Sinapinsiemenen.net

Ohjatut hengelliset aiheet (lukittu) => Leenan juttuja => Aiheen aloitti: Leena - 20.03.2020 18:51

Otsikko: Kuoleeko mummi ja ukki?
Kirjoitti: Leena - 20.03.2020 18:51
Kuuntelin koronalähetystä. Niin toimittaja kertoi 5-vuotiaan lapsensa kysyneen iltasadun lukemisen jälkeen yllättäen: kuoleeko mummi ja ukki? Toimittajan vieras neuvoi,että kannattaa kiinnittää lapsen huomio tähäb hetkeen.
Jäin miettimään,että varmaan muutkin lapset kyselevät näinä päivinä asiaa. Ikäihmiset ovat niin paljon esillä.
Kyllä nyt on tärkeää saada lapset tuntemaan turvallisuutta.
Jeesus on lasten ystävä. Olis hyvin tärkeää kertoa lapsille taivaan Isästä ja Jeesuksesta.
Myös siitä,että meillä on toinen koti taivaassa.
Sinne me kaikki saadaan olla matkalla,kun Jeesus on meidän Vapahtajamme ja syntiemme anteeksiantaja.
Niin turvallista on tehdä matkaa Jeesuksen kanssa.
Hän tietää meidän tulevatkin päivämme.
Kiitos Jeesus,että olet kuollut puolestamme ja elät ja rukoilet meidän puolestamme.