Liikunta

Aloittaja Maire, 12.02.2017 13:18

« edellinen - seuraava »

Maire

Tänään on taas myöhemmin iltapäivällä agilitytreenit. Koiran juoksut eivät ole vielä alkaneet, niin voimme mennä. Juoksujen aikaan tulee vähintään 3 kerran tauko. Juoksen lenkkareilla, joissa on piikit, kun välillä ulkoiluttaa, niin on jäätä. Harmillista vain , ettei näihin sovi villasukka. Mutta laitan lisäksi säärisuojat, ettei pohkeet kramppaa. Hyvää liikuntaa ja mulla iso koira, niin pitää pysyä vauhdissa. Jos myöhästyn radalla, koira menee minne vain. Se ei osaa lukea numeroita :P Kauko-ohjaus meillä ei oikein hyvin suju.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Nyt on sellainen ongelma, että jalkoihin tulee kylmä >:( Joudun laittamaan illalla kolmet villasukat päällekkäin, että auttaa :-X Koira etsi ensimmäisellä kertaa radan varrelta nameja, joita muilta oli tippunut. Toisella kertaa sitten kuunteli ja katsoi ohjausta paremmin. Mun koirat ovat kuitenkin metsästyskoiria, niin nenä vie.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Leena

Sauvakävely on osoittautunut monipuoliseksi. Kädetkin saa harjoitusta.
Nastakengille on ollut nyt käyttöä, kun usein jäätä kaduilla.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Leena

Koira olis kyllä tosi hyvä liikuttaja.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Maire

Joo mutta jos koira ei voi olla vapaana , niin hankalampi kävelysauvoja käyttää. Joskus olen tehnyt niin, että olen sitonut koiran kiinni vyötärölle pitkän hihnan päähän ;)
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.