Pitäisi osata rentoutua .

Aloittaja Mama, 11.12.2019 20:10

« edellinen - seuraava »

Mama

Taas se aika vuodesta että mulle on kautta aikojen iskenyt "suuri jouluhermostuminen".sitä kaverit ovat aina kertoneet melkein vitsinä: joulu ei tule ennenkuin minulle tulee se joulupaniikki! Näen unia joulusta: mikään ei ole valmiina, aatto on jo melkein illassa. En ole vielä huomannut koristaa kuusta enkä levitellä joulukoristeits! Kohta tulevat jouluvieraatkin !  Toivon että nyt menee tämä asia ohi!  Oikeasti mulla kaikki ihan tarpeeksi valmiina jo!

Leena

Luin FB:sta,että jotkut ovat tehneet listan marraskuun alusta alkaen, mitä jokaisena päivänä tekevät, että jouluna on kaikki valmista.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Mama

Herra taas tiesi tulevat päivät !  Onneksi.kaikki jouluvalmistelut melkein valmiina. Herran ihme sekin. Nyt joudun hoitamaan lastenlasta joka kuumeessa. Samoin tuli tuo läheisen vakavampi sairastuminen, joka voi vähän muuttaa suunnitelmia. Nyt olen nukuttamassa pienimmäistä,kun äiti matkusti katsomaan sairaana olevaa omaa äitiään! Mikään ei ole itsestäänselvää!

Tätiruskea

Onneksi mummo on valmiina auttamaan! Siunattuja ovat Sinun lapsenlapset kun on apu niin lähellä. Sitä varmaan on kristityn palvelutyö, olla lähimmäisten apuna siellä missä tarvitaan.