Netti ja siihen liittyvä tekniikka, kun se ei pelaa

Aloittaja Maire, 29.06.2017 16:29

« edellinen - seuraava »

Maire

Hermot on kiristynyt, kun yhdelle foorumille ei ole pystynyt kirjautumaan. Olisi ollut asioita, jotka siihen olisi pitänyt ilmoittaa. Samoin laskujen maksaminen ei ole onnistunut. Pääsen verkkopankkiin ja saan tehtyä kaikki, mutta siinä vaiheessa kun maksu  pitää suorittaa, niin tietokone pyörittää ja pyörittää ja juuri kun maksu pitäisi tapahtua, tulee tekninen virhe...yritä myöhemmin uudestaan..olen laittanut pankille viestin..onkohan siellä ruuhkaa
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Käytän edgeä ja olen tykännyt siitä, kun on nopea. Nyt olen ainakin kymmenen kertaa kokeillut maksua käyttämällä edgeä, eikä pelannut ja sitten otin käyttöön mozillan, niin sitten pelasi. En tiedä oliko sattuma, vai mitä?
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Otimme sähköjohdot pois tietokoneista, kun oli kova ukkonen ja nyt sitten ei toimi tulostin tai emme saa toimimaan.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Nuorin poika kävi korjaamassa..yhteyksissä oli ongelmia, mun ja miehen tietokoneen yhteydessä tulostimeen.  Hyvä että saatiin kuntoon.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Tätiruskea

Minulla palaa käämit heti kun tulee ongelmia tietotekniikan kanssa. Mies on kärsivällisempi ja jaksaa yrittää selvittää, useimmiten onnistuukin.

Maire

Taas on ongelmia tietokoneen kanssa. Päivitin ohjelmia ..pari päivää kesti..ja tietokone räpsäytteli valoja ja kaikkea..mitään ei voinut tehdä..aamulla poika tuli sitä katsomaan ja teki kolme tuntia töitä..senjälkeen tietokone toimi takuten  ja vietiin sitten korjaajalle. Nuo päivitykset tosi hankalia. Ei ole hyvä olla päivittämättä ja kun päivittää niin tulee yhteen sopivuus ongelmia.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Sain tietokoneen takaisin..JIPPII...voin jopa maksaa laskuja. Palomuuri oli estänyt asennuksia.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Sellainen ongelma vielä tietokoneessa, etten saa tulostettua eikä ääntä kuulu. Kuuntelen usein puheita ja lauluja.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.