Kirjaudu foorumille:

Käyttäjätunnus:

Salasana:
Istunnon pituus:

Oletko uusi käyttäjä?
Luo tunnukset

Päivän Sana:

Kirjoittaja Vanhojen profetioiden ajankohtaisuus; nykypäivän tilanteesta mitä mieltä olette?  (Luettu 413 kertaa)

niMImerkkiNÄ

IMUROITU: http://vemari.vuodatus.net/lue/2011/10/jukka-t-niemisen-naky-marraskuussa-1983

Yksin Armosta sunnuntai, 2. lokakuu 2011

Jukka T. Niemisen( SLEY:n saarnamies; edesmennyt ? )näky marraskuussa 1983:

"Venäjä tulee vaatimaan aluksi koko maatamme, mutta sitä ei Jumala salli.

Valtioiden välisissä neuvotteluissa maamme pakotetaan luovuttamaan suuri osa Lappia.

Sopimus on luonteeltaan vuokrasopimus, mutta maamme ei saa takaisin aluetta enää koskaan.

Herra( JHVH )on jo vetänyt viillon siihen kohtaan, johon uudet rajapyykit asetetaan: Viilto alkaa Kuhmon korkeudelta, juuri sen itäpuolelta, ja leikkaa irti Venäjän vaatiman osan Lappia.

Miksi Venäjä haluaa tämän palan? Edessä olevat asiat etenevät nopeudella, jota ihmisinä emme tänään ymmärrä emmekä pysty ennakoimaan riittävästi. Herra( JHVH )antaa kuitenkin omilleen viisauden nähdä asioita selkeästi etukäteen.

Tällä toimenpiteellä Venäjä turvaa Muurmanskin alueen riittävästi eteentyönnetyllä ilmapuolustuksella.
Venäjä on vielä mahtava ydinasevaltio. Muurmanskin alue on yksi sen tärkeimmistä ydinasetukikohdista.

Samanaikaisesti näiden tapahtumien kanssa Venäjä ottaa haltuunsa Baltian maat. Viro, Latvia ja Liettua alistetaan Venäjän vallan alle. Näin tuo suuri jättiläinen on turvannut rajansa.

Miksi Jumala on tehnyt näin ankaran päätöksen? Me olemme hyljänneet Jumalan.

Me elämme tavalla, joka on täysin vastoin hänen tahtoaan. Huoruus, haureus, väärinteko ja rakkaudettomuus ovat saaneet vallan sydämissämme. Valtiovalta tekee Jumalan mielen vastaisia päätöksiä. Herralta ei kysytä neuvoa. Kansa jopa pilkkaa Herraa tietoisesti.

Herra( JHVH )ei aio antaa omaa kansaamme perkeleelle, vaan Hän haluaa pelastaa meidät.

Meidän oma kansamme ei ymmärrä rakkaudellista puhetta tai varoituksia. Kansan täytyy nähdä
Herran todellinen kuritus ennen kuin se nöyrtyy.

Näiden tapahtumien aikana( VASTA SITTEN ! )presidentti, maan eduskunta ja hallitus alkavat kuunnella
niitä ohjeita, joita Herra heille välittää palvelijoittensa kautta.

Ilman Herran apua ei tämä maa selviäisi niistä vaikeuksista, jotka ovat edessä." MOT(?). Amen.

Leena

Kirjoittaja ilmoittaa,että on imuroinut profetioita tähän.
Profetiat löytyvät netistä.
Meidän on tällä foorumilla hyvä keskittyä Raamatun profetioihin.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

niMImerkkiNÄ

Johanneksen evankeliumi on suosikkini ja on mielenkiintoista kun siitä vihdoinkin syntyy keskustelua, mutta

Raamatun yksittäisten jakeiden poimiminen ilman kontekstia saa aikaan vain väärinkäsityksiä ja siten myös
vääriä oppeja, joista voin tässä heti kättelyssä mainita antisemiittien antisemiittisen korvaus"teologian".

&TÄSSÄ MIELIJAKEENI Johanneksen evankeliumi 3:36 Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha(&TUOMIO )pysyy hänen päällänsä."

TEKSTI&KONTEKSTI, BEVAKASHA( hepr. OLE HYVÄ ! )

Johanneksen evankeliumi 3:1 Mutta oli mies, fariseusten joukosta, nimeltä Nikodeemus, juutalaisten hallitusmiehiä.
3:2 Hän tuli Jeesuksen tykö yöllä ja sanoi hänelle: "Rabbi, me tiedämme, että sinun opettajaksi tulemisesi on Jumalasta, sillä ei kukaan voi tehdä niitä tunnustekoja, joita sinä teet, ellei Jumala ole hänen kanssansa."
3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa."
3:4 Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"
3:5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
3:6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.

3:7-8 Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä. Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt."

3:9 Nikodeemus vastasi ja sanoi hänelle: "Kuinka tämä voi tapahtua?"
3:10 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Sinä olet Israelin opettaja etkä tätä tiedä!

3:11-12 Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: me puhumme, mitä tiedämme, ja todistamme, mitä olemme nähneet, ettekä te ota vastaan meidän todistustamme. Jos ette usko, kun minä puhun teille maallisista,
kuinka te uskoisitte, jos minä puhun teille taivaallisista?

3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.

3:14 Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,
3:15 että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.
3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
3:17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
3:18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

3:19-21 Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat. Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi. Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."

3:22 Sen jälkeen JESHUA meni opetuslapsineen Juudean maaseudulle ja oleskeli siellä heidän kanssaan ja kastoi.
3:23 Mutta Johanneskin kastoi Ainonissa lähellä Salimia, koska siellä oli paljon vettä; ja ihmiset tulivat ja antoivat kastaa itsensä.
3:24 Sillä Johannesta ei vielä oltu heitetty vankeuteen.
3:25 Niin Johanneksen opetuslapset rupesivat väittelemään erään juutalaisen kanssa puhdistuksesta.
3:26 Ja he tulivat Johanneksen luo ja sanoivat hänelle: "Rabbi, se, joka oli sinun kanssasi Jordanin tuolla puolella ja josta sinä olet todistanut, katso, hän kastaa, ja kaikki menevät hänen tykönsä."
3:27 Johannes vastasi ja sanoi: "Ei ihminen voi ottaa mitään, ellei hänelle anneta taivaasta.
3:28 Te olette itse minun todistajani, että minä sanoin: en minä ole Kristus, vaan minä olen hänen edellänsä lähetetty.
3:29 Jolla on morsian, se on ylkä; mutta yljän ystävä, joka seisoo ja kuuntelee häntä, iloitsee suuresti yljän äänestä. Tämä minun iloni on nyt tullut täydelliseksi.
3:30 Hänen tulee kasvaa, mutta minun vähetä.
3:31 Hän, joka ylhäältä tulee, on yli kaikkien. Joka on syntyisin maasta, se on maasta, ja maasta on, mitä hän puhuu; hän, joka taivaasta tulee, on yli kaikkien.
3:32 Ja mitä hän on nähnyt ja kuullut, sitä hän todistaa; ja hänen todistustansa ei kukaan ota vastaan.
3:33 Joka ottaa vastaan hänen todistuksensa, se sinetillä vahvistaa, että Jumala on totinen.

3:34 Sillä hän, jonka Jumala on lähettänyt, puhuu Jumalan sanoja; sillä ei Jumala anna Henkeä mitalla.

3:35-36 Isä rakastaa Poikaa ja on antanut kaikki hänen käteensä. Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha(&TUOMIO )pysyy hänen päällänsä."

niMImerkkiNÄ

&TÄSSÄ 7 YKSITTÄISTÄ, MUTTA YHTÄPITÄVÄÄ JAETTA, JOISTA JO VOIDAAN TEHDÄ OPETUSTA ELI OPPIA:

1.Johanneksen kirje:
2:6 Joka sanoo Hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan niinkuin Hän( Jeshua HaMashiach )vaelsi.

1.Johanneksen kirje:
2:3 Ja siitä me tiedämme hänet tuntevamme, että pidämme hänen käskynsä.
3:22 ja mitä ikinä anomme, sen me häneltä saamme, koska pidämme hänen käskynsä ja teemme sitä, mikä on hänelle otollista.
3:23 Ja tämä on hänen käskynsä, että meidän tulee uskoa hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen nimeen ja rakastaa toinen toistamme, niinkuin hän on meille käskyn antanut.
3:24 Ja joka pitää hänen käskynsä, se pysyy Jumalassa ja Jumala hänessä. Ja siitä me tiedämme hänen meissä pysyvän, siitä Hengestä, jonka hän on meille antanut.
5:3 Sillä rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä. Ja hänen käskynsä eivät ole raskaat;

Saarnaaja 12:13 Loppusana kaikesta, mitä on kuultu, on tämä: Pelkää Jumalaa ja pidä hänen käskynsä, sillä niin tulee jokaisen ihmisen tehdä.( Raamattu=VT+UT ! )
« Viimeksi muokattu: 28.11.2021 23:14 kirjoittanut niMImerkkiNÄ »

niMImerkkiNÄ

YLLÄPITO: "Kirjoittaja ilmoittaa,että on imuroinut profetioita tähän.

Profetiat löytyvät netistä.

Meidän on tällä foorumilla

hyvä keskittyä Raamatun profetioihin."

Niin Uudessa Testamentissa, kuin myös "Vanhassa" Testamentissakin, on tuhansia profetioita, jotka ovat
ilmoituksia Jumalan Kansalle tulevista tapahtumista. Mitä UT kertoo Kansalle tulevista tapahtumista ?

1.Tessalonikalaiskirje: 5:20 PROFETOIMISTA ÄLKÄÄ HALVEKSUKO,

1.Korinttolaiskirje: 14:1 Tavoitelkaa

rakkautta ja pyrkikää saamaan hengellisiä lahjoja, mutta

varsinkin profetoimisen lahjaa.

14:2 Sillä kielillä puhuva ei puhu ihmisille, vaan Jumalalle; ei häntä näet kukaan ymmärrä, sillä hän puhuu salaisuuksia hengessä.
14:3 Mutta profetoiva puhuu ihmisille rakennukseksi ja kehoitukseksi ja lohdutukseksi.
14:4 Kielillä puhuva rakentaa itseään, mutta profetoiva rakentaa seurakuntaa.
14:5 Soisin teidän kaikkien puhuvan kielillä, mutta vielä mieluummin soisin teidän profetoivan; sillä profetoiva on suurempi kuin kielillä puhuva, ellei tämä samalla selitä, niin että seurakunta siitä rakentuu.
14:6 Jos minä nyt, veljet, tulisin luoksenne kielillä puhuen, mitä minä teitä sillä hyödyttäisin, ellen puhuisi teille ilmestyksen tai tiedon tai profetian tai opetuksen sanoja?
14:7 Niinhän on elottomain soittimienkin laita, huilujen tai kitarain: kuinka tiedetään, mitä huilulla tai kitaralla soitetaan, elleivät ne soi toisistaan erottuvin sävelin?
14:8 Niinikään, jos pasuna antaa epäselvän äänen, kuka silloin valmistautuu taisteluun?
14:9 Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
14:10 Maailmassa on, kuka tietää, kuinka monta eri kieltä, mutta ei ainoatakaan, jonka äänet eivät ole ymmärrettävissä.
14:11 Mutta jos en tiedä sanojen merkitystä, olen minä puhujalle muukalainen, ja puhuja on minulle muukalainen.
14:12 Samoin tekin, koska tavoittelette henkilahjoja, niin pyrkikää seurakunnan rakennukseksi saamaan niitä runsaasti.
14:13 Sentähden rukoilkoon se, joka kielillä puhuu, että hän taitaisi selittää.
14:14 Sillä jos minä rukoilen kielillä puhuen, niin minun henkeni kyllä rukoilee, mutta ymmärrykseni on hedelmätön.
14:15 Kuinka siis on? Minun on rukoiltava hengelläni, mutta minun on rukoiltava myöskin ymmärrykselläni; minun on veisattava kiitosta hengelläni, mutta minun on veisattava myöskin ymmärrykselläni.
14:16 Sillä jos ylistät Jumalaa hengessä, kuinka oppimattoman paikalla istuva saattaa sanoa "amen" sinun kiitokseesi? Eihän hän ymmärrä, mitä sanot.
14:17 Sinä kyllä kiität hyvin, mutta toinen ei siitä rakennu.
14:18 Minä kiitän Jumalaa, että puhun kielillä enemmän kuin teistä kukaan;
14:19 mutta seurakunnassa tahdon mieluummin puhua viisi sanaa ymmärrykselläni, opettaakseni muitakin, kuin kymmenentuhatta sanaa kielillä.
14:20 Veljet, älkää olko lapsia ymmärrykseltänne, vaan pahuudessa olkaa lapsia; mutta ymmärrykseltä olkaa täysi-ikäisiä.
14:21 Laissa on kirjoitettuna: "Vieraskielisten kautta ja muukalaisten huulilla minä olen puhuva tälle kansalle, eivätkä he sittenkään minua kuule, sanoo Herra."
14:22 Kielet eivät siis ole merkiksi uskoville, vaan niille, jotka eivät usko; mutta profetoiminen ei ole merkiksi uskottomille, vaan uskoville.
14:23 Jos nyt koko seurakunta kokoontuisi yhteen ja kaikki siellä puhuisivat kielillä ja sinne tulisi opetuksesta tai uskosta osattomia, eivätkö he sanoisi teidän olevan järjiltänne?
14:24 Mutta jos kaikki profetoisivat ja joku uskosta tai opetuksesta osaton tulisi sisään, niin kaikki paljastaisivat hänet ja kaikki langettaisivat hänestä tuomion,
14:25 hänen sydämensä salaisuudet tulisivat ilmi, ja niin hän kasvoilleen langeten rukoilisi Jumalaa ja julistaisi, että Jumala totisesti on teissä.
14:26 Kuinka siis on, veljet? Kun tulette yhteen, on jokaisella jotakin annettavaa: millä on virsi, millä opetus, millä ilmestys, mikä puhuu kielillä, mikä selittää; kaikki tapahtukoon rakennukseksi.
14:27 Jos kielillä puhutaan, niin puhukoon kullakin kertaa vain kaksi tai enintään kolme, ja yksi kerrallaan, ja yksi selittäköön;
14:28 mutta jos ei ole selittäjää, niin olkoot vaiti seurakunnassa ja puhukoot itselleen ja Jumalalle.
14:29 Profeetoista saakoon kaksi tai kolme puhua, ja muut arvostelkoot;
14:30 mutta jos joku toinen siinä istuva saa ilmestyksen, vaietkoon ensimmäinen.
14:31 Sillä te saatatte kaikki profetoida, toinen toisenne jälkeen, että kaikki saisivat opetusta ja kaikki kehoitusta.
14:32 Ja profeettain henget ovat profeetoille alamaiset;
14:33 sillä ei Jumala ole epäjärjestyksen, vaan rauhan Jumala. Niinkuin kaikissa pyhien seurakunnissa,
14:34 olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.
14:35 Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.
14:36 Vai teistäkö Jumalan sana on lähtenyt? Vai ainoastaan teidänkö tykönne se on tullut?
14:37 Jos joku luulee olevansa profeetta tai hengellinen, niin tietäköön, että mitä minä kirjoitan teille, se on Herran käsky.
14:38 Mutta jos joku ei sitä ymmärrä, niin olkoon ymmärtämättä.
14:39 Sentähden, veljeni, harrastakaa profetoimista älkääkä estäkö kielillä puhumasta.
14:40 Mutta kaikki tapahtukoon säädyllisesti ja järjestyksessä.

ESTÄÄKÖ TÄMÄN KESKUSTELUN YLLÄPITO JUMALAN ANTAMIEN PROFETIOIDEN JULISTUSTA - MIKSI ?

« Viimeksi muokattu: 28.11.2021 23:15 kirjoittanut niMImerkkiNÄ »

niMImerkkiNÄ

Jeshua( Jeesus ) olkoon Herra( JHVH; Herra Israelin Jumala ), Ylistetty ja Palvottu Vapahtaja Jeshua.

Profetiat kuuluvat koko Kristuksen Ruumiille, eli Israelin Jumalaan uskovien seurakunnalle, mutta toki
kaikki profetiat on koeteltava, siis ovatko ne Pyhän Hengen tuottamia - toteutuvatko ne, milloin ?

1.Korinttolaiskirje:
12:1 Mutta mitä hengellisiin lahjoihin tulee, niin en tahdo, veljet, pitää teitä niistä tietämättöminä.

12:2 Te tiedätte, että kun olitte pakanoita, teitä vietiin mykkien epäjumalien luo, miten vain tahdottiin.
12:3 Sentähden minä teen teille tiettäväksi, ettei kukaan, joka puhuu Jumalan Hengessä, sano: "Jeesus olkoon kirottu",

ja ettei kukaan voi sanoa: "Jeesus olkoon Herra", paitsi Pyhässä Hengessä( Hengelle alamaiset ).

12:4 Armolahjat ovat moninaiset, mutta Henki on sama;
12:5 ja seurakuntavirat ovat moninaiset, mutta Herra on sama;
12:6 ja voimavaikutukset ovat moninaiset, mutta Jumala, joka kaikki kaikissa vaikuttaa, on sama.

12:7 Mutta kullekin annetaan Hengen ilmoitus yhteiseksi hyödyksi.
12:8 Niinpä saa Hengen kautta toinen viisauden sanat, toinen tiedon sanat saman Hengen vaikutuksesta;

12:9 toinen saa uskon samassa Hengessä, toinen taas terveeksitekemisen lahjat siinä yhdessä Hengessä;
12:10 toinen lahjan tehdä voimallisia tekoja;

toinen profetoimisen lahjan, toinen lahjan arvostella henkiä;

toinen eri kielillä puhumisen lahjan, toinen taas lahjan selittää kieliä.

12:11 Mutta kaiken tämän vaikuttaa yksi ja sama( Pyhä )Henki, jakaen kullekin erikseen, niinkuin tahtoo.

12:12 Sillä niinkuin ruumis on yksi ja siinä on monta jäsentä, mutta kaikki ruumiin jäsenet, vaikka niitä on monta, ovat yksi ruumis, niin on Kristuskin;
12:13 sillä me olemme kaikki

yhdessä Hengessä( Pyhän Hengen Kasteessa[?] )kastetut yhdeksi ruumiiksi,

olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, ja kaikki olemme saaneet juoda samaa Henkeä.
12:14 Sillä eihän ruumiskaan ole yksi jäsen, vaan niitä on siinä monta.
12:15 Jos jalka sanoisi: "Koska en ole käsi, en kuulu ruumiiseen", niin ei se silti olisi ruumiiseen kuulumaton.
12:16 Ja jos korva sanoisi: "Koska en ole silmä, en kuulu ruumiiseen", niin ei se silti olisi ruumiiseen kuulumaton.

12:17 Jos koko ruumis olisi silmänä( PROFETIAT; NÄYT ), missä sitten olisi kuulo?

Jos taas kokonaan kuulona, missä silloin haisti?
12:18 Mutta nyt Jumala on asettanut jäsenet, itsekunkin niistä, ruumiiseen, niinkuin hän on tahtonut.
12:19 Vaan jos ne kaikki olisivat yhtenä jäsenenä, missä sitten ruumis olisi?
12:20 Mutta nytpä onkin monta jäsentä, ja ainoastaan yksi ruumis.
12:21 Silmä ei saata sanoa kädelle: "En tarvitse sinua", eikä myöskään pää jaloille: "En tarvitse teitä."
12:22 Päinvastoin ne ruumiin jäsenet, jotka näyttävät olevan heikompia, ovat välttämättömiä;
12:23 ja ne ruumiin jäsenet, jotka meistä ovat vähemmän kunniakkaita, me verhoamme sitä kunniallisemmin, ja niitä, joita häpeämme, me sitä häveliäämmin peitämme;
12:24 mutta ne, joita emme häpeä, eivät sitä tarvitse. Mutta Jumala on liittänyt ruumiin yhteen niin, että antoi halvempiarvoiselle suuremman kunnian,

12:25 ettei ruumiissa olisi eripuraisuutta, vaan että jäsenet pitäisivät yhtäläistä huolta toinen toisestaan.

12:26 Ja jos yksi jäsen kärsii, niin kaikki jäsenet kärsivät sen kanssa; tai jos jollekulle jäsenelle annetaan kunnia, niin kaikki jäsenet iloitsevat sen kanssa.
12:27 Mutta te olette Kristuksen ruumis ja kukin osaltanne hänen jäseniänsä.
12:28 Niinpä

Jumala asetti seurakuntaan ensiksi muutamia apostoleiksi, toisia profeetoiksi, kolmansia opettajiksi,

sitten hän antoi voimallisia tekoja, sitten armolahjoja parantaa tauteja, avustaa, hallita, puhua eri kielillä.
12:29 Eivät suinkaan kaikki ole apostoleja? Eivät kaikki profeettoja? Eivät kaikki opettajia? Eiväthän kaikki tee voimallisia tekoja?
12:30 Eihän kaikilla ole parantamisen armolahjoja? Eiväthän kaikki puhu kielillä? Eiväthän kaikki kykene niitä selittämään?
12:31 Pyrkikää osallisiksi parhaimmista armolahjoista. Ja vielä minä osoitan teille tien, verrattoman tien:

13:1 Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
13:2 Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
13:3 Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.
13:4 Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
13:5 ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
13:6 ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
13:7 kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
13:8 Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa.
13:9 Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista.
13:10 Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista.
13:11 Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on.
13:12 Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.
13:13 Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.

Luukkaan evankeliumi 10:27 Hän vastasi ja sanoi: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi ja kaikesta mielestäsi, ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi."

1.Johanneksen kirje 2:3 Ja siitä me tiedämme hänet tuntevamme, että pidämme hänen käskynsä.
3:22 ja mitä ikinä anomme, sen me häneltä saamme, koska pidämme hänen käskynsä ja teemme sitä, mikä on hänelle otollista.
3:23 Ja tämä on hänen käskynsä, että meidän tulee uskoa hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen nimeen ja rakastaa toinen toistamme, niinkuin hän on meille käskyn antanut.
3:24 Ja joka pitää hänen käskynsä, se pysyy Jumalassa ja Jumala hänessä. Ja siitä me tiedämme hänen meissä pysyvän, siitä Hengestä, jonka hän on meille antanut.
5:3 Sillä rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä. Ja hänen käskynsä eivät ole raskaat;

Matteuksen evankeliumi 5:43 Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi.'
19:19 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi', ja: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'."
22:39 Toinen, tämän vertainen, on: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.'

Markuksen evankeliumi 12:31 Toinen on tämä: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.' Ei ole mitään käskyä, suurempaa kuin nämä."

Roomalaiskirje 13:9 Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi."

Galatalaiskirje 5:14 Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi."

Jaakobin kirje 2:8 Vaan jos täytätte kuninkaallisen lain Raamatun mukaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi", niin te hyvin teette;
« Viimeksi muokattu: 27.11.2021 15:35 kirjoittanut niMImerkkiNÄ »

niMImerkkiNÄ

VT:N PROFETIA GOOGIN SODASTA, JOKA EI VIELÄ OLE TOTEUTUNUT; MILLOIN MAHTAA TOTEUTUA ?
VUOTTEN LOPULLA, PÄIVIEN LOPULLA - SIIS LÄHIAIKOINA MINUN MIELESTÄNI. ENTÄ SINUN ?

ALKUKIELISSÄ EI OLE VÄLIMERKKEJA EIKÄ ISOJA KIRJAIMIA, joten jokainen käännös on jonkun tulkintaa:

Hesekiel 38:1-8 Minulle tuli tämä Herran( JHVH; Herra Israelin Jumala ) sana:
38:2 "Ihmislapsi, käännä kasvosi kohti Googia;

Maagogin maassa Roosin( ROSH=YLIN, PÄÄ, ALKU )Mesekin ja Tuubalin( YLIN, PÄÄ )RUHTINAS.

Ja PROFETOI häntä vastaan ja sano: Näin sanoo Herra JHVH: Katso, minä käyn sinun kimppuusi Goog;

SINÄ( YKSIKÖN 2. PERSOONA )ROSH Mesekin ja Tuubalin ruhtinas, Minä kuljetan sinua, panen koukut sinun leukoihisi ja nostatan sotaan sinut ja kaiken sinun sotaväkesi: hevoset ja ratsumiehet, kaikki pulskasti puettuja, suuren joukon suurine ja pienine kilpineen, miekankantajia kaikki Persia( IRAN; SHIIAT ).

Etiopia( KUSH=SUDAN )ja Puut(=LIBYA )ovat HEIDÄN( MON. 3. PERS.; SUNNIT; GOOG )kanssansa, kilvet ja
KYPÄRÄT( VRT. TUKHOLMAN PROFETIAN ALKU )ON HEILLÄ(=GOOG )KAIKILLA.

Goomer( TURKKI )ja kaikki sen sotalaumat( ON EPÄSELVÄÄ, KUMMAN PUOLEN TURKKI VALITSEE ! ).

Toogarman( SUOMI?! )heimo pohjan periltä ja kaikki sen sotalaumat - lukuisat kansat ovat sinun kanssasi.
Ole valmis, varustaudu, sinä ja kaikki joukkosi, jotka ovat kokoontuneet sinun luoksesi, ja ole SINÄ( YKS. 2. PERS.; ROSH )varalla HEITÄ( MON. 3. PERS.; GOOG )varten.

Pitkien aikojen perästä( tämä profetia on annettu n. 600 eKr.) SINÄ( ROSH VAI GOOG, VAI MOLEMMAT ? )saat määräyksen.

Vuotten lopulla(&PÄIVIEN LOPULLA; AIKOJEN LOPULLA[?!]; JESHUA TULEE PIAN&ÄKISTI) sinun on karattava maahan, joka on tointunut miekan jäljiltä, koottu monien kansain seasta, - mentävä Israelin vuorille, jotka kauan aikaa olivat olleet rauniomaana; se on tuotu pois kansojen seasta, ja he asuvat turvallisina kaikki tyynni.

38:9 Sinä hyökkäät kuin rajuilma, tulet kuin pilvi, peittääksesi maan, sinä ja kaikki sotalaumasi ja lukuisat kansat, jotka ovat sinun kanssasi.
38:10 Näin sanoo Herra JHVH: Mutta sinä päivänä tulee mieleesi jotakin, ja sinä mietit pahan juonen
38:11 ja sanot: Minä hyökkään suojattomaan maahan, karkaan rauhallisten ihmisten kimppuun, jotka asuvat turvallisina - asuvat muuria vailla kaikki tyynni, ja joilla ei ole salpoja, ei ovia.
38:12 Sinä aiot saalista saada, ryöstettävää ryöstää, ojentaa kätesi raunioita kohti, jotka on saatu asutuiksi, ja kansaa kohti, joka on koottu pakanakansain seasta, joka on hankkinut karjaa ja omaisuutta ja asuu maan navassa(=ISRAELIN VALTIO).
38:13 Saba ja Dedan ja Tarsiin kauppiaat ja kaikki heidän nuoret jalopeuransa kyselevät sinulta: 'Oletko sinä menossa saalista saamaan, ryöstettävää ryöstämään? Oletko koonnut joukkosi kantamaan hopeata ja kultaa, ottamaan karjaa ja omaisuutta, suurta saalista saamaan?'

38:14-15 Siksi PROFETOI ihmislapsi ja SANO GOOGILLE: Näin sanoo Herra JHVH: SINÄ PÄIVÄNÄ KYLLÄ
HUOMAAT että Kansani Israel asuu TURVAllisena( NÄKYMÄTÖN SUOJA, DAVIDIN KILPI=HerraJHVH);
ja lähdet asuinpaikastasi pohjan periltä, SINÄ(=ROSH )ja kanssasi lukuisat kansat, jotka kaikki ratsastavat hevosilla( HUOM ! EI KAMELEILLA KUTEN ARABIT, so. SUNNIT): suuri joukko, lukuisa sotaväki.

38:16 Sinä hyökkäät minun kansani Israelin kimppuun kuin pilvi( hiekkamyrsky), peittääksesi maan.

Päivien lopulla(&VUOSIEN LOPULLA; AIKOJEN LOPULLA[?!]; KAIROS !!! )on tämä tapahtuva.

Ja minä annan sinun karata maahani, että MUUTkansat tulisivat tuntemaan minut, kun
Minä osoitan pyhyyteni SINUSSA(=ROSH), Goog heidän silmäinsä edessä.
38:17 Näin sanoo Herra JHVH: Etkö se ole sinä josta minä muinaisina päivinä puhuin palvelijaini Israelin profeettain kautta, jotka niinä päivinä PROFETOIVAT vuodesta vuoteen, että

Minä( YKS. 1. PERS )annan SINUN( YKS. 2. PERS.; ROSH )karata HEIDÄN(=GOOG )kimppuunsa?

38:18 Mutta sinä päivänä, jona Goog karkaa Israelin maahan, sanoo Herra JHVH, nousee minun vihani hehku.
38:19 Kiivaudessani, tuimuuteni tulessa minä sanon: Totisesti tulee sinä päivänä suuri maanjäristys Israelin maahan.
38:20 Ja minun edessäni vapisevat meren kalat ja taivaan linnut ja metsän eläimet ja kaikki maassa liikkuvat matelijat ja kaikki ihmiset, jotka maan pinnalla ovat; ja vuoret luhistuvat, ja vuorenpengermät(=IHMISTEKOA )sortuvat, ja kaikki muurit sortuvat maahan.
38:21 Ja minä kutsun häntä vastaan kaikille vuorilleni miekan, sanoo Herra JHVH: toisen miekka on oleva toista vastaan.
38:22 Minä käyn oikeutta HÄNEN kanssaan rutolla ja verellä. Ja minä annan sataa kaatosadetta, raekiviä, tulta ja tulikiveä päälle HÄNEN(=GOOG), hänen sotalaumojensa ja lukuisain kansojen jotka HÄNEN kanssaan ovat.
38:23 NIIN( TÄLLÄ TAVALLA; HOUTOS, kreikk. )Minä osoitan suuruuteni ja pyhyyteni sekä teen itseni tunnetuksi lukuisain MUIDENkansain silmien edessä. Ja he tulevat tietämään, että Minä HerraJHVH OLEN."

39:1 "Ja sinä, ihmislapsi PROFETOI Googia vastaan ja sano: Näin sanoo Herra JHVH: Katso, minä tulen sinun tykösi, Goog:

SINÄ ROSH ruhtinas Mesekin ja Tuubalin;
39:2 Minä kuljetan sinua, talutan sinua, nostatan sinut POHJAN PERILTÄ.

ja annan sinun(=GOOG )hyökätä Israelin VUORILLE. 39:3 Mutta minä lyön pois jousesi sinun vasemmasta kädestäsi ja pudotan nuolesi sinun oikeasta kädestäsi. 39:4 Israelin VUORILLE sinä(=GOOG )olet kaatuva, samoin kaikki sinun sotalaumasi ja kansat, jotka sinun kanssasi ovat: minä annan sinut petolinnuille, kaikille siivekkäille ja metsän eläimille ruuaksi.

39:5 Kentälle SINÄ(=ROSH; SHIIOJEN LIITTOLAINEN; VENÄJÄ) kaadut. Sillä minä olen puhunut, sanoo Herra JHVH.
39:6 Ja minä lähetän tulen(=TUSKA=SURU )Maagogiin(/ROSH; VENÄJÄ) ja rantamaalla turvassa asuvien keskeen. Ja he tulevat tietämään, että Minä HerraJHVH OLEN.
39:7 Ja pyhän nimeni minä teen tunnetuksi kansani Israelin keskuudessa enkä enää salli häväistävän pyhää nimeäni. Ja MUUTkansat tulevat tietämään, että Minä HerraJHVH Israelin Pyhä OLEN.
39:8 Katso, se tulee, se tapahtuu, sanoo Herra JHVH: Tämä on se päivä, josta Minä PUHUIN( ZMAN AVAR ).
39:9 Israelin kaupunkien asukkaat menevät ulos ja sytyttävät ja polttavat aseita, pieniä ja suuria kilpiä, jousia, nuolia, käsikarttuja ja keihäitä. He pitävät niitä polttoaineina 7 VUOTTA( RAUHAN-AIKAA ?! );
39:10 eivät he kanna puita kedolta eivätkä hakkaa metsistä, vaan pitävät polttoaineina aseita. Näin he saalistavat saalistajiaan( SHOAH )ja ryöstävät ryöstäjiään(/POGROMIT), sanoo Herra JHVH.
39:11 Sinä päivänä minä annan Googille siellä, Israelissa, hautasijan, 'Kulkijain laakson', itää kohden merestä; se sulkee tien noilta kulkijoilta. Sinne haudataan Goog ja koko hänen meluisa joukkonsa, ja sille pannaan nimeksi: 'Googin meluisan joukon laakso.'
39:12 Niitä hautaa Israelin heimo 7 kuukautta puhdistaaksensa maan.
39:13 Koko maan kansa hautaa heitä, ja se on koituva heille kiitokseksi sinä päivänä, jona minä näytän kunniani, sanoo Herra JHVH.
39:14 Valitaan vakinaiset miehet, jotka kulkevat maata ja hautaavat noita kulkijoita, mitä niitä vielä on jäljellä maan pinnalla, puhdistaaksensa sen; 7 kuukauden kuluttua he sen tutkivat läpikotaisin.
39:15 Kun nämä kulkijat kulkevat maata ja joku heistä näkee ihmisen luut, laittaa hän niitten ääreen kivimerkin, siihen asti että haudankaivajat saavat ne haudatuiksi 'Googin meluisan joukon laaksoon.'
39:16 Onpa eräällä kaupungillakin nimenä Hamona. - Niin he puhdistavat maan.
39:17 Ja sinä, ihmislapsi! Näin sanoo Herra JHVH: Käske lintuja, kaikkia siivekkäitä, ja kaikkia metsän eläimiä: Kokoontukaa, tulkaa, yhtykää joka taholta minun teurasuhrilleni jonka minä teitä varten uhraan, suurelle teurasuhrille Israelin vuorille; syökää lihaa ja juokaa verta.
39:18 Syökää sankarien lihaa ja juokaa maan ruhtinaitten verta - oinaita, lampaita, kauriita ja härkiä, kaikki tyynni Baasanissa syötettyjä.
39:19 Syökää itsenne kylläisiksi rasvasta ja juokaa itsenne juovuksiin verestä, teurasuhrista, jonka minä teitä varten uhraan.
39:20 Tulkaa kylläisiksi minun pöydässäni ratsuista ja vaunuhevosista, sankareista ja kaikenkaltaisista sotamiehistä, sanoo Herra JHVH.
39:21 Minä asetan kunniani pakanakansojen keskeen, ja kaikki pakanakansat saavat nähdä minun tuomioni, jonka minä toimitan, ja käteni, jonka minä lasken heidän päällensä.
39:22 Mutta Israelin heimo tulee tietämään, että minä HerraJHVH olen heidän Jumalansa siitä päivästä lähtien ja aina eteenpäin.
39:23 Ja MUUTkansat tulevat tietämään, että Israelin heimo joutui pakkosiirtolaisuuteen syntivelkansa tähden, koska olivat olleet minulle uskottomat, ja minä kätkin heiltä kasvoni, ja niin minä annoin heidät heidän vihollistensa käsiin, ja he kaatuivat miekkaan kaikki tyynni.
39:24 Minä tein heille heidän saastaisuutensa ja rikkomustensa mukaan ja kätkin heiltä kasvoni.
39:25 Sentähden, näin sanoo Herra JHVH: Nyt Minä (käännän Jaakobin kohtalon;) PALAUTAN JAKOBIN ENNALLEEN ja armahdan kaikkea Israelin heimoa ja kiivailen pyhän nimeni puolesta.
39:26 Ja häpeänsä ja kaiken uskottomuutensa, jota he ovat minulle osoittaneet, he unhottavat, asuessaan nyt maassansa turvallisina, kenenkään peloittelematta.
39:27 Kun minä tuon heidät takaisin kansojen seasta ja kokoan heidät heidän vihamiestensä maista, niin minä osoitan heissä pyhyyteni lukuisain pakanakansain silmien edessä.
39:28 Ja he tulevat tietämään, että Minä HerraJHVH olen heidän Jumalansa, kun minä, vietyäni heidät pakkosiirtolaisuuteen MUIDENkansojen luokse, kokoan heidät omaan maahansa enkä jätä sinne jäljelle ainoatakaan heistä.
39:29 Enkä minä enää kätke heiltä kasvojani, sillä minä vuodatan Henkeni Israelin heimon päälle,
sanoo Herra JHVH."
« Viimeksi muokattu: 28.11.2021 23:45 kirjoittanut niMImerkkiNÄ »

niMImerkkiNÄ

Tämän ketjun alussa on Jukka T. Niemisen profetia, joka ilmoittaa tapahtuvaksi varsin suuria muutoksia Suomen ja Baltian alueen valtioiden rajoissa; niin suuria muutoksia ei voi oikein muuten selittää kuin
seurauksena suuresta (III M)Sodasta, josta Venäjä on selvinnyt voittajana. Tätä näkemystä tukevia
profetioita löytyykin netin syövereistä useita, kun vain hieman viitsii kaivella... SAANKO ESITTÄÄ ?

PIAN = ÄKISTI ! ODOTTAMATTA ? "MINÄ TULEN PIAN.":

Ilmestyskirja 3:11 Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.
22:7 Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin!"
22:12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
22:20 Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian." Amen, tule, Herra Jeesus!   

IMUROITU: http://vemari.vuodatus.net/lue/2011/10/jukka-t-niemisen-naky-marraskuussa-1983

Yksin Armosta sunnuntai, 2. lokakuu 2011

Jukka T. Niemisen( SLEY:n saarnamies; edesmennyt ? )näky marraskuussa 1983:

"Venäjä tulee vaatimaan aluksi koko maatamme, mutta sitä ei Jumala salli.

Valtioiden välisissä neuvotteluissa maamme pakotetaan luovuttamaan suuri osa Lappia.

Sopimus on luonteeltaan vuokrasopimus, mutta maamme ei saa takaisin aluetta enää koskaan.

Herra( JHVH )on jo vetänyt viillon siihen kohtaan, johon uudet rajapyykit asetetaan: Viilto alkaa Kuhmon korkeudelta, juuri sen itäpuolelta, ja leikkaa irti Venäjän vaatiman osan Lappia.

Miksi Venäjä haluaa tämän palan? Edessä olevat asiat etenevät nopeudella, jota ihmisinä emme tänään ymmärrä emmekä pysty ennakoimaan riittävästi. Herra( JHVH )antaa kuitenkin omilleen viisauden nähdä asioita selkeästi etukäteen.

Tällä toimenpiteellä Venäjä turvaa Muurmanskin alueen riittävästi eteentyönnetyllä ilmapuolustuksella.
Venäjä on vielä mahtava ydinasevaltio. Muurmanskin alue on yksi sen tärkeimmistä ydinasetukikohdista.

Samanaikaisesti näiden tapahtumien kanssa Venäjä ottaa haltuunsa Baltian maat. Viro, Latvia ja Liettua alistetaan Venäjän vallan alle. Näin tuo suuri jättiläinen on turvannut rajansa.

Miksi Jumala on tehnyt näin ankaran päätöksen? Me olemme hyljänneet Jumalan.

Me elämme tavalla, joka on täysin vastoin hänen tahtoaan. Huoruus, haureus, väärinteko ja rakkaudettomuus ovat saaneet vallan sydämissämme. Valtiovalta tekee Jumalan mielen vastaisia päätöksiä. Herralta ei kysytä neuvoa. Kansa jopa pilkkaa Herraa tietoisesti.

Herra( JHVH )ei aio antaa omaa kansaamme perkeleelle, vaan Hän haluaa pelastaa meidät.

Meidän oma kansamme ei ymmärrä rakkaudellista puhetta tai varoituksia. Kansan täytyy nähdä
Herran todellinen kuritus ennen kuin se nöyrtyy.

Näiden tapahtumien aikana( VASTA SITTEN ! )presidentti, maan eduskunta ja hallitus alkavat kuunnella
niitä ohjeita, joita Herra heille välittää palvelijoittensa kautta.

Ilman Herran apua ei tämä maa selviäisi niistä vaikeuksista, jotka ovat edessä." MOT(?). Amen.

niMImerkkiNÄ

1.Korinttolaiskirje 14:6 Jos minä nyt, veljet, tulisin luoksenne kielillä puhuen, mitä minä teitä sillä hyödyttäisin, ellen puhuisi teille ilmestyksen(=NÄKY) tai tiedon tai profetian tai opetuksen sanoja?
14:30 mutta jos joku toinen siinä istuva saa ilmestyksen(=NÄKY), vaietkoon ensimmäinen.

Efesolaiskirje 1:17 anoen, että meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala, kirkkauden Isä, antaisi teille viisauden ja ilmestyksen Hengen hänen tuntemisessaan
3:3 että näet tämä salaisuus on ilmestyksen(=NÄKY )kautta tehty minulle tiettäväksi, niinkuin olen siitä edellä lyhyesti kirjoittanut

1.Korinttolaiskirje 14:39 Sentähden, veljeni, harrastakaa profetoimista älkääkä estäkö kielillä puhumasta.
1.Tessalonikalaiskirje 5:20 profetoimista älkää halveksuko,

1.Korinttolaiskirje 14:31 Sillä te saatatte kaikki profetoida, toinen toisenne jälkeen, että kaikki saisivat opetusta ja kaikki kehoitusta.

1.Korinttolaiskirje 14:29 Profeetoista saakoon kaksi tai kolme puhua, ja muut arvostelkoot;

http://israel-apu.fi/artikkelien-ryhmat/profeetallista/norjalaisen-naisen-naky-vuodelta-1968/

90-vuotias norjalaisnainen sai näyn vuonna 1968 ja sen kirjasi ylös Emanuel Minos, mutta harkinnan jälkeen hän ei pitänyt soveliaana julkaista näkyä sen radikaalin sisällön vuoksi. Olosuhteet olivat aivan erilaiset siihen aikaan ja siksi asia unohtui 25 vuodeksi. Emanuel Minos löysi kellastuneen paperin, johon oli ottanut ylös näyn ja pelästyi lukiessaan mitä nainen oli nähnyt.

Tässä 90-vuotiaan naisen näky vuodelta 1968:
”Minä sain nähdä maailman karttana. Minä näin Euroopan – maasta maahan. Näin Skandinavian ja Norjan. Minä näin asioita, joita tulee tapahtumaan juuri ennen Jeesuksen paluuta, juuri ennen kuin suuri onnettomuus purkautuu ihmisten päälle. Onnettomuus, jonka vertaista emme koskaan ole kokeneet ja nähneet. Aivan ennen Jeesuksen paluuta ja koettelemusten alkua koemme liennytyksen ajan, jollaista ei koskaan ennen ole ollut. Tulee rauha ja tämä rauha kestää pitkään. Tänä rauhanaikana tapahtuu sotavarustusten supistamista monissa maissa, myös Norjassa. Kolmas maailmansota syttyy tavalla, jota kukaan ei ole odottanut ja odottamattomalta suunnalta, ja me olemme yhtä valmistautumattomia kuin olimme 9. huhtikuuta 1940.

Minä näin kristittyjen keskuuteen tulevan vertaansa vailla olevan välinpitämättömyyden, lankeemuksen tosi ja elävästä kristillisyydestä. Aikana ennen Jeesuksen paluuta kristityt eivät tule olemaan avoimia tutkistelevalle julistukselle. He eivät tule kuuntelemaan synnistä ja armosta, laista ja evankeliumista, katumuksesta ja parannuksesta. Tilalle tulee toista laatua oleva julistus, jonkinlainen onnellisuutta tavoitteleva kristillisyys. Pitää menestyä ja päästä eteenpäin. Kyseessä ovat aineelliset asiat tavalla, mitä Jumala ei koskaan ole luvannut. Kirkot, vapaakirkot ja rukoushuoneet tyhjenevät yhä enemmän. Ristin ottamisen ja Jeesuksen seuraamisen julistuksen sijalle tulee viihde, taide ja kulttuuri sinne, missä pitäisi olla herätys, hätä ja parannuskokouksia. Tämä tulee tapahtumaan suuressa määrin juuri ennen Jeesuksen toista tulemista ja onnettomuus murtautuu päällemme.

Norjaa kohtaa vertaansa vailla oleva moraalin hajoaminen. Ihmiset tulevat elämään niin kuin naimisissa olevat olematta naimisissa. Yhteen muuttaminen ennen avioliittoa lisääntyy suuressa määrin. Tämä tapa tulee hiipimään kristillisiin seurakuntiin ja tätä ei vastusteta aktiivisesti. Myös synti luontoa vastaan suvaitaan. Aivan ennen Jeesuksen paluuta näytetään TV-ohjelmia, joita emme ole koskaan ennen nähneet. TV tulee täyttymään niin hirvittävästä väkivallasta, että se opettaa kansaa murhaamaan ja tekemään lopun toisistaan. Kaduilla kävelemisestä tulee turvatonta. Kansa tulee omaksumaan sen, mitä he näkevät, eikä silloin tule olemaan vain yhtä vaihtoehtoa televisiossa, vaan tarjonta tulee olemaan laaja. Televisio tulee toimimaan juuri niin kuin radio. Voimme ruuvata ohjelmasta ohjelmaan, jotka tulevat olemaan täynnä väkivaltaa, ja kansa pitää tätä viihteenään. Pahimmat ajateltavat murha- ja väkivaltakäsikirjoitukset lavastetaan näytettäväksi ja tämä leviää yhteiskuntaan.

Sukupuoliyhdyntäkohtauksia tullaan näyttämään. Kaikista intiimimmät asiat, jotka kuuluvat avioliittoon, näytetään ruudussa. Tämä tulee tapahtumaan ja sinä tulet näkemään sen toteutumisen. Ne lait, jotka meillä nyt on, tullaan rikkomaan ja kaikista epäsiveellisintä tullaan näyttämään silmiemme edessä.

Kansaa köyhistä maista virtaa Eurooppaan. He tulevat myös Skandinaviaan ja Norjaan. Kansa ei pidä siitä, että he ovat täällä ja tulevat olemaan kovia heitä kohtaan. Heitä tullaan kohtelemaan yhä enemmän kuin juutalaisia ennen sotaa. Silloin meidän syntimme mitta on täyttynyt. Tämä tapahtuu aivan ennen Jeesuksen paluuta – ja ennen kuin kolmas maailmansota syttyy.

Siitä tulee lyhyt sota. Kaikki, mitä olen sodasta kokenut, on vain lastenleikkiä verrattuna tähän. Se alkaa tavallisena sotana, mutta se tulee leviämään ja se päättyy atomipommeihin. Ilma tulee saastumaan niin, ettei sitä voi hengittää, ja tämä kohtaa monta maanosaa. Amerikka, Japani, Australia – rikkaat maat. Vesi tulee pilaantumaan. Emme voi viljellä maata siellä. He, jotka ovat jäljellä rikkaissa maissa yrittävät paeta köyhimpiin maihin, jotka eivät ole vahingoittuneet. Siellä heitä kohdellaan niin kuin me kohtelemme heitä täällä, eivätkä ole halukkaita ottamaan meitä vastaan.

Minä olen iloinen siitä, etten tarvitse kokea tätä, mutta kun aika lähestyy, sinun on rohkaistava itsesi ja matkustettava ympäri ja varoitettava ja kerrottava kansalle mitä minä olen nähnyt.

niMImerkkiNÄ

Tukholman profetiassa olen löytänyt yhtäläisyyksiä verraten Hesekiel 38-39 Googin sodan profetiaan, ja
itse pidän näitä profetioita nyt erittäin ajankohtaisina maailman sotilastalouspolitiikan tilanteessa. NYT:

Ilmestyskirja 6:6 Ja minä kuulin ikäänkuin äänen niiden neljän olennon keskeltä sanovan: "Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin! Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä."(KAIROS ?!)

Ilmestyskirja 22:11 Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.( PIAN !!! )

PROFETIA SUOMEN KANSALLE http://www.kolumbus.fi/gematria/profetia.htm COVER:

TÄMÄ PROFETIA on tuli näyn muodossa Tukholmassa 28.05.1984 sen saajalle Yrjö Säkkiselle; hän
alunperin puhui kasetille tämän näyn, joka koskee Suomen( kansan ja maan )tulevaisuutta:

"Näin venäläisen sotilaan, joka oli aseistettu, niinkuin kuuluu olla. Päässä SILLÄ EI OLLUT KYPÄRÄÄ, VAAN KENTTÄ-LAKKI(=ROOS; Hesekiel 38:5 Persia, Etiopia ja Puut ovat heidän kanssansa, kilvet ja KYPÄRÄT ON KAIKILLA HEILLÄ=GOOG). Sillä oli Venäjän armeijan tunnukset ja rinnassa sillä oli Venäjän armeijan myöntämiä kunniamerkkejä. Miehellä oli aseena pikakivääri. Hän seisoi rajapyykkien välissä, toinen rajapyykki oli
Venäjän puolella ja toinen sinivalkoinen Suomen puolella. Rajapuomi oli nostettu ylös, raja oli siis auki.

Tämä sotilas oli hämmästyttävän suuri. Kun Minä sitä näyssä katselin olin seisovinani 25-30 metrin päässä kasvot sitä sotilasta kohden, niin minusta katsoen sen sotilaan koko oli pitkästi yli 10 metriä. Sillä koolla Haluttiin näyttää sitä Venäjän armeijan voimaa mikä sillä on. Minä ihmettelin suuresti sen toisen kainalon alle tungettua kangaspakkaa. Se oli olevinaan valkoista kangasta, niinkuin iso purje, joka oli mytytty rullallle. Ei käännetty vaan mytytty ja se oli kasassa. Kun katsoin tarkemmin, niin siinä olivat siniset ja valkoiset värit, joten sen täytyi olla Suomen lippu.

Näkyä katsellessani kuulin seuraavat sanat, koiniks mitta nisuja denarin ja kolme koiniksia ohria denarin. Älä turmele öljyä äläkä viiniä. Tämä Sanottiin Venäjän sotilaalle. Venäjän sotilas kuuntelee tämän Sanan ja nyökkää, että ON YMMÄRTÄNYT; SEN JÄLKEEN Venäjän sotilaalle Annetaan ikäänkuin mittanuora... sen vasempaan käteen, sillä oikeassa on Suomen lippu ja Venäjän sotilas saa käskyn kulkea määrätty matka ja merkitä mittanuoralla askelien pituudet. Joka kerta, kun se astuu askeleen, täytyy nämä askeleet kirjoittaa ylös päiväkirjaan. Kun se tulee siihen paikkaan, mihin se on Määrätty ja mihin sen on Lupa tulla, niin siihen pitää pysähtyä ja siihen pystyttää paalun merkiksi, että tähän asti on tultu. Se on Kymijoen rantaan, siitä Venäjän sotilaalle Annetaan( PASS.=HerraJHVH Israelin Jumala) suora tie nousta pohjoiseen.

Venäjän sotilas kävelee reippaasti Kuopioon ja siitä Ouluun ja siitä Kemiin ja Tornioon jokivartta ylös. Edelleen sille Sanotaan: tähän sinä rakennat( SOTAVANKI?)leirin. Ja Venäjän sotilaalle Annetaan paljon piikkilankaa ja rakennustarvikkeita, jotta se rakentaa siihen leirin. Jos kartalta katsotaan, niin se on noin 30-50 km Pellon pohjoispuolella. Ruotsin puolella vastassa Karunki, sitten Vittangi ja Vittangista suora tie Norjaan, Narvikiin.

Venäjän miehelle Sanotaan seuraavat sanat: sinä saat olla tässä siihen asti, kun sinun veljesi lähtevät Israelin maalle. Ja Venäjän sotilaalle Sanotaan myös seuraavat sanat. Sinun täytyy itkeä PALJON KAATUNEITA veljiäsi, jotka tulevat kaatumaan siinä Suuressa Sodassa(=III MS.), joka alkaa Persiassa, kun sinä ja veljesi menette Persiaan(=IRAN); sinulle Annetaan lupa mennä Persiaan ja avata tie Eufrat-virtaa myöten idästä( KIINA[?] )nousevalle suurelle kuninkaalle.

Minä puhun sinulle sanoo JaHVeH Jireh( Jumalan nimi = HerraJHVH Katsoo), että sinä saat Oikeuden astua Pyhälle maalle, mutta sinä et tule tuhoamaan Pyhää Kaupunkia etkä tule häpäisemään sen kansaa, vaan sinun veljiesi luut tulevat valkenemaan Harmagedonin KENTÄLLÄ. Sinä Roosin poika, sinä juhlit voittoasi vähän aikaa, sillä sinä ja veljesi kaatuvat miekkaan Harmagedonin KEDOLLA( SIIS EI ISRAELIN VUORILLA).

Suomessa sinulla on oleva leiri Norjaa ja sieltä lännestä nousevia kuninkaita vastaan, mutta sinä et saa vahingoittaa Suomen kansaa, etkä häpäistä sen pyhiä arvoja. Sinä saat pitää leiriä tässä maassa, mutta sinä et saa turmella öljyä etkä viiniä. Suomen kansalle nousee profeetta, joka seisoo sinua vastaan ja profetoi määrätyt hetket. Profetoimisensa lopussa hän tekee Suomen kansassa profeetan merkit ja poistuu minun tyköni. Hänet kutsutaan kotiin. Tämä profeetta julistaa Suomessa väkevän pelastussanoman, jonka sinä myös kuulet, sinä mahtava Roosin poika. Tämä profetia ja profeetta, jonka Minä kutsun Suomen maasta, tulee olemaan väkevän pelastussanoman julistaja ja tuo monta Minun tyköni, sanoo HerraJHVH. Jumalan Sana tulee olemaan voimakas ja vahva Suomessa ja kutsuu paljon ihmisiä pelastukseen ja tuo esille paljon suuria asioita: sinä Roosin poika, sinä näet sen ja sinä hämmästyt.

Sinun halusi on karata Suomen kimppuun, mutta Minä olen paneva esteen sinun eteesi. Vaikka

monet Jumalattomat Suomen maassa lankeavat(=KAATUVAT[?] )sinun miekkaasi,

SINÄ et turmele öljyä etkä viiniä, sanoo Jumala. Minä olen nostanut sinut, sinä mahtava Roosin poika,
SINÄ saat kävellä Suomen halki, mutta SINÄ et saa turmella öljyä etkä viiniä, sanoo Herra JHVH.

Poikani Jeshua Messiaan morsian tekee morsiamen merkin Suomessa, SINÄ näet sen, SINÄ Roosin poika ja SINÄ hämmästyt. Ja kun tämän profeetan päivät ovat päättyneet, sinä palaat takaisin Venäjän maalle ja kerrot siellä niistä suurista asioista, joita olet Suomessa nähnyt.

SINÄ Venäjän sotilas, Minä olen nostanut sinut RUOSKAksi juopuneelle( FULL, ruots.=JUOPUNUT; Rm. 1:29 )ihmiskunnalle. Minun Sanallani sinut Nostettiin voimaan, valtaan ja taistelemaan, mutta Minun Sanallani
sinut myös Kaadetaan, sanoo HerraJHVH.

Sanoma Suomen kansalle on tämä, sanoo Jumala, kun ahdistuksen päivät tulevat ja portti Avataan
idästä nousevalle kuninkaalle ja sen sotilaille, teillä ei ole yhtään ystävää (NATO?!-)Euroopassa.

TEillä ei ole yhtään KANSAa, joka nostaisi asetta TEidän( NATO-mieliset ? )puolestanne Venäjää vastaan.

Sinä Suomen kansa tulet olemaan yksin, yksinäisempi kuin talvisodan päivinä, mutta sama enkeli, joka taisteli teidän rinnallanne talvisodan päivinä, tulee taistelemaan teidän rinnallanne ja Minä tulen huolehtimaan siitä, että se Venäjän sotilas, joka nousee teidän maahanne, ei häpäise teitä eikä ota eikä turmele öljyä eikä viiniä.

Ruokatavarat tulevat nousemaan arvaamattomiin hintoihin maassanne. Koiniks-mitta nisuja maksaa( fut. )denarin ja kolme koiniksia ohria denarin, mutta öljyä ja viiniä ei turmella.( Ilm. 6:6 KAIROS=HETKI !!! )
Öljy on Jumalan Pyhä Sana ja viini on Jumalan Sana.
Teille jää vain yksi paikka, mihin te voitte paeta,
kun ahdistuksen päivät tulevat, sanoo Jumala ja se paikka on Jumalan Sana.

Yksikään valtio ei vastaanota TEidän pakolaisianne. TE yritätte paeta Amerikkaan... Kanadaan, mutta TEitä
ei oteta vastaan, niinkuin ei otettu vastaan Israelin lapsiakaan Saksan ahdistuksen päivinä, vaan heidät palautettiin Saksaan( MINNE SIELLÄ?!); NIIN( SAMALLA TAVALLA )tulevat länsimaat palauttamaan teidätkin takaisin kotimaahan, sillä Minä Herra haluan sen SILLÄ TAVALLA.

Minun tieni, eivät ole teidän teitänne, mutta joka turvaa Minuun ja pysyy Minun Sanassani, hänellä on leipää ahdistuksen keskellä ja hänellä on lepo minun Sanassani, sanoo Jumala, sillä eikö teidän päivänne ole minun kädessäni sanoo HerraJHVH. Enkö Minä ole Jumala ahdistuksen päivinäkin?

Tämä on sanoma Suomen kansalle, sanoo Herra JHVH. Sinun on tehtävä parannus murhistasi, velhouksistasi, salavuoteistasi, varkauksistasi, aborteistasi ja hillittömästä haureudestasi. En Minä kysy, haluatteko tehdä parannuksen, vaan Minä sanon: sinun on tehtävä parannus. Mutta te ette tee sitä. Enkö Minä Herra paaduttanut faaraon sydämen näyttääkseni voimani Mooseksen kautta, Minä Sama Jumala. Ei yksikään teistä, jotka olette Minun omani, sanoo Jumala, joudu hukkaan, sillä Minä HerraJHVH olen sen niin päättänyt.

Suomen kansa, Minä olen kutsunut sinua niin monta kymmentä vuotta, talvisodan raskaina päivinä te rukoilitte Minun edessäni. Jokaisesta kirkosta nousi rukous Minun kasvojeni eteen. Ne rukoukset ovat muistossa rukousten maljassa tänäkin päivänä. Ja jatkosodan raskaina päivinä, kun veristä uhria kannettiin Suomessa, te rukoilitte Minun edessäni. Te kannoitte kärsivän kansanne kohtalon Minun eteeni. Minä muistin teitä ja Minä siirsin teidän kohtalonne hetken.

Mutta nyt hyvinvoinnin ja rikkauden ja yltäkylläisyyden päivinä,

TE kirkkojen ETUmaisina olevat, teidän tehtävänne tuntuu olevan häpäistä Minun Sanaani. Te riitelette perinnäissäännöistä ja opista ja te vainoatte yksinkertaisia totisia rukoilijoita.

TE olette purkaneet jokaisen käskyn jonka Minä( HerraJHVH )OLEN ANTANUT( ARMO ANTAA, LAKI VAATII RAKKAUTTA, ELI EPÄITSEKÄSTÄ JA UHRAUTUVAA HUOLEHTIMISTA JA VÄLITTÄMISTÄ LÄHIMMÄISISTÄ ).

Kun Minä sanon, älä tee huorin, te teette huorin kaikilla alueilla.
Kun Minä sanon, älä tapa, te tapatte viattomia syntymättömiä lapsia kaksikymmentäviisituhatta vuodessa.
Kun Minä sanon, älä varasta, te varastatte toisiltanne, te varastatte yhteiskunnalta ja valtiolta ja valtio varastaa teiltä. Kaikki te varastatte toisiltanne, toinen toiseltanne.
Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi, te todistatte systemaattisesti, joka päivä väärin teidän lähimmäisistänne.
Kun Minä sanon, älä himoitse lähimmäisesi huonetta, te himoitsette lähimmäisenne huonetta.
Kun Minä sanon, muista pyhittää lepopäivä, te ette pyhitä lepopäivää. Vaikka teillä on aika levätä, te käytätte pyhäpäiväni ja sapattini riettauden ja haureuden harjoittamiseen. Se on noussut Minun eteeni kuin löyhkä.

Tänä päivänä te häpäisette sitä Jumalan viljaa, joka kasvaa teidän pelloillanne, mutta huomenna te maksatte koiniks-mitasta nisuja denarin ja kolmesta koiniksesta ohria denarin. Denari on noin sata markkaa. TEidän keskuudessanne köyhillä ei tule olemaan leipää, sillä rikkaat piilottavat sen. Mutta
ne jotka ovat Messiaassa Jeshuassa, heille katetaan pöytä ahdingon keskellä, sanoo Herra JHVH.

Suomen kansasta nousee Minulle profeetta, sanoo Jumala. Hän profetoi lyhyen hetken, mutta hänen profeetan merkkinsä on niin suuri, että se sokaisee jokaisen vastaanväittäjän. Minä olen Jumala ja Minä olen tämän asian puhunut. Sinä minun palvelijani siellä Tukholman kaupungissa, jolle Minä olen antanut tämän profetian, älä pelkää julkaista tätä profetiaa. Laske tämä kasettina ulos niille ihmisille, ei sinun tarvitse lähettää sitä koko maahan, vaan muutamille ystävillesi, jotta he kuuntelisivat ja kertoisivat siitä muille eteenpäin.

Sinä Jumalan valittu kansa, Minä sanon sinulle, sinä Jumalan valittu, joka asut Suomen maassa ja olet Minun Poikani Jeshua Messiaan morsian, sinä et tule kokemaan ahdistuksen hetkiä niin raskaana kuin ne kokevat, jotka eivät ole Minun Poikaani tunnustaneet. Minä suojelen sinua, morsian ja Minä varjelen sinua, morsian. Ja sinä tulet loistamaan kansasi keskellä niinkuin lamppu loistaa pimeässä paikassa. Ja sinulle annetaan lohdutukseksi tämä merkki: koiniks-mitta nisuja denarin ja kolme koiniksia ohria denarin, mutta sinulta ei turmella öljyä eikä viiniä.( Ilm. 6:6; Kolmas Sinetti; KAIROS !!! ) Jatkakaa haureuttanne te, jotka haluatte sitä jatkaa, sillä näin sanotaan Pyhässä Kirjassa: pyhät pyhittyvät, mutta saastaiset saastuvat.

Suomen kansa, älä luota lännestä tulevaan apuun, sillä ei sitä tule. Ruotsi ei lähetä joukkoja sinua puolustamaan, Amerikka ei tule sinun avuksesi, Länsi-Saksan armeijat ovat lyödyt ja hajallaan.. Minä näin Länsi-Saksan sotilaiden itkevän maassa polvillaan.Teillä ei ole yhtään ystävää. Ainoa, joka teitä voi suojella ja varjella, on Minun Poikani Jeshua Messiaan Sovintoveri. Sen te olette ylenkatsoneet ja jalkoihinne polkeneet. Vain morsian, Minun Poikani morsian, sinä olet uloskutsuttu ja sinä tulet seisomaan, kun muut ympärilläsi kaatuvat.

Tämä profetia ei ole tarkka, sillä siihen tulee vielä jatko, laajempi ja selvempi profetia tulevaisuudessa, mutta se lasketaan sille miehelle, jonka Minä olen valinnut seisomaan profetian kanssa Suomessa ahdistuksen aikana. Tämä profetia tulee kertomaan Suomen kansalle ne ahdistuksen ajat, jotka ovat tulossa. Nämä alkavat kesällä, sillä sinulle palvelijani Tukholmassa näytetään vihreitä puita. Sinä kerrot sen sanan, että Suomessa nousee profeetta, joka julistaa Minun Sanaani ja morsian ottaa vastaan Sanan kuuleviin korviinsa.

Iloitse Minun Sanastani ja seiso sen kanssa. Minä Herra tiedän teidän kärsimyksenne ja ahdistuksenne määrän, mutta yhtään ylimääräistä kyyneltä ei morsiamen tarvitse itkeä. Suomen kansan rukoukset, niiden vanhurskaiden rukoukset, jotka Suomen maassa asuvat, ovat muistossa Minun edessäni ja yksikin Jeshuan oma ei joudu tappioon. Yksikään joka Jeshuassa Messiaassa on ei joudu häpeään, vaan hän tulee seisomaan. Ja kun Minä näen hänelle hyväksi, hän saa irroittaa aurasta kätensä, ei niinkuin vihollisen voimat vaativat, vaan niinkuin Minä olen sallinut.

Taistelujen päivät ovat tulossa. Te Israelin veljet, teidänkin aikanne on tulossa. Kaikki te, jotka luotatte ihmisen apuun, te tulette näkemään sen turhaksi, mutta Israelissa nousee profeetta, joka julistaa minun sanaani. Suomessa nousee profeetta, joka julistaa Minun Sanaani. Ja myös sinä pieni palvelijani Tukholmassa, joka et ole ollut Minun tahtoni esteenä, myös sinä saat tehdä sen osan, mikä sinulle valitaan. Sinun aikasi ei ole vielä tullut. Sinä et tule tekemään suurta työtä, sinä tulet olemaan sellainen, miksi Minä olen sinut määrännyt. Älä kysele palvelustehtävääsi, ei se ole sinulta, vaan se on Minulta. Sana lähti liikkeelle tänä iltana Suomen kansalle. Äänitä tämä kasetti ja kirjoita ylös tämä profetia. Postita se niille ystäville, joita sinulla on Suomessa. Nämä ystävät saavat sitten jakaa sitä edelleen. Soita tätä myös itse nauhalta, jotka haluavat sitä kuulla. Kun Minä lähetin profeettani Jesajan, Minä sanoin: Kuulkoot tai olkoot kuulematta. Puhu sinä nämä sanat, mutta niin on käyvä myös tämän profetian: he kuulevat, mutta ovat kuulematta.

Suomen johtavat henkilöt, älkää kuvitelko,että te olette omalla taidollanne nousseet siihen asemaan, mikä teillä on. Ei kukaan voi mitään tehdä ilman minun tahtoani ja sallimustani. Minä sanon teille, älkää luottako niihin sopimuksiin ja asiakirjoihin, joita teillä on Neuvostoliiton kanssa. Luottakaa Minun Sanaani, se on Minun Sanani, joka pitää pois tuon mahtavan Venäjän karhun teidän maastanne. Kun te teette minun tahtoni, niin Minä sallin teille siunauksen päivät, mutta kun te käännätte Minulle selkänne, te saatte niittää kirousta. Sillä Minun Henkeni ei salli, että Minun Nimeäni jatkuvasti pilkataan, sanoo Herra JHVH. Kun tämä profetia menee Suomeen, niin sitä ei uskota, mutta Minä sanon sinulle palvelijani: puhu se, kuulevat tai olkoot kuulematta.

Tee sinäkin palvelijani siellä Tukholmassa parannus. Kulje suoraan. Minä olen sinut kutsunut. Minä olen ollut sinun kanssasi tähän päivään asti. Enkä Minä sinua vastedeskään hylkää, mutta kuinka mielelläni Minä haluaisin, että sinä tekisit Minun tahtoni. Minä autan sinua ja kun tulee se päivä, että sinä palajat, niin sinä vahvistat Minun veljiäni. Suomen kansat asiat ovat huonommin, kuin teistä yksikään arvaa, mutta morsiamen asiat ovat paremmin kuin yksikään teistä osaisi edes uneksia. Minun Poikani on valmistanut teille hääaterian. He tulevat iloitsemaan pitkien pöytien ääressä. Kun maanpäällä on ahdistus ja vaino vahvimmillaan, kulkee Ylkä kansansa suojana. Minä rakastan sinua Suomen kansa. Minä olen kutsunut teitä niin montakymmentä vuotta. Minä autoin teitä talvisodassa ja Minä autoin teitä jatkosodassa.

Ja kuinka mielelläni Minä auttaisin teitä tässä kolmannessakin maailmansodassa( III MS), joka pian tulee,

mutta te ette ole tahtoneet kuulla Minua. Sillä morsian kuuntelee Yljän ääntä. Kuuntele sen profeetan ääntä, jonka Minä nostan. Mutta kuuntele myös Minun Sanaani, joka on kirjoitettu Raamattuun. Ruoki itseäsi Sanalla ja kulje suoraan kapeaa tietä. Sinä saat kulkea tahdissa ja tulla kotiin.

Minä Herra JHVH olen tämän profetian puhunut ja minun yksinkertainen pieni palvelijani Tukholmassa on tämän profetian nauhoittanut. Suomen kansa tee parannus kaikista niistä synneistä, joita olet tähän päivään asti tehnyt, niin Minä armahdan sinua. Minä en voi enää siirtää teidän kohtaloanne, sillä se ahdistus on tuleva yli koko maanpiirin, mutta Minä otan teistä paljon, paljon. Minä halajan paljon enemmän morsiameen, kuin mitä siellä nyt on. Sillä ei ole Minulle mieleen jumalattoman kuolema, sanoo Herra JHVH. Profetia päättyy tähän.

Ja Minä annan jatkon profetiaan sille palvelijalle, jonka Minä olen tähän tehtävään valinnut." :

Yrjö Säkkinen oli ystäväni. Kun hän sai tämän profetian hän puhui sen kasetille. Parin päivän päästä hän tuli käymään Suomessa ja toi kopion kasetista minulle. Tässä yllä julkaistussa versiossa ei ole aivan kaikkea kuten alkuperäisessä kasetissa mutta kaikki oleellinen koskien Venäjää tässä on. Alkuperäisessä kasetissa oli myös pelastussanoma ja opetusta raamatullisesta upotuskasteesta Jeesuksen nimeen. Sen tähden tätä on myöhemmin muokattu eikä ole kopioitu alkuperäisen mukaisesti aivan tarkkaan. :[Moshe Zew]

Alkuperäiset äänitteet:

Tukholman profetia, kasetin A-puoli http://youtu.be/T57bgF0sGv4

Tukholman profetia, kasetin B-puoli http://youtu.be/vg9gVhMfJSg
« Viimeksi muokattu: 29.11.2021 20:37 kirjoittanut niMImerkkiNÄ »

niMImerkkiNÄ

Raamatun profetioita Ilmestyskirjasta liittyen Tukholman profetian ilmoitukseen tulevasta III MS:sta;

teksti & konteksti: Ilmestyskirja: 6:1 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!"
6:2 Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan.
6:3 Ja kun Karitsa avasi toisen sinetin, kuulin minä toisen olennon sanovan: "Tule!"
6:4 Niin lähti toinen hevonen, tulipunainen, ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa pois rauha maasta, että ihmiset surmaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri miekka.
6:5 Ja kun Karitsa avasi kolmannen sinetin, kuulin minä kolmannen olennon sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: musta hevonen; ja sen selässä istuvalla oli kädessään vaaka.

6:6 Ja minä kuulin ikäänkuin äänen niiden neljän olennon keskeltä sanovan: "Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin! Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä."

6:7 Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: "Tule!"
6:8 Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.
6:9 Ja kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin minä alttarin alla niiden sielut, jotka olivat surmatut Jumalan sanan tähden ja sen todistuksen tähden, joka heillä oli.
6:10 Ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Kuinka kauaksi sinä, pyhä ja totinen Valtias, siirrät tuomiosi ja jätät kostamatta meidän veremme niille, jotka maan päällä asuvat?"
6:11 Ja heille kullekin annettiin pitkä valkoinen vaippa, ja heille sanottiin, että vielä vähän aikaa pysyisivät levollisina, kunnes oli täyttyvä myös heidän kanssapalvelijainsa ja veljiensä luku, joiden tuli joutua tapettaviksi niinkuin hekin.
6:12 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin; ja tuli suuri maanjäristys, ja aurinko meni mustaksi niinkuin karvainen säkkipuku, ja kuu muuttui kokonaan kuin vereksi,
6:13 ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa,
6:14 ja taivas väistyi pois niinkuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät sijoiltansa.
6:15 Ja maan kuninkaat ja ylimykset ja sotapäälliköt ja rikkaat ja väkevät ja kaikki orjat ja vapaat kätkeytyivät luoliin ja vuorten rotkoihin
6:16 ja sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta!
6:17 Sillä heidän vihansa suuri päivä on tullut, ja kuka voi kestää?"

Ilmestyskirja:
22:1 Ja hän näytti minulle elämän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta.
22:2 Keskellä sen katua ja virran molemmilla puolilla oli elämän puu, joka kantoi kahdettoista hedelmät, antaen joka kuukausi hedelmänsä, ja puun lehdet ovat kansojen tervehtymiseksi.
22:3 Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä
22:4 ja näkevät hänen kasvonsa, ja hänen nimensä on heidän otsissansa.
22:5 Eikä yötä ole enää oleva, eivätkä he tarvitse lampun valoa eikä auringon valoa, sillä Herra Jumala on valaiseva heitä, ja he hallitsevat aina ja iankaikkisesti.
22:6 Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää.
22:7 Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin!"
22:8 Ja minä, Johannes, olen se, joka tämän kuulin ja näin. Ja kun olin sen kuullut ja nähnyt, minä lankesin maahan kumartuakseni sen enkelin jalkojen eteen, joka tämän minulle näytti.
22:9 Ja hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi, profeettain, kanssapalvelija, ja niiden, jotka ottavat tämän kirjan sanoista vaarin; kumartaen rukoile Jumalaa."
22:10 Ja hän sanoi minulle: "Älä lukitse tämän kirjan profetian sanoja; sillä aika on lähellä.

22:11 Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja
joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.

22:12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
22:13 Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
22:14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
22:15 Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
22:16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
22:17 Ja Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Ja joka kuulee, sanokoon: "Tule!" Ja joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.
22:18 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;
22:19 ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.
22:20 Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian." Amen, tule, Herra Jeshua( Jeesus ) !
22:21 Herran(JHVH) Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.

niMImerkkiNÄ

4,5-vuotiaan pojan uninäky miehityksestä( Aban profetia; Viktor Klimenkon julkaisema 1980-luvulla )

EN VOI ENÄÄ VAIETA http://www.hengellinenkotikirjasto.fi/92150736

Ollessaan perheensä kanssa lomamatkalla Lausannessa, Sveitsissä 1979 Viktor Klimenko, joka ei tuolloin vielä ollut uskossa, sai todistaa kummallista tapahtumaa. Lapset oli laitettu jo nukkumaan. Yhtäkkiä Klimenko kuulee viereiseen huoneeseen neljä ja puoli vuotiaan poikansa Aban huudon: "Suomalaiset ja venäläiset hyökkäävät Norjaan!". Klimenko kiiruhti katsomaan mistä mekkala johtui. Poika, joka oli kuin puoliunessa, alkoi kuvailla näkemäänsä eriskummallista unta. Jostain syystä Klimenko kirjoitti kaiken ylös ja kuvaili kummallista keskustelua.

9.6.1979 klo 22.15 Lausanne, Sveitsi

Aba näki unen.

Suomalaiset ja venäläiset hyökkäävät Norjaan. (Kuka hyökkäsi Norjaan?) Suomalaiset ja
        minä! Siellä oli korkeat muurit ja muurilla koreita torneja, eikä sinne voi kiivetä.
        (Minulle jäi sellainen mielikuva, että hän kertoi Pohjois-Norjasta.) Ja sitten ne norjalaiset
        taistelivat norjalaisia vastaan. (Miten niin, eikö venäläiset ja suomalaiset?) Ei kun,
        kato kun niillä oli siellä toisella puolella sellaisia "niin kuin venäläisiä". Ja taistelivat
        kauheasti kans keskenään. Suomalaiset on kovia jätkiä. Niitä ei ollut kuin kaksikymmentä
        ja norjalaisia kymmenen (miljoonaa) tuhatta. Niitä oli paljon, mutta suomalaiset on
        kovempia. Ruotsalaiset kyyristelivät siinä välissä. Me hakattiin ne kaikki lyttyyn.
        Ja Jumala auttoi meitä. (Missä Jumala oli?) Se oli pilven päällä ja se tuli sieltä alas
        ja auttoi meitä kun se oli niin kiltti.Ja sitten kaikki olivat kuolleet. Kaikki, lapset
        ja kaikki. (Eikö Suomi taistellut Venäjää vastaan?) Ei, kun venäläiset tulivat tänne
        taistelemaan norjalaisia vastaan. Kaikki maat jotka ovat Venäjän rajalla ovat pahoja.
        Nyt mä haluan katsoa lisää unta.

(Menin pois ja annoin hänen nukahtaa. Ajattelin palata hetken kuluttua kyselemään lisää.
       Hetken kuluttua herätin hänet. Tuskin hän oli edes nukahtanut. Tuntui kuin hän olisi
       puolihorroksessa ja joku puhuisi hänen suullaan. Oliko tapahtunut jotain uutta?)

Nyt me hyökätään venäläisten valleille, kun ne on niin inhottavia. Eihän se mitään, isi,
       vaikka sä ootkin venäläinen? Enkä mä enää jaksa kertoa tästä sodasta, enkä halua nähdä
       tätä typerää unta. Mä haluan nukkumaan nyt.

Hyvää yötä isi kulta.

(Kirjoitin profetian koneella puhtaaksi ryppyisistä muistiinpanoistani 10. Kesäkuuta 1980,
       eli melko tarkalleen vuotta myöhemmin kun sen kuulin.)

Klimenkon mielestä oli hyvin erikoista, että vajaa viisivuotias poika, joka ei tiennyt sen enempää maantiedosta kuin maailmanpolitiikastakaan, osasi kuvailla tällaisia tapahtumia niin toden tuntuisesti.

Klimenko puhui palavasti poikansa näystä hengellisissä tilaisuuksissa. Vuonna 1985 hän julkaisi profetian ensimmäistä kertaa kirjassa En voi enää vaieta. Vastaanotto ei ollut, päin vastoin kuin Klimenko odotti, järin innostunutta. Klimenko koki joutuvansa enemmän tai vähemmän väärämieliseksi kokemansa kritiikin kohteeksi. Ja kun "omat koirat purivat" kasakka puolustautui sitäkin kiivaammin. Hän uskoi vankkumattomasti saaneensa tehtäväksi välittää varoituksen Suomen kansalle. Aikaa oli hyvin vähän. Vastatuulesta huolimatta hän seisoi profetian takana.

SINETTI

Juuri kun tilanteen luultiin rauhoittuneen Klimenko julkaisi poikansa sanoman uudestaan. Kimmokkeen hän sai 74-vuotiaan Saima Honkosen ihmeellisestä näystä.

Honkonen, joka ei tiennyt Klimenkon perheestä mitään oli 9. Kesäkuuta 1979, siis samana päivänä jolloin Klimenkot olivat lomamatkallaan Lausannessa, kokenut erikoisen ilmestyksen: Hänet oli viety seuraamaan tuntemattoman perheen lomamatkaa Sveitsin Lausanneen. "Sitten kuulin aivan selvästi sanan Lausanne. Sana Lausanne sanottiin aivan selvästi minulle", Honkonen kuvaili. Lisäksi hän osasi kertoa yksityiskohtia, matkan vaiheista, matkareitistä ja tapahtumista, joita Klimenko ei ollut edes julkaissut vuonna 1985 kirjassaan En voi enää vaieta.

Honkonen seurasi näyssä perhettä määränpäähän saakka. Hän kuvaili kuinka hämärässä huoneessa pieni poika yllättäen nousi sängyssään ylös ja alkoi profetoida hyökkäyksestä Norjaan. Isä kykki vieressä ja kirjoitti kaiken ylös. Honkonen näki näyssään kultaisilla kirjaimilla pojan nimenkin: AbA. "Ihmeellisesti se poika puhuikin: - voi että kun norjalainenkin oli kuin venäläinen. Pukeutuu venäläisen vaatteisiin. Ja sitten ne ruotsalaiset kyykkii ja kyyristelee siinä maansa rajalla, omalla puolella, pyssyjen vaiheilla. Tällainen näky on ihmeellinen lapsen suusta" , Saima Honkonen kertoi kasetissa, johon hän oli tallettanut näkykokemuksensa pian sen tapahduttua.  Myöhemmin hän antoi kasetin Klimenkolle.

Viktor Klimenko koki poikansa näyn tulleen sinetöidyksi. Aika oli käymässä vähiin. Näky oli julkaistava vielä kerran Honkoselta saadun uuden yliluonnollisen vahvistuksen saattelemana. Se tapahtui 1992 kirjasessa nimeltä Sinetti. Olin paikalla kirjasen julkaisutilaisuudessa.

Kasakka itse uskoi asiaansa. Moni muu ei. Uudessa ilmapiirissä NL:n sorruttua Venäjällä pelotteluun suhtauduttiin entistä varauksellisemmin. Siinä määrin, että vajaassa kymmenessä vuodessa profetia jälleen joko vaiettiin kuoliaaksi tai yksinkertaisesti unohdettiin. Maailmanpolitiikkahan meni ihan eri suuntaan.

Mutta sitten alkoivat avautua itäblokin salaiset arkistot...
« Viimeksi muokattu: 27.11.2021 16:04 kirjoittanut niMImerkkiNÄ »

niMImerkkiNÄ

http://www.reijotelaranta.fi/reijon_blogi/vilhelmi_raudaskosken_ennustukset_osa_ii/

...Eurooppaa koskeva sota( LISÄÄ III MAAILMANSOTAA KOSKEVIA VANHOJA PROFETIOITA )

Ville profetoi jatkosodan jälkeen tulevan muutaman vuosikymmenen rauhan ajan, jonka jälkeen alkaa uusi sota, jota hän ei enää näe, mutta hänen lapsensa näkisivät.

– Sota alkaa siitä, kun Venäjä (Neuvostoliitto) häviää sisäisen kapinan, kun kansa nousee hallitusta vastaan. Siellä alkaa suuri ruumiin nälkä, hirven nälkä, hiiren nälkä ja hengen nälkä. Neuvostoliiton tapahtumat etenevät niin nopeasti, että maan pääherrat joutuvat hakemaan turvapaikkaa Suomesta. Neuvostoliiton osavaltiot itsenäistyvät kaikki.

– Sota on oleva lyhyt mutta ankara, ja sitä lieventää se, että se käydään kylmänä aikana. Elämä on koko Euroopassa hyvin sekavaa eikä sodasta selviä yksikään Euroopan valtio voittajana, vaan kaikki häviävät. Isot vallat tappelevat saaliin päältä ehkäpä Suomessa.

Erään toisen ennustuksen mukaan ”vielä se Venäjä tulee Suomeen eikä sille sitten voi mitään”.

Keltainen vaara

Tämä ankara sota päättyy, kun ”keltainen vaara” tulee Eurooppaan idästä. Profeetta-Ville, kuten häntä myös nimitettiin, tarkoitti tällä kiinalaisten, joidenkin lähteiden mukaan islaminuskoisten työntymistä Eurooppaan. Keltainen vaara tuntuu jääneen myös kaikkien Villen tunteneiden mieleen. Kummankin tahon voimakas esiinnousu maailmannäyttämölle on jo tätä päivää.

Kolmas maailmansota?

Toisen Villen ennustuksen mukaan uusi suursota alkaa vielä tämän sukupolven (2. maailmansodan nähneen) aikana Israelista ja Egyptistä ja se vetää mukaansa koko maapallon ja on monin verroin tuhoisampi kuin edelliset sodat. Tähän ennustukseen mm. sanomalehti Kaleva viittasi 6.6.1967, Kuuden päivän sodan aikana. Kalevassa oli julkaistu tämä sama ennustus kymmenen vuotta aikaisemmin. Myös vuonna 1998 Israelin kriisin aikana ennustus nostettiin esiin, mutta Villen ennustamassa laajuudessa se ei näytä vielä toteutuneen.

Villen mukaan Venäjä elää silloin mahtinsa päiviä, sitä ei pysty kukaan voittamaan. Räjähdys tapahtuu kuitenkin sisältäpäin, ja myös Yhdysvalloissa tapahtuu suuria muutoksia.

Toteutumaton ennustus?

Anna Nyrhisen ja hänen miehensä Toivon (itsekin Raatteen tien veteraani), mukaan ainakin osa Euroopan sotaa koskevasta ennustuksesta on jäänyt ajallisesti toteutumatta. Tuon Euroopan sodan piti alkaa 1985 ja ulottua eteläiseen Suomeen, kunnes Porissa noustaan maihin ja ”pellonojatkin täyttyvät kaatuneitten verestä”.

Pohjanmaan piti säilyä sotatantereena olemiselta, mutta sota olisi kyllä ydinsota. Länsi-Eurooppa hävitetään niin perusteellisesti, että ranskalaiset sopivat istumaan 9 syltää pitkän hirren päälle. Näin vähän jäisi jäljelle sodasta eurooppalaisia. Englanti häviäisi täysin mereen, niin että vain yksi nainen jää luodolle huutamaan apua. Italiasta puolet vajoaa mereen.

– Mutta tämä tuho ja hävitys, hän jatkoi, on välttämätön, jotta Jumalan viha lauhtuisi ja jotta olisi edellytykset ihmiskunnan elämän onnelliselle jatkumiselle.

Viimeinen Israelin sota käytäisiin Harmageddonin laaksossa.

Historia tulee näyttämään jäävätkö edelliset ennustukset toteutumatta, miten ne liittyvät toisiinsa vai toteutuvatko ne vasta tulevaisuudessa.

Tuleva nälänhätä

Anna Nyrhisen mukaan hänen isänsä ennusti noihin sota-aikoihin liittyvästä suuresta nälästä, jolloin ihmiset maksaisivat moninkertaisia summia jauhokiloistakin. Toivo Raudaskoski muistelee, että isä olisi kertonut nälänhädän olevan maailmassa niin perusteellinen, että ihmiset maksaisivat mitä tahansa saadakseen ruokaa...

http://www.reijotelaranta.fi/reijon_blogi/kolmas_maailmansota_alkaa_israelista_vilhelmi_raudaskosken_hatkahdyttava_profetia_osa_i/

Seuraava suursota Israelista

– Uusi sähkölähde käyttöön

Viljami Raudaskosken eli "Vuolteen Villen" [1887 – 1955] ihmeelliset ennustukset

Uusi sota puhkeaa vielä tämän sukupolven [toisen maailmansodan nähneen] aikana.
Se alkaa Israelista ja Egyptistä ja vetää syöveriinsä koko maapallon.
Tämä sota on kauhea, mutta ei onneksi kestä kauan. Se loppu on lähellä, kun joukot nousevat maihin Porin seudulla. Siellä käydään ankaria taisteluja ja pellonojatkin täyttyvät kaatuneiden verestä.
Venäjä elää silloin mahtinsa päiviä, sitä ei pysty kukaan voittamaan...

– Kukaan ei selviydy voittajana tulevasta sodasta. Sen aikana käytetään jotain uutta tuhoasetta [ennustus siis vuonna 1939, ennen atomipommia], joka tekee hirvittävää jälkeä. Brittein saaret vajoavat miltei kokonaan mereen, ja sama kohtalo on puolen Italian osana. Venäjä elää silloin mahtinsa suuria päiviä, sitä ei pysty kukaan voittamaan. Räjähdys tapahtuu kuitenkin sisästä päin, ja myös Yhdysvalloissa tapahtuu suuria muutoksia...

niMImerkkiNÄ

OTETAAN TÄHÄN VÄLIIN RAAMATUN PROFETIOITA; PÄIVIEN JA VUOSIEN LOPULLA = AIKOJEN LOPULLA ?

Jeremia:
23:1 "VOI paimenia, jotka hukuttavat ja hajottavat minun laitumeni lampaat, sanoo HerraJHVH.
23:2 Sentähden näin sanoo Herra, Israelin Jumala, paimenista, jotka kaitsevat minun kansaani: Te olette hajottaneet minun lampaani ja karkoittaneet ne pois ettekä ole pitäneet niistä huolta. Katso, minä pidän huolen teidän pahain tekojenne rankaisemisesta, sanoo HerraJHVH.

23:3 Ja minä kokoan lampaitteni tähteet kaikista maista, joihin olen ne karkoittanut, ja
tuon ne takaisin( ISRAEL )laitumelleen, ja ne ovat hedelmälliset ja lisääntyvät.

23:4 Ja minä herätän heille paimenia, ja ne kaitsevat heitä; eivät he enää pelkää eivätkä säiky, eikä heistä yhtäkään puutu, sanoo HerraJHVH.
23:5 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä herätän Daavidille vanhurskaan vesan; hän on hallitseva kuninkaana ja menestyvä, ja hän on tekevä oikeuden ja vanhurskauden maassa.
23:6 Hänen päivinänsä pelastetaan Juuda ja Israel asuu turvassa. Ja tämä on hänen nimensä, jolla häntä kutsutaan: 'Herra on meidän vanhurskautemme.'

23:7-8 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta', vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti ja

toi Israelin heimon jälkeläiset pohjoisesta( VENÄJÄN )maasta ja kaikista muista maista, joihin minä olin heidät karkoittanut.' Ja niin he saavat asua omassa maassansa."( VRT. Hesekiel 39:25 -29 )

23:9 Profeettoja vastaan. Minun sydämeni on murtunut rinnassani, kaikki luuni raukeavat. Minä olen kuin juopunut mies, kuin sankari, jonka viini on voittanut, Herran edessä ja hänen pyhien sanojensa edessä.
23:10 "Sillä maa on täynnä avionrikkojia, maa murehtii kirouksen tähden, erämaan laitumet kuivuvat; he rientävät pahuuteen, ja heidän väkevyytensä on väärä meno.
23:11 Sillä he ovat jumalattomia, niin profeetta kuin pappikin; omasta huoneestanikin minä olen tavannut heidän pahuutensa, sanoo Herra.
23:12 Sentähden heidän tiensä on oleva heille kuin liukas polku pimeässä, he suistuvat sillä ja kaatuvat; sillä minä tuotan heille onnettomuuden heidän rangaistusvuotenansa, sanoo Herra.
23:13 Samarian profeetoissa minä näin pahennuksen: he ennustivat Baalin nimessä ja eksyttivät minun kansani Israelin.
23:14 Mutta Jerusalemin profeetoissa minä olen nähnyt kauhistuksia: aviorikosta ja valheessa vaeltamista; he vahvistavat pahantekijäin käsiä, niin ettei kukaan käänny pois pahuudestansa. He ovat minun edessäni kaikki kuin Sodoma, ja kaupungin asukkaat kuin Gomorra.
23:15 Sentähden, näin sanoo Herra Sebaot profeetoista: Katso, minä syötän heille koiruohoa ja juotan heille myrkkyvettä; sillä Jerusalemin profeetoista on jumalattomuus levinnyt koko maahan.
23:16 Näin sanoo Herra Sebaot: Älkää kuulko profeettain sanoja, noiden, jotka teille ennustavat täyttäen teidät tyhjillä toiveilla: oman sydämensä näkyjä he puhuvat, mutta eivät sitä, mikä tulee Herran suusta.
23:17 He hokevat minun halveksijoilleni: 'Herra on sen sanonut: Teillä on oleva rauha!' Ja kaikille, jotka vaeltavat sydämensä paatumuksessa, he sanovat: 'Ei teitä kohtaa onnettomuus.'
23:18 Mutta kuka on seisonut Herran neuvottelussa ja nähnyt ja kuullut hänen sanansa? Kuka on tarkannut ja kuullut hänen sanansa?"
23:19 Katso, Herran myrsky, kiivastus, puhkeaa, pyörremyrsky vyöryy kohti jumalattomien päätä.

23:20 Eikä Herran viha asetu, ennenkuin hän on toteuttanut ja täyttänyt sydämensä aivoitukset.
Aikojen lopulla te tulette sen hyvin ymmärtämään.

23:21 "Minä en ole lähettänyt noita profeettoja, mutta silti he juoksevat. Minä en ole puhunut heille, mutta kuitenkin he ennustavat.
23:22 Jos he olisivat seisoneet minun neuvottelussani, niin he julistaisivat minun sanani kansalleni ja kääntäisivät heidät pois heidän pahalta tieltään ja pahoista teoistansa.
23:23 Olenko minä Jumala vain lyhyeltä matkalta, sanoo Herra; enkö ole Jumala myöskin kaukaa?
23:24 Saattaako joku niin piiloon piiloutua, etten minä häntä näe? sanoo Herra. Enkö minä täytä taivasta ja maata? sanoo Herra.
23:25 Minä olen kuullut, mitä sanovat nuo profeetat, jotka ennustavat minun nimessäni valhetta sanoen: 'Minä olen nähnyt unta, olen nähnyt unta.'
23:26 Kuinka kauan? Mitä on mielessä noilla profeetoilla, jotka ennustavat valhetta, ennustavat oman sydämensä petosta?
23:27 Aikovatko he unillaan, joita he kertovat toinen toisellensa, saattaa minun kansani unhottamaan minun nimeni, niinkuin heidän isänsä ovat unhottaneet minun nimeni Baalin tähden?
23:28 Se profeetta, jolla on uni, kertokoon unensa; mutta se, jolla on minun sanani, puhukoon minun sanani uskollisesti. Mitä tekevät oljet jyvien seassa? sanoo Herra.
23:29 Eikö minun sanani ole niinkuin tuli, sanoo Herra, ja niinkuin vasara, joka kallion murtaa?
23:30 Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
23:31 Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana.'
23:32 Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.
23:33 Ja kun tämä kansa tai profeetta tai pappi sinulta kysyy sanoen: 'Mikä on Herran ennustuksen kuorma?' niin sano heille: 'Mikä kuorma? - Teidät minä heitän pois', sanoo Herra.
23:34 Ja sitä profeettaa, pappia ja kansaa, joka sanoo: 'Herran kuorma' - sitä miestä ja hänen huonettansa minä rankaisen.
23:35 Näin sanokaa keskenänne, toinen toisellenne: 'Mitä on Herra vastannut?' ja 'Mitä on Herra puhunut?'
23:36 Mutta 'Herran kuormaa' älkää enää mainitko; sillä kuormaksi on tuleva jokaiselle hänen oma sanansa. Te vääntelette elävän Jumalan, Herran Sebaotin, teidän Jumalanne, sanoja.
23:37 Näin sano profeetalle: 'Mitä on Herra sinulle vastannut? Mitä on Herra puhunut?'
23:38 Mutta jos te sanotte: 'Herran kuorma', silloin Herra sanoo näin: Koska te sanotte tämän sanan: 'Herran kuorma', vaikka minä olen lähettänyt teidän tykönne sanomaan: Älkää sanoko: 'Herran kuorma',
23:39 sentähden katso: minä kokonaan unhotan teidät ja heitän pois kasvojeni edestä teidät ja tämän kaupungin, jonka minä annoin teille ja teidän isillenne.
23:40 Ja minä panen teidän päällenne iankaikkisen häpeän ja iankaikkisen pilkan, joka ei ole unhottuva."

Jeremia:
30:1 Sana, joka tuli Herralta Jeremialle ja kuului näin:
30:2 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Kirjoita kaikki sanat, jotka minä olen sinulle puhunut, kirjaan.
30:3 Sillä katso, tulee aika, sanoo Herra, jolloin minä käännän kansani Israelin ja Juudan kohtalon, sanoo Herra, ja palautan heidät maahan, jonka olen antanut heidän isillensä, ja he saavat periä sen."
30:4 Ja nämä ovat ne sanat, jotka Herra on puhunut Israelista ja Juudasta.
30:5 Näin sanoo Herra: "Pelon huudon me kuulemme: on hirmu, ei rauha!
30:6 Kysykää ja katsokaa: synnyttääkö miehenpuoli? Miksi näen kaikkien miesten pitelevän käsin lanteitansa synnyttäväisten tavalla, ja miksi ovat kaikki kasvot käyneet valjuiksi?
30:7 Voi! Suuri on se päivä, ei ole sen kaltaista. Se on Jaakobille ahdistuksen aika, mutta hän on pelastuva siitä.
30:8 Ja sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä särjen ikeen sinun kaulastasi ja katkaisen sinun siteesi. Eivät tee enää muukalaiset heitä palvelijoikseen,
30:9 vaan he saavat palvella Herraa, Jumalaansa, ja Daavidia, kuningastansa, jonka minä heille herätän.
30:10 Mutta sinä, minun palvelijani Jaakob, älä pelkää, sanoo Herra, älä säiky, Israel. Sillä katso, minä pelastan sinut kaukaisesta maasta, sinun jälkeläisesi heidän vankeutensa maasta. Ja Jaakob on palajava, elävä rauhassa ja turvassa, kenenkään peljättämättä.
30:11 Sillä minä olen sinun kanssasi, sanoo Herra, ja pelastan sinut. Minä teen lopun kaikista kansoista, joiden sekaan minä olen sinut hajottanut; ainoastaan sinusta minä en loppua tee: minä kuritan sinua kohtuudella, mutta rankaisematta minä en sinua jätä.
30:12 Sillä näin sanoo Herra: Paha on sinun vammasi, kipeä on saamasi isku.
30:13 Ei kukaan aja sinun asiaasi; sinun haavaasi ei paranneta, se ei kasva umpeen.
30:14 Kaikki sinun rakastajasi ovat sinut unhottaneet, sinua he eivät kysy. Sillä niinkuin vihollista lyödään, olen minä sinua lyönyt, kovalla kurituksella, koska sinun rikoksesi on suuri, sinun syntisi monilukuiset.
30:15 Miksi valitat vammaasi, kipusi kovuutta? Koska sinun rikoksesi on suuri, sinun syntisi monilukuiset, olen minä sinulle tämän tehnyt.
30:16 Niin myös kaikki sinun syöjäsi syödään, ja kaikki sinun ahdistajasi, kaikki tyynni, vaeltavat vankeuteen; sinun ryöstäjäsi joutuvat ryöstetyiksi, ja kaikki saalistajasi minä annan saaliiksi.( VRT. Hes. 39:9-10 )
30:17 Sillä minä kasvatan umpeen sinun haavasi ja parannan sinut saamistasi iskuista, sanoo Herra, sinut, Siion, jolla on nimenä 'hyljätty', 'se, josta ei kukaan välitä.'

30:18 Näin sanoo HerraJHVH: Katso, Minä (käännän Jaakobin majojen kohtalon;) PALAUTAN ENNALLEEN JAAKOBIN MAJAT, minä armahdan hänen asuntojansa; kaupunki rakennetaan kukkulallensa, ja linna on oleva oikealla paikallansa.
30:19 Ja niistä on kaikuva ylistyslaulu ja iloitsevaisten ääni. Minä enennän heidät, eivätkä he vähene; minä saatan heidät kunniaan, eivätkä he halvoiksi jää.
30:20 Silloin hänen poikansa ovat niinkuin muinoin, ja hänen seurakuntansa pysyy vahvana minun edessäni; minä rankaisen kaikki hänen sortajansa.
30:21 Ja hänen valtiaansa nousee hänestä itsestänsä, hänen hallitsijansa lähtee hänen keskeltänsä; ja minä sallin hänen käydä tyköni, niin että hän saattaa minua lähestyä. Sillä kuka panee henkensä alttiiksi minua lähestyäkseen? sanoo HerraJHVH.
30:22 Ja niin te olette minun kansani, ja minä olen teidän Jumalanne."

30:23-24 Katso, HerranJHVH myrsky, kiivastus, puhkeaa,
pyörremyrsky vyöryy kohti Jumalattomien päätä;
eikä HerranJHVH vihan hehku asetu ennenkuin hän on toteuttanut ja täyttänyt sydämensä aivoitukset. Aikojen lopulla te tulette sen ymmärtämään.
« Viimeksi muokattu: 29.11.2021 21:50 kirjoittanut niMImerkkiNÄ »

niMImerkkiNÄ

ALKAAKO III MS ISRAELISTA JA EGYPTISTÄ; LÄHI-IDÄN KONFLIKTI ON USKONNOLLISPOLIITTINEN.

Nykyinen USAn presidentinhallinto ja EUroopan unioni ovat Israelin valtiota vastaan .. HINENI: VAE VICTIS !!!

Sakarja:
12:1 PROFETIA, Herran sana Israelista. Näin sanoo HerraJHVH, joka on jännittänyt taivaan ja perustanut maan ja joka on luonut ihmisen hengen hänen sisimpäänsä:
12:2 Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.
12:3 Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikille kansoille: kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan.
12:4 Sinä päivänä, sanoo HerraJHVH, minä lyön kaikki hevoset vauhkoudella ja niiden ratsastajat hulluudella. Mutta Juudan heimoa kohti minä avaan silmäni, ja kaikki kansojen hevoset minä lyön sokeudella.
12:5 Silloin Juudan sukuruhtinaat sanovat sydämessään: "Minun väkevyyteni ovat Jerusalemin asukkaat HerrassaJHVH TSEVAOTISSA, heidän Jumalassaan."
12:6 Sinä päivänä minä teen Juudan sukuruhtinaat ikäänkuin tulipannuksi puitten sekaan ja ikäänkuin tulisoihduksi lyhteitten sekaan, ja he kuluttavat oikealta ja vasemmalta, kuluttavat kaikki kansat yltympäri. Ja Jerusalem saa yhäti asua paikoillansa - Jerusalemissa.
12:7 Ja HerraJHVH on ensiksi vapauttava Juudan majat, ettei Daavidin suvun kunnia ja Jerusalemin asukasten kunnia ylvästelisi Juudaa vastaan.
12:8 Sinä päivänä on HerraJHVH suojaava Jerusalemin asukkaita; ja kompastuvainen heidän seassansa on sinä päivänä oleva niinkuin Daavid, ja Daavidin suku on oleva niinkuin jumal'olento, niinkuin Herran enkeli heidän edessänsä.
12:9 Mutta sinä päivänä minä tahdon hävittää kaikki MUUTkansat, jotka hyökkäävät Jerusalemia vastaan.
12:10 Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.
12:11 Sinä päivänä pidetään Jerusalemissa suuret valittajaiset, niinkuin olivat Hadadrimmonin valittajaiset Megiddon laaksossa.
12:12 Ja maa pitää valittajaisia, kukin sukukunta erikseen: Daavidin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen, Naatanin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen,
12:13 Leevin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen, siimeiläisten sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen. Kaikki muut sukukunnat, kukin sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen.
« Viimeksi muokattu: 30.11.2021 12:40 kirjoittanut niMImerkkiNÄ »