Ystävällinen tervehdys ihan jokaiselle - Sinullekin!

Aloittaja Anniina, 03.02.2020 12:21

« edellinen - seuraava »

Anniina

Kiitos ylläpitäjälle, kun sain tulla mukaanne kirjoittelemaan. :)

Olen Anniina, olen keski-ikäinen nainen ja olen vuosien varrella kirjoitellut parille hengellisten asioiden foorumille. Nyt tosin alkaa näyttää siltä, että ne ovat jo menossa pois muodista facebook ryhmien tultua.
No, facebookissa en ole mukana - ehkäpä joskus sinnekin.  ;D

Päiväni täyttyvät töistä ja kotiaskareista, niinkuin useimmilla muillakin, tavallista elämää siis.
Iltaisin otan tunnin itselleni ja katselen televisiosta "Alaskan bush people" - sarjaa.

Eläimistä pidän paljon, mutta tällä hetkellä ei lemmikkiä ole huushollissa. Kissoja minulla on ollut.
Koiratarinat tällä foorumilla ovat kiinnostavia.

Terveisin Anniina

KR 1933/-38
1Joh. 4:10 Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

Leena

Tervetuloa Anniina!
Lemmikit tuovat iloa elämäämme.
Meillä on akvaario, jossa on erilaisia kaloja, kultakalat näkyviä, pohjalla viihtyvät monnit usein piilossa.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Oikean asian puolesta

Hei Anniina! Minäkin uusi täällä, vasta alotin kirjoittelemaan, mutta katselen vielä löytyykö ns. kavereita :) Haluaisin keskustella aika syvällisistäkin asioista aika-ajoin mutta niin että muutkin juttelisivat ns. pidemmästi takaisin. :D

En kuulu muuhun sosiaaliseen mediaan jos näin voi asian ilmaista, että ajattelin että hengellisistä asioista ja elämästä olisi kiva jutella muiden samaa elämänkatsomusta omaavien kanssa.<3 toivottavasti täältä löytyy sulle mukavia juttelu kavereita ja yhteistä säveltä jäsenien kanssa.

jos keskustelua syntyy niin itsekin käyn useammin varmaan paikalla.