Hyljatyt puolisot

Aloittaja Annikki, 31.10.2021 22:50

« edellinen - seuraava »

Annikki

Olen ensi kertalainen talla palstalla ulkomaalla asuva suomalainen. Haluaisin kysya tallaista asiaa kun Jumala varoitti Juutalaisia ottaa puolisoa muista kansoista 5 Mooses 7:3-4 ja myos 1 kuninkaan Kirja 11:2, Joosua 23:12 ja jopa Esra 10:10-11 Jumala sanoo Juutalaisille etta hylkaavat muista kansoista olevat vaimot ja lapset ja laittakaa heidat pois luontanne.  Tama tuntuu minusta aika karkealta varsinkin kun Jumala sanoo myos Raamatussa etta han 'vihaa' aviopuolisoiden eroa. Mutta minun kysymys on etta kun katsotaan Ruuttia han oli Moabialainen ja Rahab oli Kaanalainen ja kuitenkin Jumala kaytti heita Jeesuksen tulemiseen tahan maailmaan. Ja Salomonilla oli lukemattomia naisia eri heimoista mutta Jumala silti siunasi hanta jonkun aikaa ainakin. Etta mikahan tassa olis vastaus tahan kaikkeen olisi kiva tietaa teilta?   

Ps. sorry kun minun Suomen kielen kirjoittaminen ei ole enaa niin hyvaa     

Leena

Me elämme uuden liiton aikaa.
Jumala on asettanut avioliiton.
Jeesus sanoo: Minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako.
Avioliitto on tarkoitettu elinikäiseksi.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16