Kirpputori

Aloittaja Maire, 01.02.2021 14:06

« edellinen - seuraava »

Maire

Eilen ei ollut myyntiä..tänään käyn järjestämässä pöytää

Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Menen tänään kirpputorille ja vien helmiä..laitan hälyttimet vaikka ovat halpoja. Sieltä varastetaan paljon valitettavasti.Katson otan pois kotiin tavaroita.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Eilen oli myyty juhlaneule. Pidin niin kovasti neuleesta, vaaleanpunainen ja paljetteja neuleessa. Se oli käyttämätön. Minun iho ärsyyntyi siitä. Monet vaatteet minulle hankalia, kun iho ärsyyntyy. Ja joinakin aikoina pahemmin. Parempi kun se on sellaisella, joka voi käyttää sitä.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Eilen ei ollut myyntiä. Toin ison kassillisen vaatteita pois ja olen todennut, että miesten vaatteita ei osteta.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Erikoispäivät niin kuin eilen , ainakin mulla huonoja myyntipäiviä. Lisäksi ilma oli kaunis. Lyhennetty päivä eilen. Tuleeko huono viikko. 2 päivää mennyt ilman myyntiä.
Vien tänään jotain ja otan jotain pois mahdollisesti.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

3 päivää ei myyntiä
Eilen tajusin, jos vaatteessa tai tavarassa hälytin ja alle 10 euron tavara niin joutuu maksamaan 50 centtiä hälyttimeltä. Jouduin jokaiseen 2 euron koruun laittamaan sellaisen ja maksamaan.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

5 päivään ei ole tullut myyntiä..laitan 50% alennuksella kaikki..
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Eilen myyty 1,55 e kirja..mitä minä rahalla tekisin. :P ::)
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Eilen aamulla kävin ja oli poistettu 50% alennus lappu..sitä ei tiedä, kuka sen teki ja siitä varmaan johtuu että edellispäivänä ei ollut myyntiä muuta kuin se kirja. Eilen sen alennuslapun jälkeen oli myyty huivi ja lyhythihainen poolo villaa..eihän niistä paljoa rahaa tule mutta kuitenkin tavaraa menee. Viime viikko oli ensimmäin, joka oli tappiollinen ja aion katsoa nyt viikon, jatkanko vai lopetan.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Eilen olen myynyt 2 takkia. Olen siitä hyvillä mielin. Puoleen hintaan, niin eihän se paljon ole ..olisiko 15 e yhteensä.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Edellisenä päivänä ei ollut myyntiä mutta eilen myytiin yksi kirja ja puolihame. Kun hinnat oli -50% niin näistä tuli ainoastaan muutama euro.
Tänään en mene kirpputorille , mutta huomanna sitten.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Sinänsä hyvä, että myyntiä on tullut, kun mies sanoi, että saat lopettaa koko kirpputorihomman, jos rupeaa olemaan tappiollinen. 10 e miinusta tuli yksi viikko . 25e viikkovuokra on aika paljon.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Eilen oli myyty yksi tunika.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Eilen oli myyty hopeanväriset kengät ja 4 kirjaa..tosi erikoista.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Laitoin vielä 1 viikon lisää aikaa -50%
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.