Kirpputori

Aloittaja Maire, 01.02.2021 14:06

« edellinen - seuraava »

Maire

Punainen tekoturkki on myyty. JEEEE ::) Olen todella tykännyt siitä paljon. Jotain päälle 6e hinta...
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Eilen oli myyty miehen uusi käyttämätön toppaliivi ja trimmauskone. Olen tyytyväinen. Nyt on vuokrat tienattu ja se on hyvä👀
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Tänään oli myyty ruskea villahuivi pitkä...miehen käyttämättömät toppahousut..ja mun pooloneule..yhteensä 15e..hyvä
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Tänään en kierrä kirpparin kautta. Nyt ei ole ollut kolmeen päivään myyntiä. Sunnuntai on ollut talvella kiinni ja nyt vasta muutaman kerran auki. Ihmiset eivät tiedä, että on auki ja sunnuntaisin käy vähän ihmisiä. Paras myyntipäivä on ollut perjantai ja lauantai.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Ostin eilen yhdet kengät..-50% ja pystyin hyödyntämään 15 euron bonuksen..vien huomenna kirpparille kahdet kengät ja myöhemmin vielä yhdet. Niin eikö ole tavaroiden vähennystä. Myös yhden collagetakin vien..
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Mietin nyt kirpputoria. minulla on ollut -50% kyltti. Jos laitan -75% että saisin vähennettyä tavaroita. Nyt on hyllyt täynnä ja haluaisin laittaa kevät vaatteita. Viikkoon ei ole ollut myyntiä.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

No eilen mennyt sakset 3,25 e... ::) koirien trimmaussakset..laitan nyt -75%..mietin vain tuonko osan tavaroista pois vai mitä teen

Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Eilen aamulla kävin laittamassa -75% ja otin 3 tavaraa pois hyllyistä..järjestin hyllyt ja eilen ei ainkaan yhtään myyntiä. Viikon myynniksi jäi sitten 3,25e ;) ;D
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

#23
Tämä on tosi huvittavaa...tekoturkki , jota ei ole koskaan pidetty on nyt myyty. Hinta yli 5e. Sitten eilen myyty kirja 0, 55 euroa. Ei tällä tienaamaan pysty. Melkein 10 e tienattu ja viikkovuokra 25 e.
Tein välitilinpäätöksen ja sain satasen ja nyt sitten kirpputoritili on vajaa kymppi. Vuokrat olen maksanut pankkikortilla. Vielä olen niukasti voiton puolella. Kirjoista haluaisin päästä eroon. Ainoastaan hengelliset kirjat ja taide- ja muun tietokirjallisuuden pidän. Taloa pitäisi saada tyhjennettyä, mutta tyhjenee hitaasti.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Tänään myyty kallis trimmauskone 3 eurolla. Mutta kone oli yli 10 vuotta pakastimen päällä
Käytin sitä villakoiriin ja nyt mulla on englanninspringerspanieleihin erilainen trimmauskone.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Takunpoistaja myyty 2 e...  ;D..
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Leena

Jospa joku villakoiran omistaja sai hyvän laitteen.
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon,että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Joh. 3:16

Maire

Kengät ja sakset myyty tänään :)
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

7. päivä myyty 2,26
8.päivä 0,81..muistan että kirja
9.päivä 4,72 ja 2,47  ja 2,88 en muista mitä tuotteita
10.päivä 6 tuotetta
ja eilen kaksi
Saldo nyt 51,12 ja kaksi viikkoa vuokra 50 ja maanantain iltaan voimassa tämä -75..sen jälkeen laitan kirjat -50 ja muut normaalihintaan..vaihdan tavaroita ja hinnoittelen uudestaan. Vien enempi kevät vaatteita, nyt villapuseroja ja talvitakkeja. Eilen otin untuvatakin pois. Miehen takeissa on työpaikan mainoksia. Niitä vaatteita ei osteta.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Koiratarvikkeet on myyty nopeasti, mutta en voi myydä sellaista , mitä tarvitsen itse.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.