Sinapinsiemenen.net

Ohjatut hengelliset aiheet (lukittu) => Leenan juttuja => Aiheen aloitti: Leena - 09.06.2020 20:17

Otsikko: Junaliput
Kirjoitti: Leena - 09.06.2020 20:17
Oli luvattu, että tänä aamuna saa ostaa netistä junalippuja 14.6. eteenpäin, klo 9 alkaen.
Tulin koneelle, että saan lippuhankinnat heti tehtyä. Mutta ei onnistunut.
Jonkin ajan kuluttua tuli tieto, että päivittämiseen menee arvioitua kauemmin aikaa.
Lopulta näytti käyvän osto mahdolliseksi. mutta ei....
Joka kerta, kun pääsin niin pitkälle, että paikkojen varaaminen olisi ollut jäljellä, tuli teksti,että tekninen vika. kokeile myöhemmin.
Lähes kahden tunnin jälkeen sain liput tulostettua. Nyt illalla kerrottiin, että ollut VR:llä ongelma, joka kesti puoleen päivään asti.
Mietin meidän elämäämme. Meillä on aukoton yhteys Pyhään Isään jeesuksen, meidän Vapahtajamme kautta.
Jeesus kuoli ristillä meidän kaikkien puolesta.
Hänelle saamme tunnustaa syntimme, Jeesus puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
Ja meillä on yhteys taivaalliseen Isään.