Odotus

Aloittaja Leena, 04.05.2017 08:35

« edellinen - seuraava »

Leena

Joka kevät odotan sitä aamua, jolloin keittiön ikkunasta näen ensi kerran lehtipuiden silmut niin auenneina,että vihreys näkyy niissä. Se on minulle vahva osoitus,että Jumala on antanut uuden kevään.
Nyt on ollut kylmempää, joten odotus jatkunee vielä.

Jesajan kirjassa Herra sanoo meille:"Älkää enää menneitä muistelko, älkää muinaisia miettikö! Katso: minä luon uutta. Nyt se puhkeaa esiin - ettekö huomaa? Minä teen tien autiomaahan ja joet kuivuuden keskelle."

Se mikä on mennyttä,sitä emme saa takaisin, menneitä ei kannata muistella. Katsotaan, mitä uutta Jumala luo.
Pojassaan hän avaa meille yhteyden häneen. ja saamme kiinnittää katseemme Jeesukseen ja tulevaisuuteen, iankaikkiseen elämään.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Leena

Olin lenkillä ja näin silmuja puissa. Odotus kasvaa, milloin silmut kasvavat niin,että tulee vihreät silmut näkyviin keittiön ikkunasta.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Leena

Tänään lenkillä oli mukava nähdä, että muutamat puut jo selvästi vihersivät.

Maire

Minäkin huomasin, kun ajelin treeneihin. Siinä muutenkin hyvät maisemat, kun tie kulkee Kyrönjoen reunassa.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Leena

Tänä aamuna odotus täyttyi. Aamukahvia juodessani katsoin keittiön ikkunasta ja puut olivat vihreät.
Uuden kevään ihmeen ne minulle kertovat.

Leena

Ja päivän kuluessa vihreys oli katujen puissa ilahduttamassa. joku kertoi kuntosalilla,että hän näki sunnuntaina päivällä vihreyden tulevan puihin.
Kiitos Herralle!