Sinapinsiemenen.net

Ohjatut hengelliset aiheet (lukittu) => Leenan juttuja => Aiheen aloitti: Leena - 28.01.2022 07:20

Otsikko: Virsi nousi yöllä mieleen
Kirjoitti: Leena - 28.01.2022 07:20
Päivärukoushetkessä yksi kokoontujista ehdotti virttä 301 laulettavaksi.
Harvoin olen sellaisissa tilaisuuksissa, jossa sitä lauletaan.
Nyt lauloimme.
Viime yönä tämä virsi soi mielessäni. Kun se laulettiin, se palautui vuosikymenien takaakin nyt yöllä uudelleen mieleen.

Kirkasta, oi Kristus meille ristinuhri Golgatan,
josta meille langenneille loistaa sydän Jumalan.
Uskon silmä kiinnitä aina kohti ristiä.

Synkeys nyt hajoaapi, yöstä päivä valkenee.
Kun näin Jeesus voiton saapi,taivas meille aukenee.
Herra Jeesus verellään, rauhan tuotti ristillään.

Terve risti, ainoa toivo!