Uusi yritys!

Aloittaja Mama, 06.03.2018 13:14

« edellinen - seuraava »

Mama

Aurinko paistaa nytkin täydeltä terältä! Merenjää on parinsadan metrin päässä. Taas olen pikkuisen täynnä intoa - ehkäpä nyt jaksaisi yrittää kerätä motivaatiota tuon kunnon suhteen! Päivät menee, aika kuluu itsestään ulkoisten asioiden hoitoon, minä itse jään vaille tarvittavaa huomiota. Painokin on noussut monta kiloa muutamassa viikossa!  Sen siitä saa kun kiireessä käy jääkaapilla - ja vähät vitamiineista! Kunhan jotain lounaaksi löytyy... Ei nyt on uusi päivä, mennyt on mennyt! Tänään suuntasin jo toista kertaa tuonne jäälle ja aurinkoon! Yli tunti siinä meni. Tullessa hain vielä kaupasta salaattia ja menin suihkuun.  Pitää olla tässäkin armollinen itselleen, aloittaa aina alusta puhtaalta pöydältä!

Mama

Kevät taitaa nyt olla tulossa, jaksoin aamulla kuurata kylppärinlattian ennen lenkille menoa! Iltapäiväsuunnitelmat muuttuivat vapaapäivästä eväsretkeen kolmen lapsenlapsen kanssa muskariin ja tanssiopistoon!  Onneksi kaikkea ehtii yhdessäkin päivässä!
 

Mama

Tänään vähän hassu päivä kun olisi niin tehnyt mieli taas tuonne ulos jäälle, mutta oli pakko siirtää kun muita asioita tuli tielle. On sentään painokin jo pitkästä aikaa kääntynyt laskusuuntaan, hitaasti kyllä. Kai sitä pitääkin tätä kävelyintoa vähän toppuutella  , ettei parin päivän päästä oo lihakset ja selkä ihan jumissa. Jumpannut ja venytellyt  sentään oon.   Ehkä tässä vielä ehtiikin kun mies tulee töistä, mentäiskö yhdessä?!

Leena

Varmaan kannattaa ottaa huomioon, että vähitellen etenee kuntoilussa. Muuten voi tulla takapakkia.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16