Kirpputori

Aloittaja Maire, 01.02.2021 14:06

« edellinen - seuraava »

Maire

Avasin kirpputorilla myyntipöydän 4 viikoksi nyt alussa. Ensimmäisenä päivänä kun laitoin myyntipöydän niin kävin heti ostamassa vanhan arabian kulhon. Tarkoituksena vähentää kodistaan tavara. Samana päivä meni kahdet kengät kaupaksi. Katotaan miten harrastus etenee. Tänään vein lisää tavaraa.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Eilen ei tullut myyntiä. Pitäisi olla paljon hyvää tavaraa ja ilmaiseksi myytävänä ja lisäksi pitäisi olla koko ajan siistimässä.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Leena

Meilläkin on miehen kanssa ollut syksystä saakka kirpputoripöytä.
maksoimme ensimmäisen maksun 27 euroa.
Sen jälkeen on juuri sen verran tullut myyntiä,ettei ole tarvittu uutta maksua maksaa.
Mutta asia on niin kuin maire sanot, pitäisi olla koko ajan laittamassa pöytää kuntoon.
Miehen elektroniikkatavaroita on hyllyillä, niin niiden päälle on heitetty vaatteita.
Ilmeisesti on kokeiltu, ja kun ei ole ollut sopivaa, on heitetty hyllyyn.
Täytyy nyt yrittää käydä katsomassa useammin tilannetta.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Maire

Nyt ei ole tullut kahteen päivään myyntiä, mutta sunnuntaina ei ollut auki. Kävin eilen iltapäivällä katsomassa. Kaikki oli hyllyissä sekaisin. Hälytintä oli yritetty purkaa jostain vaatteista. Minulla on mielestäni halpaa tavaraa.
Menekki saisi olla nopeampaa..minun pitää tyhjentää taloa.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Eilenkään ei ole myyntiä, mutta ostoja on. Ostin koirille molemmille yhden leikkikalun, ja ne näyttävät siltä että koirat eivät pysty hajottamaan niitä.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Lapin lasten lakki..neljän tuulen lakki oli myyty. Ajattelin laittaa tänään kaikki -50%. Mutta ei sekään auta , jos ei ole asiakkaita.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Heti olivat menneet lähes käyttämättömät monot. Toivon, että menisi vaatteita, että saisin taloa tyhjennettyä. Olisi vielä miehen ja mun takki täällä kotona. Talvitakkeja on turha myydä kesällä.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Leena

Sepä just on ongelma,että korona pitää asiakkaat loitolla.
Pyydetään, että asiakkaat löytävät nyt tähän vuoden aikaan sopivat vaatteet sinun myyntipöydältä.
Herra, lähetä asiakkaita.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Maire

No niin eilen oli mennyt koirien trimmaussakset puoleen hintaan, 3,50e. Ei pääse rikastumaan. Ostin sitten kaksi pehmytleikkua koirille, kun lasten vanhat nallet ovat edullisia. Toisesta oli jo vedetty vanua ulos yön aikana. Täytyyhän koiran tietää, mitä nalle on syönyt. Myös ostin miehelle, muistilappuja lahjaksi..ne olivat uusia. Rahaa meni vajaa kymppi. Miinukselle meni eilinen päivä. Menen nytkin käymään kirpparille. Vien sinne laskettelumonot vanhat ja järjestän tavaroita.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Hyvää ystävänpäivää kaikille ystäville
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

#10
Eilen kävin katsomassa kirppari sivulta, mitä oli myyty, kolme asiaa..laskettelu kengät, hiihtokengät ja ulkoilukengät.Tulikohan yhteensä edes 15 euroa. Mutta tavarat ovat poissa nurkista. Kenkiä menisi kaupaksi, mutta talvisia ei ole muuta kuin ne joita käytämme. Niitä ei voi myydä. Yhtään vaatetta ei ole mennyt..harmi. Niitä olisi kotona. Kun kevääseen Ja kesään siirrymme niin sitten on kenkiä, mitä voi viedä kirpparille.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Leena

Meidän myyntioöydältä oli eilen mennytr jakku 3 eurolla.
Minulla nyt tavoitem,että sen verran menisi kaupaksi viikossa, ettei tarvirtsisi maksaa uutta viikkovvuokraa, vaan tavaroiden hinnalla onnistuisi.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Maire

Nyt olen oppinut kirpparilla sen, että myytävät tuotteet pitää olla uusia käyttämättömiä mieluummin hintalappu mukana, mutta hinta pitää olla kymmenesosa, siitä mitä itse on maksanut ja sekin olisi hyvä laittaa 50 % alennuksella. ::) :o
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Jääpuikkojen aika
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Eilen oli yllättäen mennyt kirpputorilla kaupaksi puuvillainen paksu neuletakki. Muistan että olin värjännyt sen itse mustaksi. Minulla oli joku aikakausi, että halusin värjätä vaatteita. Se oli hauskaa, mutta eivät väritkään ilmaisia ole. Sain kuitenkin Värit sitten pelaamaan keskenään. Alle 5e oli myynti.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.