Kirjaudu foorumille:

Käyttäjätunnus:

Salasana:
Istunnon pituus:

Oletko uusi käyttäjä?
Luo tunnukset

Päivän Sana:

25.6.2019
Saarn. 5:9

Joka rakastaa rahaa, ei saa sitä kyllin,
eikä se, joka rakastaa rikkautta, saa voittoa tarpeekseen.
Tämäkin on turhuutta.

Kirjoittaja Koirat  (Luettu 33021 kertaa)

Maire

Vs: Koirat
« Vastaus #525 : 25.05.2019 10:07 »
Sain yksittäisen agipaikan ensi tiistaiksi. Sunny tarvii sen, kun sillä ei ole mitään tekemistä. Huomaa iltaisin.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

« Vastaus #526 : 27.05.2019 09:44 »
Minä Primavera olen sankari. Ajoin ison rusakon pihasta. Viime talvena söivät mamman omenapuut. Eivät olisi uskaltaneet, jos minä olisin ollut täällä. Toiset jäivät kuin rengasta paikkaamaan ja kiihdytin. PAH ja Gloriakin lähti väärään suuntaa ja Sunny ei ollut ollenkaan jyvällä. Hyvähän nyt on jälkiä haistella, kun minä olen tehnyt työn.---
 Oli niin riemullista katsoa, mutta kuvata en ehtinyt. Vauhti oli kova. Ja Primavera ei vaikuttanut ollenkaan 10v. Hyppää kyllä kevyesti auton takaosaan Hau-boxiin. Eläinlääkäri sanoi 10v tarkastuksessa, että hyväkuntoinen ja turkki kiiltävä ja hyvä.

Maire

« Vastaus #527 : 27.05.2019 09:48 »
Tässä Primavera lääkärikäynnillä...niin kauan nauratti, kunnes piti nousta tutkimuspöydälle. Pääsee hyvin sinne hyppäämään, mutta jouduin nostamaan.
« Viimeksi muokattu: 27.05.2019 19:47 kirjoittanut Maire »

Maire

« Vastaus #528 : 07.06.2019 10:40 »
Haleja

Maire

« Vastaus #529 : 07.06.2019 10:43 »
Sitä vaan, että minulla ei ole henkseleitä. Sunny

Maire

« Vastaus #530 : 17.06.2019 10:13 »
odotan juuri eläinlääkäristä soittoa, koska saan Primaveralle ajan. Joudutaan ottamaan varmaan antibiootti sisäisesti. Tämä lääkitys ei ole riittävä.

Maire

« Vastaus #531 : 17.06.2019 10:18 »
Eiliseksi ostin yksittäisen agitreenipaikan. Treenit meni ihan pilalle. Mulle tuli vasempaan pohkeeseen kramppi ja enkä pystynyt kunnolla juoksemaan. Vaikeita paikkoja radassa paljon. Nyt Sunnylla ollut niin paljon taukoa ettei varmuutta menossa eikä irronnut musta. Kuukauden lopulla alkaa uusi jakso , jonka olen ostanut. Kuusi kertaa. Mutta saa nähdä alkaako neidillä juoksut. Sinne saa kyllä viedä juoksuhousut jalassa, mutta kuunteleeko koira, on eri asia.

Maire

« Vastaus #532 : 18.06.2019 10:07 »
Sain eilen koiranhoitoapua. Vanhin lapsenlapsi harjasi koiria ja poistimme takut. Sunny tiputtaa karvaa. Siitä tietää, että juoksut noin kuukauden päästä.

Maire

« Vastaus #533 : 19.06.2019 22:13 »
Gloria on niin kiltti koira ja haluaisi olla vain mamman kanssa. siitä tulisi helposti mun toinen Roope. Roope oli musta kääpiövillakoira ja nukkui 14vuotta mun tyynyn vieressä. Kun aika koittaa, niin on vaikea Gloriasta luopua.

Maire

« Vastaus #534 : 19.06.2019 22:25 »
Eläinlääkäristä soitettiin. Eläintenhoitaja oli saanut eläinlääkäriin yhteyden, sama eläinlääkäri , joka hoitanut koko ajan Primaveraa. Hän määräsi samaa antibioottia kuin keväällä. Tähän bakteerin ei muuta auta jatämäkin voisi auttaa paremmin. Sitä nyt ensi viikon torstaihin asti ja sitten taas nukutus ja huuhdellaan korvat. Voi pientä Primavera parkaa. Hyvä että tämä eläinlääkäri tekee sen. Heinäkuun on lomalla. Varmaan määrää sitten vielä antibioottia.
Sitten tällä koiralla se sieniongelma. Heti kun mökin pihaan nousee sieniä etenkin tatteja ja haperoita, niin ahmii niitä. Jouduttiin viime syksynä ottamaan oksennuksen estopiikki. Saa nähdä miten tämä syksy menee.
« Viimeksi muokattu: 19.06.2019 22:27 kirjoittanut Maire »

Maire

« Vastaus #535 : 21.06.2019 09:41 »
Primavera ja Gloria toivottavat hyvää Juhannusta vartiopaikaltaan!  :D

Maire

« Vastaus #536 : tänään kello 20:33 »
Trimmasin tänään koirat. Mies oli avustajana.Sillai hankalaa, että aamulla oli satanut vettä ja tassukarvat oli kastunut jne. Ajattelin kuitenkin trimmata, tassukarvat saksilla ja korvat ja kaulan koneella.Priman korvakarvat oli kosteat, mutta ei kokonaan märät. Aloitan trimmaamisen Primaverasta, koska toiset kateudesta haluavat sitten trimmipöydälle. Olimme juuri menossa mökin sisälle ja siinä lähellä vesisaavi, johon keräämme sadevettä.Yht`äkkiä Primavera kastelee päänsä ja korvansa saaviin. Ei siis tarkoituksena juoda sieltä vaan kastella pää. Tätä en ole sen nähnyt ennen tekevän. Lammikkoon kyllä tekee. Ei ollenkaan hyvä kipeälle korvalle.
Vanhalle koiralle tulee yhä kummallisempia tapoja. ::) Trimmasin kuitenkin. Trimmauskone ei oikein tykännyt, mutta sain jotenkin tehtyä.
Torstaina sitten nukutus ja korvien huuhtelu.