Kirpputori

Aloittaja Maire, 01.02.2021 14:06

« edellinen - seuraava »

Maire

yksi kirja myyty
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Joku vaate myyty
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Eilen ei myyty mitään. Mennyt viikko oli huono myynnin osalta. Herrani Jeesus järjestä myyntiä. Olen huomannut , että kirppurorilla taas erilaisia ihmisiä. Asiakkaista riippuu myös mitä ostetaan.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Eilenkään ei ollut myyntiä
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Yksi kirja myyty..
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Jakku myyty eilen
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

2 kirjaa myyty. Tänään en ehdi järjestämään kirpputorille. Kuljetan taulun näyttelyyn, Huomenna sitten.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

eilen ei ollut myyntiä
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

3 kirjaa myyty eilen..yhteensä 7 euroa
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Eilen ei myyntiä ja huomenna kolmas paikka jonka avaan..mietin kovasti kannattaako tämä vai alanko sulkemaan paikkoja..
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Kotona tulee käytyä tavaraa läpi ja se on hyvä, mutta ei tämä rahallisesti kannata. ::)
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Edellisenä päivänä myin hihattoman neuleen ja eilen ei mitään. Avasin eilen kolmannen myyntipisteen ja tein sen iloisella mielellä. Kuitenkin olen kyselevällä mielellä, pitääkö minun alkaa sulkea, koska paljon pitää myydä, että saa edes myyntirahan 81e. viikossa..ja vaivan palkaa ei mitään. Parhaiten menee lasten vaatteet ja niitä minulla ei ole. Kun käyn järjestämässä tavaroita niin samalla järjestää kolme kuin yksi.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Eilen myyty yksi neule. Minua ärsytti uudessa myyntipisteessä, kun viereisen myyntipisteen edustaja oli laittanut tavaroitaan minun hyllyyn ja henkareitten joukkoon. Oma paikka maksaa 27e viikko. pitäköön jokainen tavaransa omassa myyntipisteessä.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Eilen ei ollut myyntiä
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Eilen myyty 2 neuletta ja yksi kirja ja tänään veloitettu 27e. 3x viikossa 27 on todella paljon.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.