Kivut

Aloittaja Ultramarina, 19.03.2018 22:25

« edellinen - seuraava »

Ultramarina


Minulle tuli neurologinen kipu suuhun hammasleikkauksen ja muiden operaatioden jälkeen. Kipulääkkeestä on ollut apua, mutta nyt pitäisi siitä "vieroittamisen" onnistua.
Lisäksi niveleni oireilevat. Painoa olen pudottanut.
Voisitteko rukoilla. Kiitos.

Leena

Herra, tuomme sinulle niveloireilut, Herra kosketa niveliin Nimessäsi.
Myös hammaskivut ja lääkkeiden käytön lopettamisen, että "vieroitus" onnistuu sinun avullasi.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Ultramarina

Kiitos. Minä uskon, että Jumala todella voi auttaa. Kun huomaan Leena, että olet Vaasassa, niin kerron yhden asian. Olimme ystävättäreni kanssa ihan huvikseen käymässä Vaasassa pari vuotta sitten ja menimme "sattumalta" isoon punatiiliseen kirkkoonn Vaasan keskustassa. Siellä oli päivätilaisuuus. Minä laiton paperille rukousaiheenkin. Siihen tuli vastaus! Sitten lopuksi nämä kristityt naiset sanoivat, että he siunaavat meidät vuorotellen. Tietysti minäkin menin jonoon. En voi mitenkään  analysoida sitä, mutta Jumala kosketti minua niin, että minua itketti yhtäkkiä ilman syytä todella paljon. En perusta uskoani tunteelle, mutta tunne oli kuitenkin todella hyvä. Ystävättäreni sanoi, että Pyhä Henki kosketti minua. En unohda sitä. Kiitos Hänelle.

Leena

#3
Kaikki kiitos Herralle!
Kauniisti kuvasit meidän kirkkoa: punatiilinen kirkko.
Siinä punatiilisessä kirkossa on torstaina rukous- ja ylistysilta klo 18. Rukouksin voi muistaa iltaa.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16