Musiikki hoitaa tunteita!

Aloittaja Mama, 04.11.2018 21:11

« edellinen - seuraava »

Mama

Suren usein paljon sitä että arkielämä ja rutiinit saavat unohtamaan miten hoitavaa ja inspiroivaa monenlainen musiikki on!  Se tekee onnelliseksi, saa arjenkin maistumaan!  Onhan se ongelma jos vaikka avioparilla on täysin erilainen musiikkimaku, tai toinen haluaa kuunnella vain urheiluohjelmia tai ajankohtaista! Ei sitä oikein totu käyttämään kuulokkeitakaan! 

Maire

Monet pitävät musiikkia kovalla, kun siivoavat. Ikävätkin asiat sujuvat, kun mieluista musiikkia taustalla. Ennen kuuntelin taustamusiikkia, kun maalasin esim elokuvista Piano ja Sininen jne
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Tätiruskea

Minullakin on ainoa vaihtoehto kuunnella kuulokkeilla, kun mies ei tykkää... Olenkin ostanut hyvät sankakuulokkeet sitä varten!

Oikean asian puolesta

Minä rakastan musiikkia, molemmat me soitamme ja kotoa löytyy jo 9 soitinta xD Kyllä musiikki vaikuttaa erittäinkin vahvasti. Meillä on kumppanini kanssa eri huoneet tähän harrastukseen että kun mies soittaa sähkökitaraa ylhäällä minä laulan jotain italiaa vahvistimella :D Musiikki auttaa masennukseen, ahdistukseen ja tuo piristystä päiviin jo ihan pelkkä kuuntelu, en voi kuvitella päiviä ilman musiikkia! On se Herra ihana kun on suonut meille musiikin lahjat tänne maailmaan <3

Mama

Kaikki tuo totta ja olen samaa mieltä, rakastan kaikenlaista musiikkia! Ongelma on ollut pitkän aikaa se, että on ollut niin stressaantunut ja kiireinen että korvat eivät tahdo jaksaa kuunnella mitään!  Kaikkein parasta on täysi hiljaisuus!!  Tuntuu että se parantaa ja hivelee mieltä ja korvia! Ja tietenkin niitä harvoja hetkiä jolloin voi kuunnella mielessään Herran ääntä! Nytkin tulee koko päivän urheilua telkkarista tai ollaan koko ajan  menossa. Elämäntilanteet tietenkin aina muuttuvat, nyt on näin!

Miranda

#5
Musiikki on voimavara. Ja hiljaisuudellekin on oma paikkansa. Musiikki todella hoitaa ihmistä päästä varpaisiin! Ihanaa kuunnella varsinkin iltaisin ylistysmusiikkia. Muistakaa myös varjella kuuloanne eri olosuhteissa! Työn takia mulla kerran todettiin selvä kuulon heikentyminen kunnes Herra palautti kuuloni ennalleen! Kiitos Herra! Nautitaan siis musiikista mutta kuuloystävällisesti! :)