Kirjaudu foorumille:

Käyttäjätunnus:

Salasana:
Istunnon pituus:

Oletko uusi käyttäjä?
Luo tunnukset

Päivän Sana:

Kirjoittaja Koirat  (Luettu 72530 kertaa)

Maire

Vs: Koirat
« Vastaus #630 : 29.05.2020 11:10 »
Sunnuntaina alkaa agitreenit. Tuli jo ratapiirros..on vaikea.
Olen ostanut agilitykengät ja treenihousut...nyt pitäisi olla vauhtia.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

« Vastaus #631 : 01.06.2020 10:00 »
Eilen oli sitten agista treenit pitkästä aikaa. Oli ollut liian pitkä tauko. Mitä siis sanoisin Sunnysta positiivista. Kolme asiaa. Oli siis tosi nopea..voisi sanoa Sunny salama. Ja oli estehakuinen.  Siis hakeutui oma aloitteisesti esteille. Hypyt olivat tosi korkeita...ei mitään vaikeutta hypätä ..siinä ne hyvät sitten olikin.
Sunny ei kuunnellut ohjausta ollenkaan. Meni niille esteille, mitä sitä kiinnosti.  ??? ::) :P
Ei pienintä ajatustakaan, että pitäisi katsoa tai kuunnella mua. Jouduin ottamaan pitkin rataa uusintoja jopa seitsemän kertaa. Minä olin ihan poikki :P :(  .Kunto riitti Sunnylla hyvin.. ja se on plussaa että kestää toistoja..monet koirat eivät halua mennä samaa kohtaa monta kertaa.
Siis intoa riitti Sunnylla mutta ....
minulla kuitenkin hyvä mieli..

Maire

« Vastaus #632 : 08.06.2020 10:16 »
Eilen oli sitten agitreenit toisen kerran. Rata näytti paperilla helpolta, mutta osoittautui ihan toisenlaiseksi käytännössä. Kun rata oli rakennettu, ei helposta radasta ollut tietoakaan.
Päivällä mulla lähti pala etuhampaasta. Tilasin netin kautta hammaslääkärin ja sain sen vasta keskiviikoksi.
Mieli oli hampaan takia apea ja ajattelin, jos agitreenit menee huonosti, niin lopetan koko agin. Viime kerralla oli Sunnylla vauhti kova ja estehaluisuus hyvä, mutta ei kuunnellut ja meni minne halusi.
Eiliseksi oli kuulo palannut ja vaikka oli rata vaikea, niin meillä sujui hyvin.
Minulle jäi tosi hyvä mieli agista. Valssikäännökset ja kaikki sujui minulla hyvin. Joissakin kohdissa Sunny on niin nopea, että mun täytyy yrittää keksi jokun jarrutusääni, millä saan sen hidastamaan vauhtia.Tulee niin kovalla vauhdilla, että ei ehdi keskittymään seuraavalle esteelle. Hypyt rimojen yli tosi korkeita. Ilmavaa menoa.

Maire

« Vastaus #633 : 18.06.2020 17:59 »
Hyvää Juhannusta kaikille ystäville
TV Gloria ja Sunny

Maire

« Vastaus #634 : 28.06.2020 10:29 »
Meillä kaadettiin puita takapihalla ja koivun kannosta virrannut mahlaa. Sunnyn on joka väli pitänyt juosta sinne mahlaa nuolemaan.

Maire

« Vastaus #635 : 03.07.2020 22:04 »
Mamma ajoi meidät melkein kaljuksi. Sanoi vain että kesälook. Voitte uida ja nauttia kesästä.

Maire

« Vastaus #636 : 20.07.2020 11:15 »
Eilen oli pitkästä aikaa agitreenit. Mulla on ollut yskää ja siksi olen ollut neljä kertaa poissa. Ajattelin, että Sunnyn kanssa nyt ei tule tauon jälkeen mitään. Toisille oli vielä vanha rata, mutta meille uusi. Sunny meni mun hämmästykseksi tosi hyvin. Olen niin ylpeä Sunnysta..hmn ja minäkin onnistuin. En voi millään lopettaa agia vielä.

Maire

« Vastaus #637 : 22.08.2020 13:34 »
Nyt on tullut se aika , jolloin marjat kypsyvät marjapensaissa. Koirat syövät samoja marjoja kuin minä. Karviaismarjat, punaiset ja vihreät maistuvat... Samoin vadelmat.
« Viimeksi muokattu: 22.08.2020 13:35 kirjoittanut Maire »

Maire

« Vastaus #638 : 25.08.2020 08:07 »
Viime yönä Sunny oli oksentanut.. Oli ahminu sieniä ulkona

Maire

« Vastaus #639 : 18.09.2020 18:41 »
Olen ollut nyt niin kiireinen, että on ollut vaikea keskittyä kirjoittamaan.
Koirat ahmivat omenia, joita myrsky pudotti puista maahan. Sunnylla meni viime yönä ihan maha tukkoon....kakka ei ilmeisesti meinannut tulla. Tänään sitten ollut taas hassu oma itsensä.ja syönyt lisää omenia.  :D :D ;)

Maire

« Vastaus #640 : 18.09.2020 18:57 »
Lellikakara miehen sylissä

Maire

« Vastaus #641 : 18.09.2020 19:05 »
Sunny on ollut reipas agitreeneissä. Minä sanon että vaikea rata ja sitten menemme kuulemmaasta hyvin. ;D :D

Maire

« Vastaus #642 : 27.09.2020 10:51 »
Viime kerralla oli tekniikkatreenit ja Sunny kyllä oppii, kunhan jaksaa kuunnella. Hyppyesteet oli laitettu spiraalin muotoon ja koira juoksi sillai että hyppäsi aina eteen tulevan yli ja kuitenkin pujotteli. Tarkoitus oli että ohjaaja voi ilman mitään komennusta juosta eteenpäin ja koira pujottelee itsenäisesti. Mun jalat kyllä kipeytyi, kun jouduttiin ottamaan uusintoja. Tänään on pitkästä aikaa rengas radalla. Viimeksi kun oli rengas, niin olin yskän takia pois. Saa nähdä, muistaako Sunny.