Kirpputori

Aloittaja Maire, 01.02.2021 14:06

« edellinen - seuraava »

Maire

Eilen ei ollut myyntiä.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Perjantaina ja lauantaina ei ollut myyntiä..eilen oli myyty joku neule alle 2 euroa. Tänään viimeinen päivä -75%.
Aion hakea tänään osan tavaroista pois ja vien huomenna ja muina päivinä lisää tavaraa. Laitan , että kirjat -50% ja muut normaalihinnalla, minkä laitan. Tavarat pitää saada vaihtaa hyllyillä ja henkareissa ja laittaa jäljelle jääviin uudet hinnat.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Tein eilen suuren työn, että sain tavaraa vaihdettua. Sitten katsoin, että jotain myyty 0,38e kappalehintaan kaksi kappaletta. Tutkin omia muistiinpanoja. Olin laittanut lasten polvisuojat 1,50 kappale ja kyynärsuojat 1,15 kappale. Kassa oli jättänyt koneeseen -75% niin sitten meni edelleen sekin alennus. Soitin sinne ja jätettiin vain kirjat -50%. Tuolla nyt mitään väliä, mutta asiakas oli tiennyt, että maksaa 1,50 ja kassa veloittanut väärin. Vien tänään kirjoja lisää. Kuitenkin kirpparitilillä yli 50e niin voin vuokrata kaksi viikkoa  lisää. He veloittavat 25 euroa viikko. Kova työ, että saa sen tienattua.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Tänään vein kirjoja ja yksi kirja myyty 4,05 euroa...mihin tämän rahan kanssa joutuu ::) :P
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Eilen vein kaksi hametta ja jotain muutakin kirpputorille..eilen oli myyty yksi hame 3,70 ::)
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Nyt ei ole muutamaan päivään ollut myyntiä kirpputorilla. Siellä on ollut paljon tyhjiä pöytiä, mutta nyt näytti siltä, että paikkoja on varattu. Se on hyvä, tulee asiakkaita.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Monta päivää oli, että ei myyntiä ja eilen sitten myyty musta neule, valkoinen neule ja vaalean punainen baskeri. yhteensä 17,20 euroa. Viikkovuokra on 25e , niin ei tässä tienaamaan pääse. Täytyy muutenkin laskea pidemmällä jaksolla kuin viikko.
Vien tänään tavaraa..kenkiä ja neuleita..ne menevät parhaiten...
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Eilen myin yhden kirjan.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

#38
Tänään on ostettu hame ja mustikansininen neule. Neuleen olin värjännyt itse. Itsevärjätyt ovat menneet parhaiten kaupaksi. Nyt mun pitäisi ostaa ulkoilukengät metsää varten, kun olen myynyt ne. Mutta ne oli raskaat. Lisäksi haluaisin ostaa ulkoiluhousut, vapaa aikaan sellaiset ohuet..paksummat mulla on ja niihin sopii villahousut alle. Miten tämän tavaran vähentämisen kanssa käy. Kirpparilta ei saa niin paljon tuloja, että riittäisi ostamiseen. :P ::)
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Olin tilannut kaksi yöpaitaa netistä..niiden malli ei sopinut mulle ja olin viivytellyt palauttamista eikä siihen ole loputtomasti aikaa. Laitoin kirpparille myyntiin..kukaan ei ostanut..käytin viime yönä ja mies kehoitti ettei pitää niitä. Ne eivät todellakaan sopineet mulle..olisi pitänyt olla lyhyempi..
No menin taas  vaatteita läpi ja vien kirpputorille nyt tavaraa..vaatteita ja kirjoja..
Useat vaatteet kuin uusia, mutta ovat nyt mulle pieniä ja sitten ideana vähentää kaapeista tavaraa..
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Eilen ei myyntiä..edellispäivänä oli myyty baskeri alle 4 euroa. Tänään en mene kirpparille, kun klo 12 rokotus ja sitten raamattupiiri, niin lepään välillä.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Verkkarit uudet olen tänään myynyt 5,95...
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Eilen oli myyty kirja 2,05 euroa..ei pääse rikastumaan..ei.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Käyn tänään järjestämässä pöydän.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Maire

Eilen myin jotakin, 7,90e mutta en muista mitä. En ollut merkinnyt ylös.
Ps. 36:6 
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.