Isän rakkauskirje II

Aloittaja Leena, 22.01.2017 11:24

« edellinen - seuraava »

Leena

Minä olen saanut hahmoni näkymättömissä, muotoni kuin syvällä maan alla, mutta sinulta ei pieninkään luuni ole salassa. Ps. 139:15
Sinun silmäsi näkivät minut jo idullani, sinun kirjaasi on kaikki kirjoitettu. Ennen kuin olin elänyt päivääkään, olivat kaikki päiväni jo luodut. Ps. 139:16
Yhdestä ihmisestä hän on luonut koko ihmissuvun, kaikki kansat asumaan eri puolilla maan päällä, hän on säätänyt niille määräajat ja asuma-alueiden rajat, Apt. 17:26
Syntymästäni saakka olet ollut tukeni, siitä saakka kun kohdusta minut päästit. Sinulle minä aina laulan ylistystä.
Ps. 71:6
Sinä olet luonut minut sisintäni myöten, äitini kohdussa olet minut punonut. Ps. 139:13
Minä olen ihme, suuri ihme, ja kiitän sinua siitä. Ihmeellisiä ovat sinun tekosi, minä tiedän sen. Ps. 139:14
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Leena

Jumala on kirjoittanut kaikki meidän päivät kirjaansa.
Jumala on valinnut syntymäajan ja -paikan.
Me olemme ihme.
Jumala on kutonut meidät.
Jumala on saattanut meidät maailmaan syntymäpäivänämme.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16