Sinapinsiemenen.net

Ohjatut hengelliset aiheet (lukittu) => Leenan juttuja => Aiheen aloitti: Leena - 07.02.2017 18:32

Otsikko: Jeesus on totinen viinipuu
Kirjoitti: Leena - 07.02.2017 18:32
Jeesus sanoo meille, että hän on tosi viinipuu. Me olemme oksat. Hän sanoo,että emme voi mitään,ellemme pysy hänessä. Mutta kun pysymme hänessä, hän pysyy meissä.
Jos ajattelemme omenapuuta keväällä. Jos tulee kova myrsky, kukat tippuvat puusta. Silloin ei voida saada omenia. Jos oksa irtoaa omenapuusta, omenaraakileet kuivuvat ja ne on heitettävä pois.
Samoin meidän on pysyttävä Jeesuksessa, että meillä on elämä ja että kannamme hedelmää.
Emme itse kykene tuottamaan hedelm,ää,vaan Jeesus saa sen aikaan.
Pysytään Jeesuksessa.