Aikuisten värityskirjat

Aloittaja Miranda, 14.08.2020 06:34

« edellinen - seuraava »

Miranda

Aikuisiällä väritin alunperin seurakunnan leirillä muutamia kuvia. Huomasin miten ihanaa se on! Varsinkin kun on hyvät kynät, joissa terä pysyy kiinni eikä katkeile. Oon ostanu aika monta värityskirjaa. Yllätyin, kuinka yleisiä esim.erilaiset mandalakuviot on värityskirjojen sivuilla. Löysin nettisivun, josta voi tulostaa teemahaun mukaan esim. Raamatun jakeita englanniksi ja värittää niitä! Sitten vaikka voi kehystää väritystöitä.

Väritysharrastus omalla kohdallani on tullut jäädäkseen. Nettitilauksissa valinnanvaraa on niin paljon, että vaikea valita. Joskus kuuntelen hyvää musiikkia Spotifysta samalla kun väritän!

Onko joku muukin kokeillut värittämistä? Itselleni se tuo iloa, kun kiireettömästi tekee omalla tyylillään. Sitten kun kuva on valmis, se tunne on huikea!

Leena

Ostin muutama vuosi sitten aikuisille lapsilleni ja vävylleni. En tiedä,innostuivatko he värittämään. Pitivät kuitenkin mukavana yllätyksenä.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Miranda

Leena, värityskirja on todella hyvä lahja ja iloinen yllätys! Voi olla, että he pysähtyivät ainakin kokeilemaan miltä värittäminen tuntuu!

Kun itse aloittelin, tajusin etten edes omista kunnon puuvärikyniä, joten niitä piti ostaa. Oon värittänyt kuvia kaiketi yli 2 vuotta. Suosikkiteemani on meri. Ajattelin tilata netistä meriaiheisen värityskirjan! Harrastukseen jää niin "koukkuun", että ostaa mielellään kiinnostavia värityskirjoja. Itselläni niitä on jo 10 kunnes tajusin, ettei vieläkään tarpeeksi meriaiheista! Netissä tarjontaa on ihan valtavasti. Tilaan sen meriaiheisen joko Adlibriksen tai suomalaisen kirjakaupan kautta. Suosittelen kokeilemaan värittämistä, se piristää. Ja suosikkiteemakin muodostuu aika äkkiä.  :D

armahdettu syntinen

Kiva, että on sama harrastus!  :) Olen ostanut Bibilian, siinä on sivun marginaalit eli leveät reunukset joihin voi piirtää ja värittää. Mutta en vielä alkanut värittää koska muutto on keskeyttänyt sen ja siihen fiilis on mennyt. Nyt kudon. Toivottavasti fiilis ei menisi siihen yllättäen niinkuin se muutto. 
Jumala on konkreettisesti ilmaantunut ja näyttänyt Elämän Sanat minulle.

Miranda

#4
Ostin Maria Trollen kuvittaman värityskirjan nimeltä Kukkaparatiisi. Äkkiseltään katsottuna paljon kukkia ja eläimiä, ihmisiäkin. Kirjassa on esitelty kuvissa esiintyvien kukkien nimet mutta taidanpa väritellä värimaailman ihan oman mieleni mukaan! Sisältöä ajatellen sivunumerot puuttuu mutta laitoin ne itse. Mulla taitaa olla nyt 15 värityskirjaa, koska rakastan tätä piristävää harrastusta!

Miranda

#5
Kuten mainitsin, värityskirjoja on kertynyt vuosien saatossa... Haluaisin niin kovasti tilata uuden kristillisen värityskirjan! Mielenrauhaa kirkkotaiteesta, Jumala on rakkaus tai sitten Jumalan rauha. Vaikea valinta vai tilaanko kaikki kolme.  :D
Väritys tuo iloa! Suosittelen kaikille.