Karkaileva pikkumies

Aloittaja Mama, 03.05.2017 10:20

« edellinen - seuraava »

Mama

Taas se tuli vastaan, nimittäin uhmaikä! Ikää on kaksi ja puoli. Eilen opittiin ihan itse avaamaan takapihan terassinovi. Kyllä mummu sai kyytiä kun pikkumies keksi lähteä juoksemaan sukkasillaan ulos ensin terassille ja sitten pitkin nurmikkoa! Niin me sitten juoksimme tosi monta kertaa peräkkäin! Välillä mummu istutti jäähypenkilläkin mutta niin taas mentiin! Onneksi sentään koira-aitaus ympäröi takapihaa! Sitten tuli isi kotiin ja mummu pääsi karkaamaan työmaalta!




Mama

Eilen päiväkodista lähtiessä pikkumies käveli rattaiden vieressä.yhtäkkiä  sai päähänsä että tuosta kadun toiselta puolen menee tie leikkipuistoon ja säntäsi melkein kadun yli !! Onneksi  hiljainen katu eikä ollut liikennettä ja sain heti napattua kiinni. Enkeli varjeli ! Olin sinä päivänä juoninut että mennäänpä tuolta tien puolelta ettei jumituta päiväkodin pihaan liukumäkeen!  Siitä yleensä joutuu väkisin kaappaamaan rattaisiin kun mummun kärsivällisyys loppuu...

Mama

Pienet keksivät keinot!  Tämä 2,5 vuotias pikkumies pysyi vähänaikaa takapihalla leikkimässä kun porttiin laitettiin extralukko, numeroloodilla. Nyt veijari on suunnittelemassa aidan yli kiipeämistä, kun on nähnyt naapurilastenkin tekevän niin!  Terassinoveenkin jo piti laittaa "haka" kun pikkumies oppi itse avaamaan oven lukon . Siinä sitten juostiin peräkanaa kylmällä jA sateellakin pikkuvaatteilla ja sukkAsilla!

Leena

Hyvä kuitenkin,että pysyt juoksussa mukana.
Lapsista on hauskaa juosta, en tiedä ajattelevatko karkaavansa.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16