Raamatun paikkoja, joihin vetoan

Aloittaja Maire, 31.01.2017 23:15

« edellinen - seuraava »

Maire

Sananl. 3:24
ja maata mentyäsi nukut rauhallisesti


Minä kuulun niihin ihmisiin, jotka nukkuvat aika huonosti esim verrattuna mun mieheen, jonka unet eivät häiriinny. Mun äiti nukkui huonosti, minä, mun sisko  ja kaksi lastani. Vetoan Herra Sinun edessäsi, että sanassa sanotaan, että maata mentyä nukkuu rauhallisesti. Ei siis heräile kaiken aikaa.Ja pelosta ei ole kysymys vaikka jae jatkuukin et mitään pelkää ...asiat vain pyörivät mielessä eikä aina ole kysymys huolistakaan.Joskus jos olen innostunut jostain, niin sekin häiritsee nukkumista. Joskus voi nukahtaa ja herätä 15-30 minuutin päästä ja uni ei tule.
Herra anna hyvä yöuni mulle ja kaikille, jotka sitä Sinulta pyytävät.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Leena

Minäkin pyydän hyvää yöunta itselleni ja unettomuudesta kärsiville läheisilleni. Että nukahdan ja nukun heräilemättä kaiken aikaa.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Leena

Aamun uutisissa kerrottiin, että yhä useammalla suomalaiselle on uniongelmia. Moni nukkuu liian vähän. Siitä seuraa aamuväsymystä ja muita vaivoja. Jätetään ihan kansakuntamme uniongelmat Herran hoitoon. Lapsiperheet vielä erikseen.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Maire

Ps. 23:1 
Daavidin psalmi.  Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.

Tämä on yksi raamatun paikka, johon vetoan ja julistan sitä omaan elämääni. Herra pitää minusta huolen, eikä multa puutu mitään.
Ps. 103:3 
Hän antaa anteeksi kaikki syntini ja parantaa kaikki sairauteni.

Herra antaa syntejä anteeksi vielä tänäkin päivänä ja parantaa kaikki sairauteni. Kiitän Herraa, että olen saanut paljon vähennettyä verenpainelääkkeitä.
1. Tim. 4:10 
Sillä siksi me vaivaa näemme ja kilvoittelemme, että olemme panneet toivomme elävään Jumalaan, joka on kaikkien ihmisten vapahtaja, varsinkin uskovien.

Tämä lohduttaa...
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.