Uusi vanha vaatekaappi

Aloittaja Mama, 13.02.2020 13:36

« edellinen - seuraava »

Mama

En muista olenko tällä foorumilla kertonut miten Herra järjesti minulleboman vaatekaapin. Meiliä ennen vain tavalliset kerrostalon komerot, ainainen puute vaatetilasta. Kun muutettiin nykyiseen asuntoon , tarvittiin tilanjakajaksi komeroita. Olin itse suunnitellut hienoja uusia peiliovikomeroita. Kuinka ollakkaan "vahingossa" eksyimme huutokauppaan. Jonkun kartanon omaisuutta myytiin. Ostajia oli vähän, mutta kaikki piti myydä pois. Hinnat oli tosi alhaisia. Ennenkuin huomasimme, olimme huutaneet ihanat vanhat pöydät ja tuoleja  ja parasta kaikesta, ison koristeellisen vaatekaapin! Kun sitten saatiin ne juuri ja juuri mahtumaan ovesta sisään, huomasin että tuo vaatekaappi oli aivan täydellinen tilanjakajaksi ja niin kaunis , tuollaista en olisi ikinä itse keksinyt hakea! Se näkyy olohuoneeseen ja minä rakastan sitä! Sopii näihin vanhoihin huonekaluihin ihan nappiin! Minulla ei koskaan ole ollutkaan ihan omaa kaappi!  Sellainen Herra meillä on! Hän tietää kaikki tarpeemme!

Anniina

Oohh... Mama, kuulostaa ihanalta tuo kertomuksesi hankkimastasi vaatekaapista. :)

Vielä ihanammalta kuulostaa se, että haluat ihan nämä käytännön asiatkin jättää taivaan Isän haltuun.
KR 1933/-38
1Joh. 4:10 Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

Mama

Bonusta oli vielä se että ne peiliovikomerot olisivat maksaneet huomattavasti enemmän ja saatiin vielä edullisesti hienot kierrejalkaiset pöydän ja tosi monta samettituolia, joilla koko kodin ilme muuttui entisistä lasten koulupöydistä ja muusta tavarasta aikuisten kodiksi!  Iloitsen oikeasti jatkuvasti tästä uusvanhasta  kodistamme!

Oikean asian puolesta

Ihana kuulla, kyllä Herra tietää jokaisen tarpeemme!<3 Itsekin rakastan sisustaa ja tullut rakennettua jos jonkinlaista ikkunanpokista ja heinäseipäistä yms ja aina on tarpeelliset työkalutkin siunaantunut. Sisustus ja kodin tunnelma on tärkeä ja kun koti näyttää ihanalta niin itselläänkin on helpompi olla ja saa enemmän aikaiseksi.
Kun Herra on 1 niin kaikki muukin sen mukana annetaan!<3

Mama

Viimeksi toissapäivänä etsin uutta talvitakkia alennusmyynnistä, kun vanhasta on alkanut tulla höyheniä läpi monesta paikasta, nolon näköistä! En löytänyt sopivaa , kaikki istui huonosti ym. Kotimatkan varrella on kirppari. Käväisin ja ihmeekseni huomasin että joku oli tuonut ihan hyvän Luhdan takin, minulle sopivan mallisen! Takki maksoi kympin! Sillä pärjään nämä vähät pakkaset! Sen sijaan tänäänHerra yllätti!  Kävelin ostoskeskuksen läpi, näytteillä oli rekki kaupan ulkopuolella, siinä myös kaksi takkia.sininen ja tosi kauniin punainen hupullinen laadukas kevättakki! Ihastuin het, juuri tuollaistahan etsin viimekesänäkin! Sovitin , menin kotiin, mutta sitten palasin sen ostamaan, käytin sen talvitakkirahan nyt tuohon haaveilemaani ohueen kevät/kesätakkiin!kiitos Rakas Herra!