Luominen

Aloittaja Tätiruskea, 19.09.2018 10:37

« edellinen - seuraava »

Tätiruskea

Luomisuskovaisia pidetään yleisesti höpsähtäneinä jopa kristittyjen keskuudessa. Joskus aiemmin olin itsekin epävarma pitääkö luomiskertomus ottaa vain symbolisena vai sananmukaisesti. -Olen kuitenkin lukenut Pekka Reinikaisen juttuja aiheesta, ja vakuuttunut siitä, että joka sana on totta. Olen innoissani siitä, miten nykytiede löytää yhä enemmän todisteita sille, että maailma on vain 6000 vuotta vanha, eikä kymmeniä miljoonia niinkuin väitetään. Esimerkiksi dinosaurukset! On kiistattomasti osoitettu niiden ikä vain muutamaksi tuhanneksi vuodeksi, koska niiden luitten sisältä on löytynyt pehmyskudosta ja verta. Samoin C14-isotooppitutkimukset. Myös vedenpaisumuksesta on todisteita, koska tiedetään, että jossain vaiheessa ihmiskunta on perimän mukaan kohdannut jonkin suuren katastrofin. Kaikki sopii Raamatun aikatauluun. Jos aihe kiinnostaa: Luominen.fi

Leena

Kyllä hyviä asioita nostit esille. Tiedemiehet saivat joku vuosi sitten  Nobel-palkinnon tutkimuksillaan, joilla kumosivat evoluution.
Nooan arkki löytyi kaivauksissa 1920-luvulla Araratissa.

Vanhastaan oppikirjoissa on otettu esille äärimmäisen tarkka auringon ja maapallon välimatka. Tutkijatkin myöntävät, että jos ois vähänkin toinen,osassa maapalloa kuumuutta ei kestettäisi, ja osassa maapalloa elämä olisi mahdotonta kylmyyden takia.

Jumala loi kaiken Sanalla.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Mama

Hyvä kun mainitsit tuon Nooan arkin! En ole itse törmännyt missään tuohon jännään juttuun! Asiahan on ihan selvä! Paras juttu oli kun 8-vuotias lapsenlapseni kuuli asiasta! Piti heti kertoa pikkusiskolle ja vanhemmille että pukea Nooan arkki on löytynyt!   Eihän näistä normi mediassa koskaan hehkuteta!  Muitakin jännittäviä juttuja on löytynyt, kun vain osaa etsiä netistä! 

Oikean asian puolesta

Pekka Reinikainen on meidän perheessä tullut todella rakkaaksi opettajaksi. Hän upeasti osaa kertoa tv7 ohjelmissaan kuinka maailma on oikeasti saanut alkunsa ja kuinka tämä kaikki voidaan jopa tieteellä todistaa. Kannattaa katsoa dvd-Evoluution akilleen kantapäät jossa on useamman tiedemiehen todistus tähän aiheeseen liittyen. Ostimme sen ja on ihan mahtava dokumentti joka jokaisen olisi hyvä nähdä! <3

Muistan jo pienenä kun en vielä ollut sillain uskossa, tai Jumalasta ei perheessämme puhuttu, niin kun olin ala-asteella ja opettaja vakavissaan näytti jotain karvaista apinaa että nämä ovat esi-isiämme! Minä huusin opettajalle että minä en usko tätä että miksi sitten on edelleen apinoita ja vain osa olisi kehittynyt meidän laisiksi eikä vastaavaa kehitystä näy missään. On se jännä kuinka lapsetkin näitä asioita voivat ajatella. Minä ihan loukkaannuin kun opettaja tämän asian esitti. Oli kovin hiljainen kommenttini jälkeen :D