Kirjaudu foorumille:

Käyttäjätunnus:

Salasana:
Istunnon pituus:

Oletko uusi käyttäjä?
Luo tunnukset

Päivän Sana:

Kirjoittaja Koirat  (Luettu 82916 kertaa)

Maire

Koirat
« : 07.01.2017 19:30 »
Mulla on tällä hetkellä kolme koiraa, englanninspringerspanieleita: 7,5v, 4v ja 4kk. Tuntuu, että tämän pentu on tosi työläs..ihana kuitenkin. Olen saanut sille opetettua sivulle kutsun, kun olemme pellolla niin kutsun ja tulee sivulle...saa tietysti namin. Tämä on 7. koira..4 olen jo haudannut.Harrastan agilityä, tokoa ja rallytokoa. Nyt ei olla kilpailtu vaan ihan omaksi iloksi olemme treenanneet.
« Viimeksi muokattu: 10.01.2017 21:35 kirjoittanut Maire »
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Vs: Koirat
« Vastaus #1 : 10.01.2017 11:04 »
Sunnylla 4kk on irronnut 4 maitohammasta ja kaksi uutta näkyi olevan tulossa. Nyt vain paljon puruluita. Leikattiin 5. kerran kynnet. Pentu istui miehen sylissä ja minä leikkasin ja iski kyllä hampaat miehen käteen..sellainen pentu, mutta kynnet tuli leikattua. Harjaamisesta kyllä tykkää eikä moiti trimmauskonettakaan.
« Viimeksi muokattu: 10.01.2017 21:48 kirjoittanut Maire »

Maire

« Vastaus #2 : 10.01.2017 21:53 »
Tässä on Gloria: tosi hyvä uimaan ja noutaa keppejä kaukaakin vedestä ja kantaa nalleja ja muita leikkuja suussa. Tässä sillä on tokokapula suussa. Oli uskomattoman vaikeaa saada se ottamaan kapula suuhun. Lähes vuoden yritin. Heittelin sitä lumihankeen ja olin riehakkaan iloinen. Myös kun tulee tervehtimään mua, kun tulen kotiin, niin ottaa sen. Mutta kun on vasemmalla mun sivulla tokoasennossa, niin siinä ei ota...Paljon on työtä vielä.

Maire

« Vastaus #3 : 15.01.2017 16:08 »
Löylynlyömät ;D

Maire

« Vastaus #4 : 17.01.2017 17:49 »
Tämä kuva on must..pakko laittaa. Edesmennyt Paavo vartioi mökin verannalla ;)

Maire

« Vastaus #5 : 20.01.2017 11:33 »
Sunny-pentu on niin hassu. Se hiipii ja vaanii ja kätkee luita. Nyt on jotain mörkövaihettakin...aamulla oli eteisessä tyhjä ämpäri(kuljetamme mökiltä perunoita kotiin), niin sitä varottiin. Ohi pitää hiipiä varovasti ja vähän muristakin. Eilen ei voinut mennä rappusia, kun sinne oli pudonnut yksi peruna. ;D ;D ;D

Leena

« Vastaus #6 : 22.01.2017 12:16 »
Peruna ihan uusi asia tuolle pikkuselle...
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Maire

« Vastaus #7 : 06.02.2017 20:07 »
Eilen olimme pitkästä aikaa agitreeneissä Glorian kanssa. Yhdellä kaverilla kaatui kentälle koiran namipussi ja Gloriallahan häiriintyi heti tekeminen ja nenä vei koiraa ja syöminen oli mielessä. Toisella vuorolla, kun namit oli kerätty pois, sujui ihan mukavasti. Kuunteli ohjausta ja meni tarkasti. Mulla on polvi ollut kipeä, mutta pystyin juoksemaan ja liikkumaan.

Leena

« Vastaus #8 : 06.02.2017 20:27 »
Kyullä Gloria näyttää olevan vauhdissa.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Maire

« Vastaus #9 : 20.02.2017 19:53 »
Huomenna olisi vanhimmalla koiralla pitkästä aikaa rallytoko. Puolen vuoden tauko ollut. Saa nähdä muistaako mitään ja liika intokin on pahitteeksi :P

Maire

« Vastaus #10 : 21.02.2017 21:08 »
Tämän kanssa treenaan rallytokoa ja tänään treenit meni ihan ok. Vielä tarvimme paljon namia koulutuksessa.

Mama

• Pikku apulainen
« Vastaus #11 : 22.02.2017 15:22 »
Mietin miten erilaista koirien elämä voikaan olla  , jos vaikka on pieni koira! Pieni ja vanha! Mielipuuhaa käpertyä sohvannurkkaan oman viltin alle! Kun sitten sohvat uusittiin, vävy keksi tehdä pienelle ihan oman  rapsuttelusohvan vanhoista karkeista sohvatyynyistä ja puisen jalustan. Nyt tämä pikku kuningatar nauttii omasta rauhasta lämpimässä  viltin alla kuin valtaistuimellaan!

Maire

« Vastaus #12 : 22.02.2017 20:57 »
Sehän on ihan luksusta..käpertyä omalle sohvalle. Tämä Primavera täyttää toukokuussa 8v, ettei enää mikään nuori ja siksi ei ole enää agissa mukana. Agility on paljon rankempaa kuin rallytoko. Rallytokossa on tehtävärata. Agissa on paljon koiria rasittavia hyppyjä ja kontaktiesteet A ja puomi ja keinu ..sitten korkeat hypyt ja etenkin jos on paljon takaakiertoja, niin rasittavat koiria ja koirien selkää. Siksi kuljetan tota 4vuotiasta koirahierojalla, vaikka en vie edes maxikorkeudelta vaan medi(nämä on maxikoiria). Tuosta pennusta aion kouluttaa myös agikoiran ja nyt olen opettanut sille tottelevaisuutta. Se on kova riehumaan ja hyppimään ja treeneissä pitää osata kuunnella ja katsoa ohjaajaa. Hankalaa jos koira päättää asioista  ;D ;D ja eihän ne osaa lukea numeroita..esteet numeroitu, missä järjestyksessä mennään. Siksi tolla vanhemmalla koiralla tulikin usein arvostelu väärä rata, kun halusi mennä puomin esim 3 kertaa, vaikka radassa kerran. Huumoria tarvitaan  ;)

Maire

« Vastaus #13 : 22.02.2017 21:02 »
Meidän koirat olohuoneessa huilaamassa

Maire

« Vastaus #14 : 22.02.2017 21:31 »
Kun mies lähti tänään mökiltä kaupungille, niin koiranpentu meni katsomaan ikkunasta ja itki.