Uskossa rohkea?

Aloittaja Miranda, 22.10.2019 17:29

« edellinen - seuraava »

Miranda

Hei kaikille! Rukoillessani luulen, että naapurit kuulee. Kerrostalossa seinät on kuin pahvia. Asun vähän kyseenalaisella seudulla, jossa sattuu ja tapahtuu. Olen muuttunut araksi ihmiseksi. Mikä auttaisi epävarmuuteen?

Haluaisin kristittynä käyttää ristikorua? En ole etsinyt itselleni sopivaa, ainoa jonka omistan on rippiristi, jonka kaiketi sain kauan sitten... Kuinka tulla uskossa rohkeammaksi?

Leena

Herra antaa lisää rohkeutta. Pyydän sinulle Jeesuksen nimessä.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Mama

Minäkin olin nuorena tosi arka. Siksi mulle tuli tosi tärkeäksi tuo lause Raamatussa:Kaikille jotka ottivat Hänet vastaan Hän antoi voiman tulla Jumalan lapseksi.    Nyt en muista missäpäin Raamatussa se on. Tämä lupaus on todella pitänyt!  Saa levosta käsin elää,ei tarvitse olla jotain muuta mitä on!   Se rippiristihän on ihan kiva koru, jos haluaa silläkin viestittää mikä on itselle tärkeätä! Vapauteen Kristus vapautti meidät! Siunausta Sinulle!