Vaatteet

Aloittaja Maire, 03.03.2017 11:34

« edellinen - seuraava »

Maire

Katson joskus noita ohjelmia, joissa muutetaan jonkun ihmisen tyyliä ja vaatetusta. Ei niissä oteta huomioon, että täällä kuljetaan terät/piikit kengän pohjissa. Eikä tuolla ulkona tarkene jakkupuku päällä kävellä. Ite olen paljon koirien kanssa ja se vaatii kyllä rentoa pukeutumista..ehkä mennyt liiankin rentoon. Usein lihapullan paloja taskussa, tai muuta koiran namia.
Sitten teen kuvataiteilijan hommia, niin siinä vasta sotkee. Mies sanoi kerran, että  jos pitäisin valkoista takkia päällä työskennellessäni, mutta menee niin vaikeaksi. Muovihanskoja olen pitänyt ja vaihtanut valmiiksi maaliset vaatteet päälle, erittäin mukavat :P . Usein on hiuksissakin maalia ja siksi laitan ne kiinni.
Mutta kauppaankaan en kehtaa mennä, noilla vaatteilla...siis kauppareissulle ihan toiset vaatteet.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Tätiruskea

Suomessa on tosi vähän päiviä, jolloin voi pukeutua ajattelematta säätä. (Tai ehkä sitten voi helpommin, jos ajaa autolla kaikki matkat.) Käytännöllisyys sanelee pukeutumisen. Toisaalta kun tottuu aina kulkemaan pitkiksissä, on jo kynnys laittaa mekko päälleen kun pitäisi laittaa sukkahousut ja erilaiset kengät.. ja korkokengillä on hankalampi kävelläkin. Ei ihme, että kun talvisaikaan katselee ympärilleen niin naisilla yleinen univormu on mustat housut ja tumma talvitakki. Aika tylsää kieltämättä. Kyllä se kesä voisi olla vähän pitempi tai ainakin lämmin!😊

Maire

Mulla on nyt rohkeasti vaalean sininen takki joka pitkä.. ja vaalean punertava lyhyempi takki, kun kuljen autolla, enkä joudu kulkemaan ulkona. Ja nyt kevättää ihan hirveästi. Vaihtelen käsilaukkuja noita vanhoja ja siellä yksi vaalean vihreä..käytän sitä yleensä tässä vaiheessa , kun kevättää ::) En ole vielä vaihtanut , mutta pian. Mökille taas retkut päälle...
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Toukokuu kohta puolessa välissä ja toppatakeissa vain olen kulkenut. Aamulla etin  vähän ohuempia takkeja esiin. Mökin pihalla kuitenkin tuuli. Ja jossain kohtaa rannassa oli vielä jäätä.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Leena

Tänään näyttää meillä ulkomittari yli 12 astetta. ja hyvin riitti kevättakki, kun kävin ulkona.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Maire

Riippuu myös tuulesta. Jos on kylmä kova tuuli, niin hankalaa. Eilen ei tuullut, nyt näyttää puun oksat vähän heiluvan.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Leena

Juuri niin,tuuli vaikuttaa.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Leena

Kyllä vaatetus riippuu myös siitä ulkona, olemmeko lenkillä, kaupoissa. Olen nyt huiomannut,kun ruokakauppa on hyvin lähellä meitä, olisi puettava kevyemmin kuin muuten ulkoillessa.
Tänään oli yllättävä tuuli,niin vaikka lämpömittari näytti pariakymmentä astetta, niin varjossa oli kylmä.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Maire

Meillä oli agitreenit ja laitoin paidan kolmasosahihoilla ja avoimella kaula-aukolla. Treeniliivi siihen päälle, sillä se pysäyttää tuulen. Jos istui välillä tuli tuulessa viileää, mutta kävellessä ja treenatessa ok. Kuvittelin olevani vähissä vaatteissa, niin yksi oli hihattomassa paidassa. Yhdellä taas paksu collagetakki ilman vetoketjua ja sanoi paistuvansa.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Tänään oli mulla eka kerran tänä kesänä sandaalit ja tietysti ilman sukkia ;)
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Sadevaatteita tarvitaan tänään...sadetakki on kyllä treeneissä raskas. Jos laittaa vähän sadetta pitävät vaatteet ja sadeviitan päälle ja ottaa sen sitten ennen juoksua pois. Sunnuntaisin on yleensä treenit, mutta poikkeus tänään. Molemmille päiville luvattu sadetta. Kumisaappailla en pysty juoksemaan vaan täytyy laittaa lenkkarit.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Keskiviikkona menin agitreeneihin. Oli kylmä ilma. Pitkähihainen paita, tuulenpitävä takki ja paksu treeniliivi päällä..jalassa paksut urheiluhousut ja päässä baskeri. Yhtään ei ollut liian paljon vaatetta, vaikka siellä juostaan. Yksi treeneissä harmitteli, kun ei ollut laittanut toppatakkia päälle. Hänellä oli kyllä takin päällä toppaliivi.
Niin ja kun ajoin autolla niin pikkutyttöjä oli tiellä lyhythihaisissa paidoissa.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

olen tilannut netistä sandaalit ja pitänyt niitä välillä sisällä, että mukautuisivat jalkoihin. Mutta tuleeko kesää, että niillä ulkona tarkenee.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.