Vaya con Dios-Jumalan haltuun hyvästi

Aloittaja No-one, 13.01.2020 10:24

« edellinen - seuraava »

No-one

Pitkään pidin itseäni kristittynä, minä luin sanasta sanaan genesiksen luomiskertomuksen, etsin siitä totuutta ja viisautta. Ja minä ymmärsin millainen on ihmisen tie ihmiseksi, kuinka Adam nostetaan Adamahista.

Lopulta minä ymmärsin kuitenkin että maailmankaikkeus on yhden jumalan luoma, ja kristinusko on siinä vain ohut haiven, ja että hän rakastaa koko luomakuntaansa, sen kaikkia muotoja ja uskoja yhtä tavalla. Niitä jotka etsivät totuutta ja jumalaa. Jotka jokainen omalla kielellään puhuvat hänestä ja totuudesta. En minä voi olla kristitty, minä olen parodiaa kaikesta mihin esitän osallistuvani. En kuulu näiden kansojen ja heimojen joukkoon, maailmassa minun osani on se mikä on teatterissa katselijan osa. Minä osoitan teille suosiotani ja taputan. Te joilla on Isä, olette isällenne rakkaita ja olette hänen lapsiaan ja peritte hänet. Te joilla on herra, palvelkaa häntä hyvin tai tulkaa perillisiksi. Kaikki kunnia Jeesukselle, uskon että hän oli kaikkein korkeimman kahdestoista inkarnaatio ihmisten keskellä ja toi anteeksiannon ja uuden mahdollisuuden eksyneille. Uskon että hän avasi elämän kirjan sinetit että he voisivat saada pelastuksen joille se kuuluu.


Leena

Jumala haluaa jokaisen ihmisen pelastuvan. Ei ole yhtään kansaa, ei yhtään heimoa, ei yhtään kieltä, jotka olisivat pelastuksen ulkopuolella sivullisina.
Toivon ystävä, että luet Jumalan rakkaudesta meitä ihmisiä kohtaan.Hän antoi ainoan Poikansa, että me pelastuisimme.
Jeesuksen ristinkuolema ja kuolleista ylösnousemus tuottavat meille pelastuksen ja iankaikkisen elämän, kun turvaamme Jeesukseen.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Oikean asian puolesta

Jumala ON pelkästään hyvä ja Hänen tahtonsa on hyvä. Kristinuskon Jumala on se ainoa oikea, ja vain Jeesuksen veren kautta meillä on pelastus.<3
Mutta Herra ei tehnyt tätä kansalleen vaikeaksi, meidän tarvitsee vain uskoa Jeesukseen pelastajana ja näin paikkamme Taivaissa on varattuna ja Herra huolehtii meistä jo tässä ajassa.

Jos tutkii islamia, budhalaisuutta yms yms uskontoja, niin voitte huomata näistä löytyvän niin suuria eroja, ettei niiden takana voi ja ole sama Henki ja Herra.

Ihmisellä on luontainen kaipuu Hengellisyyteen, olemme ikäänkuin riippuvaisia jostain elämänkatsomuksesta jolle olemme uskollisia, jopa ateisti suhtautuu asiaansa vakavasti. Kuitenkin, me ihmisten ajattelemme usein omaa etuamme, ikäänkuin uskontokin olisi asia jonka voi valita sen puitteissa mikä tuntuu mukavalta.

Ajattelin itsekkin aikoinaan, että kaikki tiet vievät perille. Kuitenkin asia avautui minulle ihan uudella tavalla. Rukoilin, että Herra avaisi silmäni jos olisin väärässä.

Monissa uskonnoissa toimitaan lihallisesti ja niissä ei ajatella ihmisen parasta. Olen huomannut, miten suuret vaikutukset ihan jo täällä Suomessa näkyy kun Raamatun 10-käskyä jätetään taka-alalle. Pelastusta ja toivoa ei ole tuonut nämä muut itämaiset yms uskonnot.

Raamatun ilmestyskirjasta näkee aivan selvästi aikamme tapahtumat sekä historian kulun.<3 Olen nähnyt Herran ihmeet elämässäni sekä menettänyt monta ystävää, heidän vaihtaessaan uskontoa. Ystäviäni on kuollut ja heidän elämä oli erittäin synkkää jätettyään kristinuskon.

Suosittelen lämpimästi katsomaan dvd-Evoluution akilleen kantapää, jos esim. Raamatun aikajana mietityttää.<3

Rukoile, että Jumala näyttää sinulle itsensä, koska et menetä siinä mitään päin vastoin. Jätän tämän asian Herran haltuun ja luotan, että sinullekin nämä asiat tulisivat kirkkaiksi ja saisit luottamuksen tähän asiaan. Ei Herra sinua ole turhaan kutsunut, vaan sinulla on tärkeä tehtävä jonka paholainen haluaa sinulta riistää. Et voi astua omiin sinulle suunniteltuihin saappaisiin jos olet vaihtanut näkemyksesi. <3

Sanon nämä kaikessa rakkaudessa ja ymmärryksessä koska ennen olin samaa mieltä.