Olemme melkein joka joulu viettäneet koko perhe yhdessä joulun.
Tänä vuonna teimme toisena vuonna peräkkäin ratkaisun, että emme matkusta.
Koronatilanne on koko ajan huonontunut.
Mieheni kyseli äsken, minkä joululahjan haluan.
Sanoin hänelle, että meillä on joululahja siinä, että saamme olla jouluna rauhassa kotona koronaongelmien ulkopuolella. Saamme ottaa jouluruokia pöytään.
Voi olla,että ostan hänelle jonkun joululahjan.
Ystävä, joka olet valmistautumassa jouluun,
Mikä sinulle on paras joululahja?
Mitä sinun joulusuunnitelmiisi kuuluu?