Kirpputori

Aloittaja Maire, 01.02.2021 14:06

« edellinen - seuraava »

Maire

se oli käyttämätön collage takki. Eilen oli myyty hartiahuivi, kirja ja villapusero. olen tyytyväinen ..noin 15e yhteensä.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Eilen oli kirppari kiinni, mutta täänän auki. Minun oli tarkoitus mennä tänään käymään ja viedä pari tuotetta, mutta mulla covid 19 rokotuksesta huono olo. Yllätykseksi oli myyty 3 tuotetta, kirja verkkarit ja kolmatta en muista..en ollut merkinnyt ylös. Kuitenkin yhteensä noin 15e. Kahtena päivänä olen saanut viikkovuokran kokoon. Huomenna taas kiinni ja maanantaina lyhyen aikaa auki. Jos olen kunnossa vien 2 hartiahuivia ja yhden neuleliivin.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Edellisenä päivänä ei myyty mitään, eilen yksi kirja ;) :)
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

eilen myyty yksi kirja :o
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Perjantaina, joka on hyvä myyntipäivä, niin ei ole myyty edes kirjoja
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Mama

Tänään jälkeen sain pesusta rakkaan kauniin aamutakkini! Siinä oikein huippulöydöt joskus joltain kirpputorilta!  Olin kauan etsinyt juuri tuollaista sopivan ohutta mutta kuitenkin lämmintä ja ennenkaikkea  kaunista aamutakkia näihin mukaviin eläkeläisaamuihin!     Joskus kirppareilta löytyy paljon parempaa tavaraa Juin uutena kaupasta!

Maire

Yksi neule myyty joku päivä, mutta useimpina päivinä ei ole myyntiä. Pitäisi varmaan hakea pois talviset vaatteet ja ottaa kesäisiä vaatteita. Miesten vaatteita ei ostata ::) :P
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Myyty huopahattu. Noin 5e
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Minulla niin kiirettä, kun mies on matkalla etten juuri ehdi käydä kirpparilla. Hyvä että ystävä on käynyt järjestämässä.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Eilen oli ostettu miehen takki..5e..mihin tämän rahan takia joutuu. Huomenna vien lisää tavaroita kevättakkeja..
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Toin osan talvisia vaatteita samalla pois ja kirjoja vein lisää. Herra antakoon myyntiä. Tuon vielä muuta talvista pois.Tänään en pääse. mutta toivottavasti on myyntiä.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Tänään ja eilen ei ole ollut myyntiä
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Kävin kirpparilla tarkoituksena järjestää omaa pöytääni. Siinä pyöri ihmisiä niin katselin muita pöytiä. Eilen olin myynyt neuleen alle 5 e. Nyt vahingossa löysin kultakeramiikkaa kulhoja Rosan/vaalean punaisia. Olisi kiva tietää, mikä sarjan nimi on. Kodista kun olen vähentämässä tavaraa, niin toin nämä mökille. ::) :P
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Yllätys oli eilen, kun oli myyty ulkoilutakki. 12 e. Minun oli tarkoitus mennä tänään järjestämään tavaraa kirpputorille, mutta täällä on satanut lunta ja tiet todella huonot. Mies soitti, että älä lähde minnekään. Olen kotona ja teen täällä kaikenlaista..katson esimerkiksi valmiiksi kirpputorille tavaraa.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Päätiet sulivat ja kävin kirpparilla. Olen myynyt yhden neuleen, noin 5e. Otin itselleni takaisin vaaleanpunaisen hatun, kun sataa räntää ::) :P
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.