Herra auttaa jos heikko usko!

Aloittaja Mama, 10.12.2017 15:35

« edellinen - seuraava »

Mama

Valvoin viime yönä kolmeen. Yhtäkkiä tuli voimakas tarve kirjoittaa ja selvä ajatuskin. Oon aina itse hehkuttanut täällä miten Herra  tosiaan johdattaa ihan selvästi monessa asiassa. Saattaa tulla se kuva että pitää olla vahva usko että kokee sellaista.  Joillakin on vasta pieni, heikko usko, joka ei edes uskalla ajatella sellaista kokevansa!  Se että mä kirjoitan näitä juttuja johtuu siitä että mulla on niin vahva ja pitkä KOKEMUS  Jeesuksen avusta ihan käytännössä!  Kukaan ei voi väittää vastaan!   Vuosia sitten olin suorastaan pelkuri, aina ajattelin että mitä ihmiset ajattelevat...! Herra itse vahvistaa ja varjelee heikkoa uskoa,ei sammuta ,vaan auttaa ja vahvistaa! Sitten alkaa oikeasti luottaa Herraan!

Maire



Jesaja 42
Vanha käännös
3 Särjettyä ruokoa hän ei muserra, ja suitsevaista kynttilänsydäntä hän ei sammuta. Hän levittää oikeutta uskollisesti.
Uusi käännös
3 Murtunutta ruokoa hän ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta. Tinkimättä hän toteuttaa oikeuden.


Usein Herra on näyttänyt kuvaa, jossa kynttilän liekki on sammumassa ja Herra laittaa kädet suojaksi siihen ympärille ja niin se alkaa taas paremmin palamaan, Herra on Ihmeellinen ja hyvä.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.