10 käskyä meidän parhaaksemme!

Aloittaja Oikean asian puolesta, 13.02.2020 22:25

« edellinen - seuraava »

Oikean asian puolesta

Oletteko huomanneet, kuinka 10-käskyä koitetaan poistaa kaikkialta Suomestakin. Ihmiset haluavat elää vapaina vailla mitään terveitäkään rajoja. Minä olen lyhyen elämäni aikana saanut kokea kuinka jokainen käsky on todella meidän omaksi parhaaksemme ja että Jumala on niissä ajatellut meitä ensisijassa.<3

Tärkeitä käskyjä on jo Suomessa kumottu.. Olen yrittänyt läheisilleni kertoa, että nämä säännöt, terveet rajat ovat omaksi parhaaksemme.

Kokisimmeko että meitä rakastetaan jos Isälle olisi ihan sama mitä me teemme.

Muistan kun olin ihan pieni ja äiti "pakotti" minut käyttämään pyöräily kypärää ja minua nolotti kun kaverit nauroivat. Kerran kaaduin todella pahasti kivisessä mäessä ja kypärä pelasti minut! Eli aina kaikki säännöt eivät tunnu mukavilta, eikä ehkä reiluiltakaan ennenkuin sisäistämme niiden merkityksen<3

Voi miten kiitollinen olen nykyään näistä kymmenestä viisaasta käskystä jotka saa ohjata askelia. En todellakaan aio mukautua maailmaan vaan kuuntelen yksin Herraan ja haluan toimia juuri niin kuin Herra toivoo.

Järkytyin kun eräs ystävä sanoi, että Raamattua pitäisi päivittää! Miksi!? Sehän on paras kirja tähän maailman aikaan ohjaamaan meitä ja tuomaan toivoa kaikille kansakunnille! <3