Kirjaudu foorumille:

Käyttäjätunnus:

Salasana:
Istunnon pituus:

Oletko uusi käyttäjä?
Luo tunnukset

Päivän Sana:

24.5.2019
Ps. 98:4-5

Maa, kohota Herralle riemuhuuto!
Iloitkaa ja riemuitkaa,
laulakaa ja soittakaa!
Ylistäkää Herraa harpun sävelin,
soittakaa ja laulakaa!

Kirjoittaja Koirat  (Luettu 30747 kertaa)

Maire

Vs: Koirat
« Vastaus #510 : 25.04.2019 21:57 »
Portti kiinni, niin täältä ei pääse, sanoo Sunny
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

« Vastaus #511 : 26.04.2019 19:59 »
Elli halusi myös mukaan

Maire

« Vastaus #512 : 26.04.2019 20:05 »
Täältä me tullaan, sanoo Sunny

Maire

« Vastaus #513 : 26.04.2019 20:08 »
Minä olen Elli

Maire

« Vastaus #514 : 26.04.2019 20:12 »
Elli odottaa koirakavereita  mökille

Maire

« Vastaus #515 : 03.05.2019 23:42 »
Primavera täytti. 10v toinen päivä. Maanantaina oli lääkärintarkastus. Vasen Korva, joka oli alkuaan pahempi, oli aika hyvä. Oikea ei niin hyvä. Ymmärrän sen kyllä hyvin. Kun oikeassa korvassa oli hiivaa ja vasemmassa bakteereja niin viiden viikon antibiootti kuuri paransi bakteeri tulehdusta ja pahensi hiivaa. Tarkastus kolmen viikon kuluttua. Lääkkeet loppuun.

Maire

« Vastaus #516 : 11.05.2019 17:43 »
Tulin kotiin matkalta. Annoin Glorialle ja Sunnylle Bravecton..auttaa punkkeja vastaan. Heille ei ole ollut siitä mitään haittaa. Sisäisesti käytetään...annoin lihapullien kanssa. Glorialla oli ollut jo 3 punkkia ja Sunnylla yksi. Primaveralle en uskalla antaa. Hänelle on Bayventic..annan jos pakko antaa ..jää vaan turkkiin..ei mene sisäelimiin.
Sanoin eläinlääkärille, että tuosta Bravectasta puhutaan paljon pahaa, niin vastasi, että sitä käytetään niin paljon, että silloin tulee just ilmi, ettei kaikille sovi.
Asioita ei sopisi yleistää. Mulla koirille riittänyt yksi tabletti koko kesäksi, kun annan noin toukokuun puolivälissä niin menee syyskuun puoliväliin. Tiedän esim joillain kavereitten koirilla ei riitä vaan joudutaan laittamaan vielä toisenlainen punkkilääke. Ei tule mitään, jos joutuu päivittäin nyppimään yli 30 punkkia ja onhan nekin vaarallisia.
Primavera vaikuttaa väsyneeltä. Muutama päivä sitten loppunut antibiootti.

Maire

« Vastaus #517 : 11.05.2019 17:45 »
Primavera mun hassu rakas koirani..

Maire

« Vastaus #518 : 15.05.2019 11:28 »
Eilen ostin yksittäisen treenipaikan. Sunny ei irronnut niin paljon kuin tavallisesti ja se hankaloitti asioita. Tarkoitus on, että saan sen irtoamaan itsestäni, koska se on niin nopea. En pysy juoksemaan koiraa edellä vaan haluan lähettää sen esteille.

Maire

« Vastaus #519 : 15.05.2019 11:35 »
Olin suunnitellut, että ostan seuraavasta jaksosta treenipaikan. Jakso on kuusi kertaa. Tiistaisin on ollut kaksi ryhmää peräkkäin. Nyt olikin hankalaa, kun aikaisempi ryhmä, jossa olen, hajosi. Toiset eivät jatka. Siihen tulee nyt alkeisryhmä. Me emme ole enää alkeissa. Menemme rataa. Toinen ryhmä jatkaa kokonaisena ja heillä etusija paikkaan. Kävi nyt sitten., että jäin ilman vakituista paikkaa. Vetäjä oli pahoillaan, mutta mikäs teet. Täytyy vaan odottaa, jos tulee yksittäisiä vapaita paikkoja ja ostaa niitä.

Maire

« Vastaus #520 : 15.05.2019 11:38 »
Mitä nyt

Maire

« Vastaus #521 : 19.05.2019 10:37 »
Ei nyt näytä että saisimme treenipaikan tiistaiksi, mutta asialla hyväkin puoli. Kennelyskää tosi pahaa paljon liikkeellä ja noissa helposti leviää.
Koirat kävivät uimassa.

Maire

« Vastaus #522 : 20.05.2019 11:32 »
Sain tänään Primaveralle korvien tarkastusajan. Mun mielestä ei näytä hyvältä, mutta katotaan , mitä lääkäri sanoo.

Maire

« Vastaus #523 : 23.05.2019 11:18 »
Primaveran vasen korva oli tosi huono. Samanlainen kuin maaliskuussa. Kuitenkin, kun kolme viikkoa sitten tarkistettiin, oli hyvä. Silloin oli vielä sisäisesti antibioottia sekä korvahuuhde, jossa kortisonia ja antibioottia. Ilmeisesti kun sisäisesti otettava antibiootti loppui, niin noin viikon päästä oli jo huono. On nyt tosi vaikeaa. Lääkäri teki uuden korvahuuhteen, jota laitetaan päivittäin ja siinä on enemmän antibioottia ja kortisonia. Jos ei tule paremmaksi täytyy ottaa taas sisäinen antibiootti lisäksi.
haluaisin tämän nyt kuntoon, ennen kuin lääkäri jää kesälomalle.

Maire

« Vastaus #524 : 23.05.2019 11:23 »
Eilen oli Sunnyn koirahieroja. Oli etukäteen rukoiltu, ja meni nyt paremmin. Sunny alkaa tottua. Se on kummallista, kun Sunny hurmaa joka paikassa, missä olemme. Se on vilkas ja kaunis. Gloriakin kaunis toisella tapaa, mutta kun se on kiinnostunut vain mammasta. :D
Oli kipeitä kohtia ja harmillista, kun olin kaksi viikkoa poissa, niin koira oli lihonut. Tulee raskaaksi agi. ::)
Pakko vähentää ruoka-annosta. Kuitenkin vaihdan nappulat kevyempään versioon kesäksi. Metsälenkkiä ei voi tehdä koirat vapaana tähän aikaan. Siksi energiankulutus pienempi.