, pakko kirjoittaa. Teette kuitenkin  noita lauluja paljon niin sanon oman mielipiteeni vielä, mutta vain yhdestä lauseesta. Siinä oli tuo"lihan mieli kiusaa..."se on oikeaa asiaa mutta tuo sanonta tökkii! Nuo vanhat sanonnat ei välttämättä tule ymmärretyiksi, jos joku nuori  uskonpuheeseen tottumaton kuuntelee. Siis sama ilmaista  tavallisella kielellä. Mä aina kritisoin muillakin ihan samoja asioita! Siunausta ja rohkeutta Sulle!

Erva

Kiitos palautteesta kaikki!

Turolle vielä: minä postauksen tehnyt en ole laulun säveltänyt tulkitsija. Mutta välitän terveiset hänelle! :) Ja hyvä meininki tossa sun biisissä. Ei ihan avautunut täysin ekal kuuntelulla, mutta sulla on hyvä saundi ja hyvä sovitus. Jatka samaan malliin. :)

Mamalle: lihan mieli kiusaa on vaikea lause ei-uskovalle, mutta niin on karitsan kirkkauskin yms. Kyseessä on minulle tyypillinen sanoitus, jossa "taiteellisesti" (:D) hypätään asiasta toiseen. Sama kappale sisältää sekä evankeliointia että rohkaisua, ylistystä unohtamatta. En tiedä, keksinkö korjaavaa ilmausta, mutta kiitos asiallisesta palautteesta :).

lilli

Tykkään😃musta hyvä kun Jeesus kirkastuu. Ja pojalla hyvä ääni , kitara soi kauniisti, rauha, hyvät sanat; Jeesus ON ihan oikeasti paras ystävä, sydänten tuntija, uskomaton sielunhoitaja, Jumala! Hyvä pojat👍 laulussa muistutetaan myös siitä, että aina saa palata takaisin ja lankeemukset anteeksiannetaan!!!